תפריט סגור

הובלות משרדים בצפון

הובלת משרד לכתובת חדשה בצפון הארץ דורש מההנהלה התארגנות רבה לקראת המעבר הצפוי מה שעלול לגרום ללחץ רב, אם לא משתמשים בשירות המשתלם של הובלות משרדים בצפון. אז מהם היתרונות הבולטים בשירות הובלות? הכל המאמר הבא, אבל רגע לפני תוכלו למצוא מוביל מקצועי אצלנו בפורטל MoversTLV, לקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד ולחסוך עד 40% ממחיר ההובלה! הכנסו ותרוויחו!

להובלות משרדים בצפון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בצפון

מתי כדאי להזמין שירותי הובלות משרדים בצפון?

פינוי והובלת משרד טומנת בחובה חששות רבות, בעיקר מצד ההנהלה מכיוון שהמלאכה מרובה והזמן קצר, ולתהליך המעבר עלול להיות השפעה קריטית על העסק, שכן, למספר ימים לא ניתן לספק ללקוחות את השירות הרגיל ולתפקד בשגרה, מה שיכול להוביל לעיכובים רבים. כחלק מהתהליך העברת המשרד לכתובת חדשה יש לארוז, לסדר, לארגן ולתכנן את המעבר מבעוד מועד ולפרטי פרטים, על מנת שהובלת המשרד ופינויו תעבור חלק ללא גרימת נזק לציוד או הרס למשרד הישן שמפנים. חשוב לדעת, כי בניגוד להובלת דירה, כשמדובר על הובלות משרדים בצפון מדובר על עבודה מרובה וקשה הרבה יותר, שאין לזלזל בה. לכן, כשמעוניינים לחסוך בזמן ולהוריד את העומס, מומלץ ביותר להשתמש בשירותי הובלת משרדים בצפון.

מהם היתרונות הבולטים בהובלות משרדים בצפון?

שנם יתרונות רבים בבחירה החברה להובלת משרדים בצפון, לפניכם רק חלק מהם:

  • יכולת הובלה מהירה יותר, תוך פרק זמן קצר
  • שירות מחברה מקצועית ויעילה עם ניסיון קודם בהובלת משרדים
  • חברות ההובלה מספקות שירותי אריזה מקצועיים המסייעים לשמור על הציוד (שברובו הוא יקר) משריטות או הרס של הציוד, ומביאה עמה את כל הציוד הדרוש להובלה
  • במידת הצורך, כשיש רהיטים גדולים כמו שולחנות, כסאות וספריות שצריך להוביל, יש אפשרות להובלת ציוד עם מנוף הובלה ייעודי לצרכי הלקוח
  • ניתן להשיג שירותי הובלות משרדים בצפון במחירים נוחים במיוחד בהתאם לכמות העבודה

איך להכין את העובדים בחברה לקראת הובלת המשרד?

לא רק ההנהלה והבכירים בחברה צריכים להתארגן בהתאם למעבר הצפוי למשרד החדש, אלא גם העובדים של החברה שזקוקים לכל המידע הרלוונטי בנוגע למעבר, וצריכים להתארגן בעצמם על איסוף ואריזת החפצים שלהם. על מנת שהעובדים יוכלו להתארגן בהתאם למעבר ולסיים את הפרויקטים הדחופים לפני ההובלה למשרד החדש, יש להכין אותם מבעוד מועד, מינימום חודש וחצי לפני המעבר (רצוי יותר). יש לשלוח מייל שבו יוסבר הרקע למעבר ולהנחות את העובדים בהתנהלות הצפויה בחודשים הקרובים. יש לעדכן את העובדים לגבי לוח הזמנים הצפוי להובלה, מתי עליהם להחזיר את המפתח למשרד הישן, וכל אינפורמציה לוגיסטית ואדמיניסטרטיבית שהיא.

איך מוצאים את החברה המומלצת ביותר?

ש חברות הובלה רבות המציעות שירותי הובלות משרדים בצפון. אך יש לעשות סקר שוק לפני הכול כדי להשיג את המחיר הטוב והמשתלם ביותר. בפורטל שלנו תוכלו לקבל עד ארבע הצעות מחיר זולות, על ידי חברות מומלצות בלבד, כולל לחברות המציעות שירותים 24 ביממה.

הובלת משרד בצפון עושים רק עם חברת הובלות אמינה! צרו קשר עכשיו למציאת המחירים הזולים ביותר!

* מחיר הובלת משרד בצפון מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בצפון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הצפון:

דילוג לתוכן