תפריט סגור

הובלות קטנות בבאר שבע

בשביל לעבור דירה, בית או משרד לא צריך לשבור את הראש יותר. עם שירות הובלות קטנות בבאר שבע נהנים מצוות מקצועי ומיומן העושה את העבודה בקלי קלות – ובמחירים זולים ונוחים לכל כיס. בפורטל שלנו תוכלו לקבל בחינם 4 הצעות מחיר של חברות הובלה המעניקות שירות זה. השאירו פרטים או התקשרו.

להובלות קטנות בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בבאר שבע

מחירון הובלות קטנות בבאר שבע

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למה כדאי לבצע הובלות קטנות בבאר שבע?

כל מי שעובר דירה בבאר שבע, יודע שמעבר דירה והובלת ציוד לדירה החדשה היא משימה מאוד לא כיפית ומהנה, ושיש לתכנן היטב את המעבר. בין המשימות הרבות שיש לבצע, ניתן למנות לדוגמה:

  • רכישת קרטונים איכותיים במיוחד
  • רכישת ציוד נלווה לקרטונים
  • השכרת רכב הובלות גדול
  • אריזת החפצים
  • סחיבת הציוד לרכב, הובלה ופריקה בדירה החדשה

כל אחד מהשלבים האלו לוקח הרבה זמן, לפעמים אפילו ימים שלמים שצריך לארוז קרטון אחרי קרטון, ועוד אחרי העבודה, מה שהופך את מעבר הדירה לכאב ראש אחד גדול. אך לא חייבים להתפשר ולשבור את הראש. ניתן להשתמש בשירותי הובלות קטנות בבאר שבע, המיועדות בדיוק לאנשים שברצונם להעביר את הדירה ולא זקוקים להרבה כוח אדם או משאיות הובלה רבות. באמצעות מחירים נוחים לכל כיס וזולים, ניתן לקבל שירות מקצועי ומהיר, ולעבור לכתובת החדשה בראש שקט! בנוסף, תוכלו להקל על עצמכם עם שירות שירות אריזת דירה שחלק מחברות ההובלות מציעות.

להובלות קטנות בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בבאר שבע: מהם החפצים שניתן להעביר?

הובלות גדולות דורשות בדרך כלל שינוע והעברת חפצים גדולים וכבדים במשאיות הובלה, שימוש במנוף הרמה בהובלה, וכוללות כוח אדם גדול. לעומת זאת, כשמדובר על הובלה קטנה בבאר שבע, הכוונה היא להובלה הנעשית במתכונת מצומצמת יותר, ואפילו של העברה של חפצים בודדים בלבד, כמו לדוגמה:

  • שידות, שולחנות, כיסאות
  • מכשירי חשמל וכלי מטבח: טוסטר, מיקרוגל, מיקסר, טלוויזיה, מחשב
  • חפצים כללים: שטיחים, מכונת כביסה, כלי מוזיקה, ארוניות, בגדים
  • ״פיציפקעס״ קטנים כמו אגרטלים, בגדים, וחפצי נוי

איך בוחרים חברה להובלות קטנות בבאר שבע?

יש הרבה חברות להובלות קטנות בבאר שבע, אך על מנת לבחור בחברה שתעניק לכם את שירות ההובלות הקטנות הטוב ביותר, מומלץ לערוך השוואת מחירים. כיום עריכת השוואת מחירים נעשית בצורה פשוטה ביותר: אצלנו בפורטל תוכלו לערות השוואה ללא עלות בין חברות מומלצות בלבד המספקות שירות של הובלות קטנות בבאר שבע. כך ניתן להיות בטוחים שהחברה מספקת שירותים טובים, ומעסיקה עובדים מיומנים ומקצועיים.

לא לשכוח לבדוק: ביטוח תכולה

לפני שמתחילים את ההובלה, יש לעשות בדיקה מקיפה של חוזה ההובלה, על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות במקרה של נזק לרכוש. גם אם מדובר בהובלות קטנות, אף אחד לא רוצה לגלות שאחד מהמכשירים החשמליים לא עובד לאחר מכן, או שאחד מכיסאות המטבח נהרס או נשבר. לכן, יש להיות על הצד הבטוח ולוודא שתקבלו פיצוי הולם על הנזק.

צריכים שירות להובלות קטנות בבאר שבע? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ותקבלו הצעות מחיר מ-4 חברות המעניקות שירות של הובלה קטנה בבאר שבע. 

להובלות קטנות בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי באר שבע

דילוג לתוכן