תפריט סגור

הובלות קטנות בבית שמש

מתי כדאי להשתמש בשירות של הובלות קטנות בבית שמש? מומלץ לבדוק את השירותים השונים שחברות ההובלה מציעות למי שגר בבית שמש וליהנות ממחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד. בפורטל MoversTLV תמצאו מגוון רחב של חברות שמפסקות שירות הובלות קטנות בבית שמש, תוכלו לקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות, להשוות ולחסוך. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לפורטל וכבר היום יהיו בידיכם הצעות המחיר. כל הפרטים מחכים לכם במאמר הבא

להובלות קטנות בבית שמש על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בבית שמש

מחירון הובלות קטנות בבית שמש

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בבית שמש: איזה חפצים ניתן להעביר?

כשרוצים לעבור לדירה חדשה לבית שמש או מחוצה לה, לא תמיד מדובר על העברת דירה גדולה ומורכבת, אלא על צורך בהובלה של פריטים בודדים בלבד שאין אפשרות אחרת להוביל ללא חברת הובלה מקצועית לה הלוגיסטיקה המתאימה לכך. בין הפריטים הנפוצים ביותר שאנשים בוחרים להוביל עם חברה להובלות קטנות בבית שמש ניתן למצוא:

  • מיטות
  • שידות, ארונות וארוניות
  • הובלת כספות מבית לבית או מבית העסק לבית
  • מקררים, מכונות כביסה, ומוצרי חשמל נוספים
  • ספות, כורסאות, שולחנות וכיסאות
  • שטיחים גדולים

כמובן שחברת ההובלות מעבירה ציוד נוסף לפי בקשת הלקוחות כמו למשל הובלת מזנון או כלי נגינה. כדאי לדעת כי כל חברת הובלות מציעה גם שירותים נלווים להובלה, מהם הלקוחות יכולים ליהנות במיוחד אם הם קצרים בזמן. בין השירותים האלה ניתן למנות: אריזת ציוד כולל אספקת קרטונים למעבר דירה, ניילון בועות לאריזת של חפצים שבירים, ניירות לאריזה, וגם פירוק והרכבה של ציוד, שיכול להיות רלוונטי במיוחד אם מדובר על הובלת ארון כבד וגדול שלא ניתן להעביר כמקשה אחת.

להובלות קטנות בבית שמש על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מדוע כדאי לבחור בשירותי הובלות קטנות בבית שמש?

מעבר דירה הוא גם ככה עניין הדורש הרבה עבודה, סידורים והתארגנויות. לכן, על מנת לחסוך כמה שיותר זמן והוריד מהלחץ הנפשי והעומס, מומלץ לתת לחברת ההובלות לדאוג לכם ולעבוד בשבילכם גם כשמדובר בהובלה קטנה. כך המעבר הופך להיות פשוט ופחות מורכב. יתרון נוסף הוא הפן הכלכלי: הובלה קטנה בבית שמש היא לא יקרה יותר מכיוון שמדובר על פריטים בודדים בלבד, מה שלוקח מקסימום שעתיים. ניתן, במחירים זולים מאוד, לבצע הובלה מהירה תוך מספר שעות במחירים נוחים המשתלמים בסופו של דבר יותר מהשכרת רכב גדול או משאית.

לפי מה מחושבים העלויות במעבר דירה?

יש הרבה גורמים המשפיעים על המחיר, לדוגמה:

  • סוג הפריט, ומספר הפריטים להובלה
  • התנאים בבניין: לדוגמה, אם יש מעלית או לא
  • אם יש צורך באריזת החפצים, כולל חפצים שבירים
  • כוח אדם הדרוש לביצוע ההובלה וגם לא לשכוח את הטיפ למובילים שנהוג לתת

מכיוון שהמחיר להובלה קטנה בבית שמש משתנה בהתאם לצורך, לא ניתן לומר מחיר סופי. יש לערוך השוואת מחירים (בפורטל שלנו ניתן לעשות זאת ללא עלות, ולקבל עד ארבע הצעות מחיר משתלמות) ולמצוא, דבר ראשון, את המחיר הזול והמשתלם ביותר. שנית, יש לברר עם חברת ההובלה, לפי הפרטים שלכם, ומרחק ההובלה מבית שמש לכתובת החדשה, על מנת לקבל אינדיקציה ברורה יותר. בנוסף, מי שמעוניין לחסוך כסף, יכול בהחלט לדאוג לאריזת החפצים בצורה טובה על מנת שצוות ההובלות יוכל להעמיס את הציוד ישירות למשאית.

לפני שעוברים דירה, חובה להשוות מחירים לשירותי הובלות קטנות בבית שמש! השאירו את הפרטים שלכם ותקבלו תוך 10 דקות בלבד הצעות מחברות הובלה מומלצות בתחום. השירות ניתן ללא עלות.

להובלות קטנות בבית שמש על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בית שמש

דילוג לתוכן