תפריט סגור

הובלת משרדים בבת ים

מחפשים חברת הובלות משרדים בבת ים? פורטל MoversTLV מאפשר כם לבדוק ולהשוות בין חברות הובלה שונות ולקבל עד 4 הצעות מחר משתלמות במיוחד מהמובילים המקצועיים שלנו. הפורטל חינמי וזמין עבורכם 24/7, השאירו פרטים ועוד היום יהיו בידיכם הצעות מחיר! רוצים לדעת עוד? במאמר הבא ריכזנו עבורכם דברים שחשוב לדעת לפני שסוגרים הובלה!

להובלות משרדים בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בבת ים

הובלת משרדים בבת ים – רק עם חברת הובלות מומלצת!

יש סיבות רבות מדוע נאלצים לעבור למשרד חדש. לעיתים הדבר תלוי בסיומו של חוזה שכירת שלא ניתן להאריך, בחברה שגדלה ורוצה להעסיק עובדים נוספים, אך מפאת חוסר מקום לא יכולה לעשות זאת, או בעקבות שיפוצים בבניין. הובלות משרדים בבת ים כרוכות בכאב ראש לא קטן להנהלה ולעובדי החברה, מכיוון שעל כולם להתגייס למאמץ המשותף. במקרים בהם רוצים לצמצם למינימום את השפעת הובלת המשרד בבת ים על התנהלות העסק, יש לשקול בחיוב שירות הובלת משרדים בבת ים. רצוי לדעת, כי לא כל חברת הובלות תספק את השירות הרצוי, ולכן כדאי לערוך לפני הכול השוואת מחירים ובדיקה בין חברות ההובלה השונות, כדי להיות מרוצים ככל האפשר.

הובלה עם מנוף – אידיאלית למעבר משרד בבת ים

משרדים רבים ממוקמים במרכזי הערים, בבניינים רבי קומות. במקרה שיש צורך בהובלת משרדים בבת ים כדאי לבדוק את האופציה של הובלה עם מנוף הרמה, כך שאת הציוד הכבד הנמצא במשרד מעבירים דרך החלון ולא דרך המעלית או חדר המדרגות – מה שידרוש כוח אדם גדול וזמן רב יותר.

איך מתכוננים לקראת הובלת המשרד בבת ים?

היתרון הגדול של הובלת משרדים בבת ים היא שניתן לתכנן את לוח הזמנים של המעבר בצורה מדויקת ונוחה, מה שיכול לעזור במקרה שיש מועד מסוים שעד אז חייבים לפנות את המשרד הישן, או במקרה שמעוניינים להיכנס למשרד החדש בתאריך ספציפי. כך ניתן לתאם עם חברת ההובלה את הימים בהם יתקיים המעבר, ולהיות רגועים שהכול יעבוד לפי התכנית ולא תצטרכו להזמין הובלה דחופה.

הובלת משרדים בבת ים – מה עוד כדאי לדעת?

לפני שסוגרים חוזה עבודה מול חברת הובלות משרדים, יש לבדוק מספר דברים קריטיים, על מנת שלא יהיו אי הבנות או בעיות במהלך העבודה, מה שעלול לגרום לעיכובים לא מעטים במהלך הובלת המשרד:

  1. יש לברר מול חברת ההובלות את אופי החוזה – מה קורה במצב בו החברה לא עומדת בהתחייבויותיה כלפי הלקוח?
  2. ביטוחים, ביטוחים, ביטוחים – במקרה של גרימת נזק לציוד בשוגג על הלקוח לקבל פיצויים. יש לבדוק מול חברת הביטוח אם היא מחזיקה בביטוחים הדרושים, ולוודא שגם בחוזה העבודה סכום הפיצוי רשום בו
  3. אישורים ועמידה בתקנים – במקרה והחברה מספקת שירותי הובלת מנוף יש לוודא שהיא מחזיקה באישורים הנדרשים

לא כל חברת הובלות בבת ים היא מומלצת! אצלנו תמצאו רק חברות שנבחרו בקפידה על ידי הצוות. ההשוואה? ללא עלות! השאירו פרטים ועוד היום יהיו בידיכם הצעות מחיר משתלמות!

* מחיר הובלת משרד בבת ים מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בת ים:

דילוג לתוכן