תפריט סגור

הובלת משרדים באשקלון

הובלת משרדים באשקלון היא הפתרון האידיאלי לכל מי שמעוניין להעביר את המשרד לכתובת חדשה, מבלי להתעסק ברכישת קרטונים, העמסת ציוד, או טרטור העובדים בחברה. איך ניתן למצוא מוביל מקצועי? הכנסו לפורטל MoversTLV קבלו עד 4 הצעות מחיר, תשווה וחיסכו. הפורטל חינמי וזמין 24/7. הכנסו כבר עכשיו ועוד היום תוכלו למצוא מוביל! רוצים לדעת עוד על היתרונות הבולטים בעבודה מול חברת הובלות? פרטים במאמר שלפניכם.

להובלות משרדים באשקלון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים באשקלון

הובלת משרדים באשקלון: איך לבצע את ההובלה ביעילות?

בין אם מדובר על משרד גדול המתפרש על פני שלוש קומות עם עשרות עובדים, או על משרד קטן עם מספר עובדים מצומצם, כשמעוניינים להעביר את המשרד למקום חדש, בשני המקרים מדובר על מהלך מורכב, שיש להתארגן אליו היטב, ויפה שנעה אחת קודם. מי שתוהה מהי הדרך המומלצת ביותר לבצע את המעבר הצפוי של המשרד, יכול לשקול שתי אפשרויות: האחת היא, מעבר עצמאי לחלוטין, בו דואגים לכל הפרטים – מהקטן ועד הגדול (כולל לקיחת אחריות מלאה) או בחירה בחברה המתמחה בהובלת משרדים באשקלון – שדואגת ללקוח לכל הפעולות הלוגיסטיות השונות הכרוכות בהובלת המשרד:

  • אריזת הציוד המשרדי בקרטונים איכותיים להובלה, שכולל צוות מיומן לאריזה של חפצים שבירים במיוחד עם ניילון בועות
  • העמסת הציוד על משאיות ההובלה, כולל ציוד כבד במיוחד
  • פריקת הציוד במשרד החדש
  • במידת הצורך, אספקת מנוף הרמה במידה ולא ניתן לעשות את ההעברה דרך המעלית בבניין או חדר המדרגות
  • אפשרות להובלה לילית או תוך 24 שעות בלבד של המשרד

איך מתארגנים בצורה טובה להובלת משרד באשקלון?

השירות המקיף של חברות המספקות שירותי הובלת משרדים באשקלון משאירות רושם חיובי בהחלט על מי שרוצה להעביר את המשרד שלו במהירות, יעילות ועם כמה שפחות כאבי ראש וסידורים מלחיצים וכל זאת תוך כדי עבודה. על מנת שהובלת המשרד תעבור חלק, יש לשוחח עם נציגי חברת ההובלות ולספק להם מידע חיוני לגבי ההעברה על מנת שהם יוכלו להתארגן בהתאם עם הציוד המתאים. כמו כן, חובה לדאוג למקום חניה מסודר מחוץ לבניין, למניעת עיכובים מיותרים, ורצוי כמובן לעדכן את הנהלת הבניין על מועד ההעברה המתוכנן מראש למניעת אי הבנות.

לא לשכוח: מה החוזה מול חברת ההובלות כולל?

אחד הדברים החשובים ביותר בעבודה מול חברת הובלות הוא חוזה העבודה מולם. מכיוון שגם לחברת ההובלות המקצועית ביותר יכולה לקרות תקלה (בשוגג כמובן), בו אחד החפצים נופלים או נשברים, או אם ישנן בעיות בלוח הזמנים, העלולים לגרום לבעיות ללקוח. לכן, חשוב מאוד, לפני תחילת העבודה, לעבור עם נציג מהחברה על החוזה ההובלות ולוודא שכל הנקודות החשובות רשומות בו. לדוגמה, יש לבדוק האם כל התכולה מבוטחת, ואם כן, באילו מקרים? מהו סכום הפיצויים שיתקבל במקרה ואחד החפצים ניזוק במהלך המעבר? רק כך ניתן ליהנות מהובלת משרד באשקלון בראש שקט!

גם אתם רוצים למצוא את ההצעה הטובה ביותר בשבילכם? השוואת מחירים עושים אצלנו בפורטל MoversTLV בחינם ובקליק אחד בלבד!

* מחיר הובלת משרד באשקלון מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים באשקלון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אשקלון:

דילוג לתוכן