תפריט סגור

הובלות קטנות באופקים

שירות הובלות קטנות באופקים הוא פתרון מושלם במיוחד למי שרוצה להעביר מספר פריטים בודדים בלבד, ועם זאת ליהנות ממחירים נוחים במיוחד. בפורטל MoversTLV תוכלו למצוא מובילים מקצועיים שמציעים שירות הובלות קטנות באופקים ולקבל הצעות מחיר משתלמות במיוחד עוד היום! נכנסים, משווים וחוסכים עד 40% ממחיר ההובלה. בנוסף, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת ואיך נכון להתכונן לקראת המעבר באופקים במאמר הבא

להובלות קטנות באופקים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות באופקים

מחירון הובלות קטנות באופקים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות באופקים: מה צריך לדעת?

מחפשים שירות הובלות קטנות באופקים? מי שזקוק לפתרון הובלה יעיל ומהיר, המתבצע תוך זמן קצר בלבד, יכול ליהנות משירות הובלות קטנות, שניתן לביצוע במחירים נוחים במיוחד. השירות מותאם לכל מי שאין ברשותו ציוד רב להובלה או למי שרוצה לחלק את הובלת הדירה באופקים לשני חלקים ולהשאיר לחברת ההובלות להעמיס את החפצים הגדולים במיוחד להם אין פתרון. אם מדובר בהובלה קטנה של חפצים לא גדולים ניתן גם להשכיר טנדר להובלה, אבל האופציה הזו עשויה להיות יקרה יותר וגם מסורבלת יותר. עדיף להיעזר בחברת הובלות אם מדובר מהעברה של חפצים כדוגמת אלו:

  • ארונות ושידות גדולות
  • שטיחים גדולים וכבדים
  • מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים
  • שולחנות מטבח, כיסאות ופינות אוכל
  • פריטי נוי, אביזרים כללים או קרטונים עם בגדים

בנוסף, ניתן להוסיף גם שירות אריזה של החפצים בדירה על ידי צוות מיומן ומקצועי, או במקרה הצורך, גם פירוק והרכבה של הציוד בכתובת החדשה, במקרה ומדובר על ציוד שלא ניתן לסחוב או להעביר במעלית. מי שלא בטוח מה משתלם במיוחד או מה האופציה העדיפה והמתאימה בשבילו על מנת לייעל את המעבר, יכול להתייעץ עם חברת ההובלה שנבחרה ולקבל פרטים נוספים על אופן ההובלה והמחירים הצפויים באופן אינדיבידואלי בהתאם לכמות הציוד שיש להעביר.

איך להתכונן לקראת מעבר הדירה באופקים?

גם אם מעוניינים להשתמש בשירותי הובלות קטנות באופקים יש להכין את כל הציוד להובלה, על מנת שצוות ההובלות לא יתעכב יתר על המידה ויוכל להגיע לדירה, לאסוף את הפריטים הבודדים שנשארו, ולהעמיס אותם אל רכב ההובלות במהרה. לכן יש לדאוג שחברת ההובלה מגיעה כשרוב הציוד בדירה כבר פונה לחלוטין, על מנת שיהיה נוח להעביר אותם, ובמיוחד אם מעבירים בהובלה מקררים, ארונות או מכונות כביסה.

איך מתכוננים לאריזת הציוד בדירה באופן היעיל ביותר?

לפני שמגיעים ליום ההובלה הקטנה באופקים חשוב לזכור שאריזת החפצים לקראת המעבר היא חשובה ביותר, ועוזרת למעבר דירה יעיל, מהיר וחף מתקלות.

  • קרטונים איכותיים: בקרטונים לא כדאי לחסוך כסף. קרטונים איכותיים העשויים ממספר שכבות מסייעות למעבר נוח ושומרים על עמידות רבה בעת הסחיבה. כי אין דבר יותר מבאס מאשר קרטון שמתפרק בעת ההובלה.
  • רכישת אביזרים נלווים: ניילון בועות, ניילונים גדולים, או ניירות אריזה – כל אלה מסייעים על שמירה מקסימלית של הפריט המיועד להובלה, מונעים שריטות, לכלוך ואבק. גם טושים לסימון קרטונים יכולים לסייע באופן משמעותי על סדר וארגון לא רק במהלך המעבר אלא גם בדירה בכתובת החדשה.

לפני שמזמינים שירותי הובלות קטנות עושים השוואת מחירים חינמית אצלנו בפורטל MoversTLV! היכנסו עכשיו ותתחילו לחסוך!

להובלות קטנות באופקים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אופקים

  • הובלות באופקים
  • הובלת משרדים באופקים
  • הובלות מנוף באופקים
  • קרטונים למעבר דירה באופקים
  • הובלות דירה באופקים
  • הובלות לסטודנטים באופקים
דילוג לתוכן