תפריט סגור

הובלות משרדים בתל אביב

MoversTLV הינו פורטל חינמי המאפשר לכם לבחור מתוך עד ארבע אפשרויות שונות לחברות הובלה המתמחות בהובלות משרדים בתל אביב. אנו דוגלים בעבודה עם אנשי המקצוע המיומנים והמומלצים ביותר במחירים הטובים ביותר להובלות משרדים בתל אביב ואזור המרכז. הכנסו עוד היום לפורטל וקבלו הצעות מחיר משתלמות במיוחד מהמקצוענים שלנו!

להובלות משרדים בתל אביב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בתל אביב

שלוש דרכים לבחירת מוביל משרד בתל אביב

  1. וודאו כי המובילים בהם בחרתם מיומנים בתחום של הובלות משרדים בתל אביב. הובלת משרד לא דומה להובלה של פנטהאוז או הובלת דירה. התחום דורש ידע רב, חומרי אריזה מותאמים, עדינות והיכרות עם התחום. בחירה נכונה בחברת הובלות מיומנת עלולה להיות קריטית ואחד הגורמים המרכזיים להמשך פעילות תקינה.
  2. בחרתם חברה להובלות משרדים בתל אביב, בדקו האם היא מכירה את האזור אליו עובר המשרד. תל אביב היא עיר מורכבת וצפופה. אין דבר שיכול לעקב את לוח הזמנים יותר מבחירה לא נכונה של נקודת פריקה, טעות בניווט וחוסר היכרות עם הכבישים הסובבים את המשרד. העברה מהירה ויעילה של משרד היא קריטית להמשך הפעילות השוטפת ואין סיבה להתעכב בגלל חוסר התמצאות במרחב.
  3. במידה וקיים הצורך, וודאו כי למוביל שלכם יש את האמצעים להעברה של ציוד לגובה. ציוד משרדי הוא ציוד רגיש. פעמים רבות יש להקפיד כי הציוד לא מטלטל יתר על המידה. אחד הפתרונות לכך הוא ביצוע הובלות מנוף. למוביל משרדים בתל אביב מקצועי ומיומן יש לרוב גישה למנוף הרמה מיוחד שיעביר את הציוד היקר שלכם בבטחה לקומות גבוהות במיוחד.

להובלות משרדים בתל אביב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בתל אביב – מה השירות כולל?

  1. אריזה של הציוד. משלב אספקת ארגזים מיוחדים לציוד משרדי ועד לשלב הפירוק והאריזה ממש
  2. אחסון של הציוד עד לתום התהליך
  3. אפשרות להובלה מהירה מהיום למחר
  4. הובלה לקומות גבוהות בעזרת שימוש במנוף הרמה
  5. הרכבת הציוד במעון החדש

טיפים שיהפכו את הובלת המשרד לפשוטה וקלה:

דבר ראשון – קחו אוויר והכינו רשימה. זה נשמע טרחני אנחנו יודעים. אבל רשימת מכולת מסודרת בצירוף טבלה רלוונטית תהפוך את כל התהליך ליעיל יותר ותוריד הרבה מתחים. אנחנו ממליצים לייצר שתי רשימות: אחת של הציוד והמיקום שלו והשנייה של לוח הזמנים. העברה של משרד הוא תהליך ארוך ומורכב וככל שהוא יעשה בצורה מסודרת יותר כך ייטב לכולם. בנוסף, לעיתים שווה לשקול הזמנת שירות אריזה ואחסון שיוכלו לסייע לכם ולקצר בזמני המעבר.

דבר שני – שאלו את המוביל בו בחרתם האם יש לו ביטוח. למשרד שלכם יש ציוד חשוב ויקר. ביטוח רלוונטי להובלת משרד בתל אביב יכול לחסוך הרבה עוגמת נפש בכל מקרה שלא יקרה.

דבר שלישי – אל תוותרו על חוזה. תיאום ציפיות מקדים יכול לפתור הרבה תקלות לא צפויות בתהליך הובלת המשרד.

אנחנו בפורטל מאחלים לכם מעבר מוצלח ויישוב טוב. אנחנו מזמינים אתכם למלא את פרטיכם עוד היום ולזכות בשיחה מנציג השירות שלנו תוך כ-10 דקות בלבד בה יציג בפניכם 4 הצעות מחיר להובלות משרדים בתל אביב.

* מחיר הובלת משרד בתל אביב מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בתל אביב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי תל אביב:

דילוג לתוכן