תפריט סגור

הובלות קטנות באילת

הפורטל של MoversTLV מאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות הטובה ביותר עבורכם בקלות וביעילות. השירות חינמי וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. שימוש בפורטל יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר. הכנסו כבר היום ותקבלו עד 4 הצעות מחיר להובלות קטנות באילת!

להובלות קטנות באילת על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות באילת

מחירון הובלות קטנות באילת

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות באילת, מה כולל השירות?

  1. העברה של ציוד מנקודה אחת לאחרת.
  2. סיוע בפירוק והרכבה של רהיטים שונים כגון ארונות, מיטות, שולחנות וכדומה.
  3. פריטים עדינים הדורשים יד מיומנת. השירות נועד בעיקר עבור כלי נגינה כמו פסנתרים ומכשירי חשמל הדורשים הובלה.
  4. הובלה של חפצים לקומות גבוהות ע"י שימוש במנוף הרמה. מיועד בעיקר עבור חפצים שרצוי שלא לטלטל אותם ואינם ניתנים לפירוק.

הובלות קטנות באילת, מה היתרונות של השימוש בשירות?

רבים יכולים להעיד על עצמם כי ברגע בו הם נדרשים למעבר כלשהו רק המילה 'מעבר' לבדה יכולה לגרום להם לכאב ראש. מעבר זה תהליך מורכב הכולל פרטים רבים ועמידה בלחצים שונים הנובעים מלוח זמנים צפוף ואתגרים כלכליים כאלו ואחרים. שירות של הובלות קטנות נועד בראש ובראשונה עבור סטודנטים ואנשים צעירים להם ציוד מועט. השירות נולד מתוך הצורך להעניק שירות מקצועי ומיומן של הובלה לפריטים הדורשים תשומת לב מיוחדת כמו כלי נגינה כדוגמת פסנתר ומכשירי חשמל בסכום נמוך יותר מזה של הובלה רגילה. צעירים רבים נוטים אמנם להיעזר בבני משפחה וחברים לשלבי המעבר השונים אלא שהיעזרות בהובלה חובבנית עלולה לפגום בציוד המועבר ולפגוע במעבירים.

במאמר זה ריכזו עבורכם שלושה יתרונות לשימוש בשירותים של הובלות קטנות באילת:

  1. זמן. אם אתם סטודנטים טריים או עובדים חדשים במקום עבודה זה או אחר אתם בוודאי מושפעים מהצורך לעמוד בלוח זמנים ובציפיות רבות. מוביל טוב ומקצועי יעביר לכם את מה שאתם צריכים ללא צורך במאמץ מצדכם דבר שישאיר אתכם עם ראש שקט לאורך כל התהליך ,ואף יכול במידת הצורך לבצע עבורכם הובלה מהיום למחר במקרים דחופים.
  2. מחיר. לרגעים זה נשמע לא הגיוני. הרי לכאורה העברה עצמאית של חפץ זה או אחר צריכה להיות משתלמת יותר. אלא ששילמתם על הציוד שלכם כסף יקר. הובלת הרהיטים של הדירה בצורה לא נכונה או טלטול של מוצרי חשמל במהלך הובלתם עלולים להיות קריטיים ולפגוע בציוד שלכם. מובילים אחראיים ומנוסים ידאגו לציוד שלכם ויטפלו בו על הצד הטוב ביותר.
  3. שמירה על הגוף. העברה של פריט זה או אחר מצריכה מאמץ גופני מצד המובילים. שימוש לא נכון בגוף יכול להוביל לחבלות שונות ולפגיעה בכלי החשוב ביותר שלנו, הגוף. מובילים מקצועיים יודעים איך להשתמש בגוף בצורה נכונה כך שהציוד יעבור באופן בטוח מחד ובלי לפגוע בגוף מאידך.

אנחנו בMoversTLV מאחלים לכם מעבר נעים ויישוב טוב ומוצלח. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם בפורטל עוד היום ולקבל שיחה מנציג שירות תוך עשר עד חמש עשרה דקות בלבד!

להובלות קטנות באילת על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אילת

דילוג לתוכן