תפריט סגור

הובלות קטנות באשקלון

פורטל ההובלות של MoversTLV זמין 24/7 ומאפשר לכם לקבל הצעות מחיר ולהשוות בין חברות הובלה שונות שמספקות שירות הובלות קטנות באשקלון. היכנסו לפורטל עוד היום וקבלו 4 הצעות מחיר משתלמות! פשוט משווים וחוסכים! שירותי הובלות קטנות באשקלון מיועדות לכל אחד, והן רלוונטיות גם למי שיש ברשותו תקציב קטן יחסית. מה שירות הובלות קטנות באשקלון כולל, ומה צריך לדעת לפני תחילת העבודה? כל הפרטים מחכים לכם במאמר הבא.

להובלות קטנות באשקלון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות באשקלון

מחירון הובלות קטנות באשקלון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

כל הסיבות לעשות הובלות קטנות באשקלון

מי שאמור לעבור דירה באשקלון, צריך למצוא פתרונות יצירתיים במיוחד לגבי אופן ההובלה, בדרך כלל רצוי בזמן הקצר ביותר, ומבלי להוציא הרבה כסף. הרבה אנשים המתגוררים בדירות קטנות כמו דירות סטודיו, לא לוקחים בחשבון את האפשרות להשתמש בשירותי הובלות קטנות באשקלון מחשש לעלויות מופרזות במיוחד, וחבל. חברות הובלה רבות מציעות שירותי הובלה קטנה באשקלון במחירים נוחים ושווים לכל כיס, כך שגם מי שלא זקוק להובלה עם טנדר וצוות גדול, יכול ליהנות מהשירות הנהדר אותו ניתן למצוא בעיר אשקלון ללא בעיה. יש לזכור כי שירותי הובלות קטנות מתאימות לכל אחד, ומסייעות לאנשים רבים ליהנות ממעבר מהיר, זול ובראש שקט.

איזה ריהוט נחשב כהובלה קטנה באשקלון?

ישנם הרבה חפצים ורהיטים שניתן להובילם כחלק משירות הובלות קטנות באשקלון, ב״נגלה״ אחת של הובלה, או במספר נגלות – תלוי כמובן בכמות הציוד, כמו למשל הובלה של חדר שינה, ארון, מכונת כביסה, קרטונים ועוד. כמו כן, ניתן להוסיף לשירות גם שירות אריזת חפצים ואספקת קרטונים למעבר דירה, שירות שיכול להיות חיוני במידה ואין זמן מספיק להתארגנות ואריזה, או אם רוצים שאריזת הדירה תתבצע על ידי צוות מקצועי ואמין (רלוונטי במיוחד למי שיש לו חפצים שבירים).

בין האביזרים הנפוצים להובלה ניתן למנות

להובלות קטנות באשקלון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

איך בוחרים את חברת ההובלות המתאימה?

מכיוון שיש כל כך הרבה חברות שונות המציעות שירותי הובלות קטנות באשקלון הבחירה בחברה שתבצע את ההובלה הקטנה היא בהחלט לא פשוטה! הכלל הראשון לבחירה נכונה הוא השוואת מחירים בין החברות המומלצות להובלות קטנות באשקלון. ניתן לערוך השוואה חינמית באתר שלנו ולקבל עד ארבע הצעות מחיר זולות. מעבר לכך, ניתן לבדוק המלצות מגולשים ולבדוק את מהימנות החברה.

על מה צריך להקפיד לפני תחילת העבודה?

גם אם נבחרה חברת ההובלות המועדפת המספקת את כל השירותים הנדרשים, לפני תחילת העבודה יש לעבור על חוזה ההובלות ולבדוק את הסעיפים השונים. אחד הנושאים החשובים ביותר הוא הביטוח. במידה ונגרם נזק בשוגג לאחד החפצים בזמן ההובלה, כתוצאה לדוגמה מנפילה, או אריזה לא נכונה, חובה לוודא בחוזה שכתוב סכום פיצוי ועד איזה גובה. גם במקרים של אי עמידה בלוח זמנים, יש להיות על הצד הבטוח ולקבל פיצוי הולם, שכן איחור בפינוי הדירה יכול לגרום לאי הבנות מול השוכר (בחלק מהמקרים) או לעיכובים ללקוח.

למציאת חברה המספקת שירותי הובלות קטנות באשקלון השאירו את הפרטים שלכם ותוך 10 דקות תוכלו לקבל 4 הצעות מחיר של חברות הובלה מומלצות כך שתוכלו לבצע השוואה ולבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם. 

להובלות קטנות באשקלון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אשקלון

דילוג לתוכן