תפריט סגור

הובלות משרדים בחולון

פורטל MoversTLV מעניק לכם את הכלים לבחירה מהירה ויעילה בחברת הובלות לה שירות של הובלות משרדים בחולון על ידי מתן הצעות מחיר של עד ארבע חברות הובלה מומלצות ומשתלמות בחולון וסביבתה. השירות חינמי וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. לקוחות מעידים כי שימוש בפורטל חסך להם עד 40% מעלויות המעבר – הכנסו וחיסכו!

להובלות משרדים בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בחולון

הובלות משרדים בחולון – מה השירות כולל?

  1. אריזה. מאספקת קרטונים וחומרי עזר נוספים לאריזה של ציוד משרדי וציוד ממוחשב ועד לאריזה בפועל.
  2. הרכבה. הרכבה של ציוד משרדי וציוד ממוחשב במעון החדש.
  3. אחסון. אחסון של הציוד הנדרש עד לסיום תהליך המעבר.
  4. העברה בדקה התשעים במידת הצורך.
  5. הרמה של פריטים שונים לקומות גבוהות ע"י שימוש במנוף הרמה עד קומה 15 כולל.
  6. הובלה של פריטים 'מיוחדים' כמו מכולות. הובלה של משטחים גדולים וכלים חקלאיים.

אל תתפשרו על המקצועיות של חברת הובלות משרדים בחולון

הובלה של משרד או של בית עסק הם לא דבר של מה בכך. מדובר בהעברה מורכבת בהרבה מהעברה של בית מגורים שכן לא אחת יש להתמודד עם מסגרת תקציב מוגבלת ולוח זמנים צפוף השואף לא לפגוע בפעילות השוטפת של המשרד. לכן, חברה להובלת משרדים ובתי עסק מיומנת תדאג להביא לצורך ההובלה של בית העסק שלכם אנשי מקצוע וותיקים היודעים את העבודה. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לוודא כי החברה להובלות משרדים בחולון בה בחרתם היא חברה מקצועית שניתן לסמוך עליה.

בחירה נכונה של חברה להובלת משרדים בחולון

לפניכם 4 דרכים בעזרתן תוודאו שחברת ההובלות שבחרת הינה מקצועית ומתאימה עבורכם:

  1. ביטוח. אנחנו מאחלים לכם כי הציוד היקר של בית העסק שלכם, בין אם מדובר בהובלה של שולחנות וכסאות משרדיים או בציוד מכני, יגיע אל יעדו החדש בשלום. אבל, לכל מקרה, טוב להיות בטוחים ומכוסים. מלבד זאת, ביטוח מתאים הוא לא פעם סימן היכר לחברת הובלות מקצועית וותיקה המכבדת את עצמה.
  2. המלצות. אם אתם אנשי מקצוע, אתם יודעים טוב מכולם כי אלו שעברו את הדרך לפניכם יוכלו לשפוך אור על דרך העבודה של חברה כזו או אחרת.
  3. אל תוותרו על פגישה עם נציג. פגישה עם נציג יכולה לתת לכם מושג על טיב החברה עמה בחרתם לעבוד. יתרה מזאת, פגישה עם נציג יכולה להיות הזדמנות להתייעץ עם איש מקצוע על דרך ההעברה הטובה ביותר עבור החברה שלכם.
  4. שאלו את נציגי החברה האם הם פועלים באזור של המשרד. אין דבר מתסכל מלגלות בבוקר יום המעבר כי חברת ההובלות הגיעה לכתובת הלא נכונה. היכרות עם השטח, עם הכבישים ונקודות הפריקה השונות בעיר יכולים להשפיע לאין שיעור על לוח הזמנים.

אנחנו ב – MoversTLV מזמינים אתכם להתנסות בפורטל עוד היום ולהתחיל בתהליך חיפוש חברת ההובלות הטובה ביותר עבור בית העסק שלכם. השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עוד היום!

* מחיר הובלת משרד בחולון מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חולון:

דילוג לתוכן