תפריט סגור

הובלות קטנות באשדוד

MoversTLV הוא פורטל הנותן לכם חינם הצעות מחיר משתלמות במיוחד מארבע חברות הובלה המתמחות בהובלות קטנות באשדוד. מרגע השארת הפרטים השירות ניתן תוך מספר דקות וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. אצלנו בפורטל דוגלים בעבודה עם אנשי המקצוע המיומנים, המקצועיים, עם המחירים המשתלמים בשוק. הכנסו כבר עכשיו ועוד היום יהיו לכם עד 4 הצעות מחיר משתלמות!

להובלות קטנות באשדוד על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות באשדוד

מחירון הובלות קטנות באשדוד

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למי מתאים להשתמש בשירות הובלות קטנות באשדוד?

הובלה קטנה באשדוד הוא שירות הניתן לרוב לזוגות צעירים וסטודנטים העוברים מקום ולהם ציוד מועט. מכיוון שיש להם רק מספר פריטים בודדים המחייבים סיוע של חברת הובלות הוקם שירות המאפשר להם לשלם רק על הובלה קטנה ובכך לחסוך כסף מחד ולקבל שירות מקצועי ואמין מאידך.

הובלות קטנות באשדוד: למה לבחור בשירות מסוג זה?

כולם מכירים את זה. אתם רוצים לעבור דירה ואתם רוצים גם לחסוך כסף. אתם מבקשים מחברים ומשפחה שיעזרו לכם להעביר את הדירה. עד שאתם מגלים שהארון לא בדיוק עובר בדלת ושמכשיר החשמל שקניתם בכסף רב נפגם במהלך ההעברה. לא רק זה אלא שהגב כואב והשעון דופק, זה הזמן לפנות לחברת הובלות לה יש שירות של הובלות קטנות באשדוד שיעשו עבורכם את העבודה בצורה מקצועית, במחיר משתלם וישאירו אתכם בראש שקט. בין אם מדובר בהובלה קטנה, הובלת קרטונים או הובלה של רהיטים גדולים, השאירו את זה למקצוענים.

להובלות קטנות באשדוד על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

6 שירותים שאתם יכולים לקבל ע"י בחירה בהובלות קטנות באשדוד:

  1. פירוק והרכבה של הפריט שלכם
  2. אחסון במידת הצורך – אם אתם צריכים שישמרו לכם על הפריט כמה ימים עד להתאקלמות מלאה במעונכם החדש תוכלו להיעזר בשירות של אחסון לתכולת הדירה.
  3. הרמה לגובה ע"י שימוש במנוף הרמה – שירות המיועד לחפצים אותם לא ניתן לפרק, כמו למשל דלתות שצריך להוביל, צריך להיזהר ולא לטלטל אותם יותר מדי וכמובן, השירות מיועד עבור דירות בקומות גבוהות עד קומה 15.
  4. ביטוח – לכל חברה מוכרת שמכבדת את עצמה יש ביטוח רלוונטי היכול לוודא כי על כל צרה שלא תבוא הציוד שלכם מכוסה וכך לא תפסידו כסף רב על פריט יקר. אנו ממליצים לכם לקרוא היטב את חוזה ההובלות שקיבלתם ובדקו האם קיים בו סעיף ביטוחי ומה הוא כולל.
  5. הובלה מדירות קטנות ועד בתי עסק – הובלה קטנה יכולה להיות פריט אחד ויכולה להיות דירה עד שישה חדרים. שווה להתייעץ עם נציגי השירות של החברה בה בחרתם ולשאול אותם מה הפרמטרים שלהם להובלה קטנה.
  6. הובלה של ציוד עדין – כמו מכשירי חשמל יקרים או כלי נגינה כגון פסנתר וכיוצא באלו.

שני דברים ששווה לוודא עם ההובלה קטנה באשדוד בה בחרתם:

  1. שהם מכירים את האזור ממנו אתם עוברים ואת האזור אליו אתם עוברים. אין דבר יותר מתסכל מלגלות בבוקר המעבר שהמובילים הגיעו לכתובת הלא נכונה.
  2. שהמוביל בו בחרתם מכיר את כל הפרטים לגבי ההובלה הייחודית שלכם, אל תחסכו בפרטים, גם אם מדובר בהובלה קטנה. החל ממספר הקומה ועד משקלו של הפריט. תיאום ציפיות מקדים יכול לפתור הרבה אי הבנות עתידיות ואי נעימות.

צריכים שירות של הובלות קטנות באשדוד? אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם עוד היום ולהתחיל כבר בדקות הקרובות בבחירת המוביל המתאים ביותר עבורכם

להובלות קטנות באשדוד על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אשדוד

דילוג לתוכן