תפריט סגור

הובלות משרדים במרכז

פורטל MoversTLV מציע שירות חינמי הנותן לכם את היכולת לבחור מבין מאגר חברות הובלות משרדים במרכז הטוב ביותר עבורכם מתוך הצעות מחיר של ארבעה מובילים שונים בתחום. השימוש בפורטל זמין עשרים וארבע שעות ביממה ויכול לחסוך לכם עד כ-40% מעלויות המעבר – נכנסים, משווים וחוסכים!

להובלות משרדים במרכז על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים במרכז

מתי מתחילים בתהליך הובלות משרדים במרכז?

אחת השאלות הרווחות היא מתי הזמן הנכון להתחיל בתהליך מציאת מוביל משרד במרכז. התשובה שלנו היא: כמה שיותר מוקדם. תכנון מוקדם מאפשר לכם את כל הזמן הדרוש לקחת אוויר ולהתחיל בעבודה יסודית שלא מפספסת אף פרט. יתרה מזאת, בחירה מוקדמת בחברה להובלות משרדים במרכז מאפשרת לכם לשריין את החברה בה בחרתם מרצון ולא משיקולי זמן וזמינות וכמובן תמנע מכם מלהגיע למצב שבו אתם צריכים הובלה דחופה.

הובלות משרדים במרכז: מה השירות כולל?

  1. אריזה של הציוד. משלב אספקת ארגזים מיוחדים להובלת משרדים וכלה באריזה עצמה
  2. פירוק והרכבה של הציוד במקום החדש
  3. הובלה של הציוד ואחסון חלקים ממנו עד לתום התהליך
  4. הובלה של הציוד לקומות גבוהות ע"י שימוש במנוף הרמה
  5. הובלה של ציוד עדין במיוחד וכלים מיוחדים שיאפשרו לציוד להגיע בבטחה

להובלות משרדים במרכז על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

5 המלצות להובלת משרד במרכז בצורה קלה ומוצלחת

  1. לוודא כי לחברת הובלות משרדים במרכז בה בחרתם יש ביטוח. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד היקר שלכם וכל הארגזים שארזתם להובלה יגיעו אל יעדם בשלום. אבל, במידה ויקרה משהו, שווה לוודא מראש כי אתם מכוסים מכל בחינה. שילמתם כסף רב על הציוד הזה ושווה ללכת על הצד הבטוח.
  2. בחרתם חברה להובלות משרדים במרכז, שאלתם אותם האם הם מכירים את האזור? אין דבר מתסכל יותר ברגע מעבר לחוץ ואינטנסיבי לגלות כי המובילים הגיעו לכתובת הלא נכונה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהובלה של ציוד משרדי. אתם רוצים לסיים את התהליך במהירות האפשרית ולחזור לעבודה השוטפת, אינכם רוצים להיתקל בבעיות הקשורות לנקודות הפריקה הנכונות של הציוד בעיר בטח ובטח במרכז הצפוף והעמוס. בירור מוקדם של נתיב הנסיעה והיכרות עם המרחב יכולים להיות המפתחות למעבר טוב, נעים ופשוט. במיוחד חשוב הדבר אם מדובר בהובלה מיוחדת כמו למשל הובלת מנוף שזקוק למקום בו יוכל לחנות.
  3. אל תוותרו על חתימה על חוזה מסודר. תיאום ציפיות מקדים יכול למנוע תקלות ואי הבנות לא נעימות בזמן התהליך. שלב החתימה על החוזה יכול להיות גם זמן עבורכם להתייעצות עם נציג השירות של החברה ולקבלת רעיונות, עצות והמלצות מתאימים עבורכם למעבר נעים ושקט. וכך, יכול לתת לכם את האישור הסופי שזה אכן שירות הובלת המשרדים המתאים לכם ביותר.
  4. השתדלו לקבוע את זמן ההובלה לשעות הבוקר. ככל שתקדימו כך קטן הסיכוי כי התהליך יתעכב עקב לקוחות קודמים באותו יום.

אנחנו בפורטל MoversTLV נעניק לכם שירותי הובלת משרד במרכז לשביעות רצונכם. אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בפורטל שלנו עוד היום ולזכות בשיחה מנציג השירות תוך כ-10 דקות בלבד.

* מחיר הובלת משרד במרכז מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים במרכז על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי המרכז:

דילוג לתוכן