תפריט סגור

הובלות קטנות בבית שאן

פורטל ההובלות של MoversTLV זמין 24 שעות ביממה ומאפשר לכם לקבל עד 4 הצעות מחיר להובלות קטנות בבית שאן, מהמובילים המקצוענים שלנו, ולבצע השוואה ביניהן. נכנסים כבר עכשיו לפורטל, מקבלים הצעות מחיר, משווים וחוסכים!

שירות הובלות קטנות מיועדות לאנשים המעוניינים לעבור דירה בצורה מסודרת, גם אם ברשותם מעט ציוד יחסית. הובלות קטנות בבית שאן מאפשרות מעבר דירה נוח ומהיר במחירים אטרקטיביים במיוחד. כל מה שכדאי לדעת תמצאו במאמר שלפניכם.

להובלות קטנות בבית שאן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בבית שאן

מחירון הובלות קטנות בבית שאן

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

יתרונות בשירותי הובלות קטנות בבית שאן

הגיע הזמן לעבור לדירה חדשה בבית שאן או מחוצה לה? לא כל מעבר דירה (במיוחד אם מדובר על סטודנטים רווקים או זוגות צעירים המתגוררים בדירות קטנות) דורש משאיות גדולות או מנופים המגיעים עד ל-50 קומות. אך עם זאת, אנשים רבים בבית שאן מחפשים פתרון זול ומהיר למעבר דירה שיתאים לתקציב שלהם, ולא תמיד לוקחים בחשבון שגם הם יכולים ליהנות משירות הובלות קטנות לבית שאן, גם אם אין להם הרבה ציוד. כיום יש חברות רבות המציעות שירותי הובלות קטנות בבית שאן במחירים זולים, נוחים וגמישים במיוחד. היתרונות הגדולים מדברים בפני עצמם: יעילות, מהירות וחיסכון משמעותי בזמן, הכוללים שירותי הובלה קטנה עם צוות מיומן ומקצועי. במקום לעבוד קשה, פשוט מזמינים את השירות ונהנים מהובלה הלוקחת כמה שעות, ועוברים בראש שקט לכתובת החדשה.

איזה חפצים ניתן להעביר עם שירות הובלות קטנות בבית שאן?

הובלה קטנה בבית שאן משמעותה הובלה של חפצים קטנים יחסית, כמו מכונת כביסה או הובלה של מוצרי חשמל אחרים אותם ניתן להעביר ברכב גדול או במשאית הובלות אחת. מכיוון שמדובר על סוגי חפצים רבים, לא ניתן לכלול את כולם ברשימה אחת, אבל באופן כללי ניתן לקחת בחשבון שהחפצים הבאים הם רלוונטיים:

  • ריהוט שנמצא בסלון, כמו: כמו שידות קטנות, שולחנות לקפה, טלוויזיות, כורסאות, כיסאות, שולחן מחשב
  • ריהוט שנמצא במטבח, כמו: כלי מטבח, מקררים, שולחן אכילה, כלי חשמל (טוסטר, מיקרוגל)
  • חפצים כלליים: הובלה של מכונת כביסה, שטיחים, כלי מוזיקה, ארוניות, בגדים
  • ״פיציפקעס״ ועוד

להובלות קטנות בבית שאן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

אריזת החפצים בצורה הטובה ביותר לפני המעבר

אחד הדברים שכל אחד צריך לתכנן היטב לפני המעבר הסופי הוא צורת האריזה של הציוד, כך שהכל יהיה מוכן לחברת ההובלות שמגיעה לאסוף את החפצים ולהעמיס אותם על המשאית או רכב ההובלה. אריזת דירה נכונה בעת הובלה קטנה בבית שאן לא רק חוסכת זמן ובעיות, אלא גם שומרת על החפצים מלהישרט, ליפול ולהישבר. לכן מומלץ להקפיד על רכישת קרטונים לאריזה איכותיים במיוחד, שיבטיחו עמידות מספיקה, יאפשרו אריזה בטוחה, ושלא ייקרעו במהלך סחיבת הציוד.

איך לארוז חפצים שבירים?

אריזה של חפצים שבירים היא חשובה במיוחד, ויש להקפיד על אריזה נכונה אם רוצים לשמור על החפצים היקרים ביותר בזמן ההובלה כמו לדוגמה: מחשבים, כלי פורצלן, זכוכית, טלוויזיות, מוצרי חשמל ועוד. לכן יש לקנות את ציוד האריזה הנלווה, כמו ניילון בועות וסלוטייפ עם ידית להידוק מקסימלי של החפצים. מומלץ לארוז את החפצים העדינים עם מספר שכבות להגנה המקסימלית נגד נפילות וסדקים.

זקוקים לשירות הובלות קטנות בית שאן? בואו להשוות מחירים בפורטל במהירות וללא עלות בין חברות ההובלה הטובות ביותר בבית שאן! כל מה שנותר לכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם או ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

להובלות קטנות בבית שאן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בית שאן

  • הובלות בבית שאן
  • הובלת דירה בבית שאן
  • הובלות משרדים בבית שאן
  • קרטונים למעבר דירה בבית שאן
  • הובלות מנוף בבית שאן
  • הובלות לסטודנטים בבית שאן
דילוג לתוכן