תפריט סגור

הובלות קטנות בבני ברק

מחפשים חברת הובלות המתמחה בהובלות קטנות בבני ברק? זה הזמן להשוות מחירים ולמצוא את המחיר המשתלם והזול ביותר אצלנו בפורטל MoversTLV. בפורטל תוכלו לקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות עוד היום, להשוות ולחסוך במחירי ההובלה. בנוסף, במאמר הבא נספר לכם מה השירות כולל ועל מה צריך לשים לב במיוחד!

להובלות קטנות בבני ברק על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בבני ברק

מחירון הובלות קטנות בבני ברק

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

עוברים לדירה חדשה?

אם אתם עוברים לדירה חדשה ועוברים מהדירה הישנה בבני ברק לכתובת חדשה, סביר להניח שאתם שוברים את הראש לגבי הובלת החפצים שלכם בדירה, ובמיוחד לגבי החפצים הגדולים במיוחד שנמצאים ברשותכם. לכן שווה להכיר את שירותי הובלות קטנות בבני ברק. מטרת שירות הובלות קטנות הוא להקל על מי שרוצה לעבור באופן יעיל ומהיר לדירה חדשה, אך לא מעוניין או לא צריך לעשות הובלה גדולה. שירות הובלות קטנות יכול להתאים לסטודנטים או זוגות צעירים להם אין הרבה ציוד בדירה, ולפעמים פשוט זקוקים להעברה של פריט בודד בלבד.

בין הפריטים המועברים בדרך על ידי חברת ההובלות ניתן למצוא:

  • מקרר, מכונת כביסה, מכונת ייבוש, מדיח כלים
  • הובלת מזנונים, ארונות ושידות
  • ספות, שולחנות, כיסאות
  • פסנתרים
  • ועוד

כמובן שכחלק משירות הובלות קטנות בבני ברק ניתן להוביל גם קרטונים בלבד. העיקרון בהובלות קטנות הוא הובלה מהירה יחסית המתבצעת תוך כמה שעות ולא דורשת צוות הובלה גדול, אלא שניים או שלושה אנשי צוות שיבצעו את ההובלה יחד עם משאית קטנה אחת.

מהם היתרונות הבולטים בשירותי הובלות קטנות?

יש יתרונות רבים בהובלות קטנות, ובראש ובראשונה יש לציין את המחירים האטרקטיביים שניתן למצוא, שהופכים את ההובלה למשתלמת במיוחד!

מעבר לכך ניתן למנות עוד יתרונות:

  1. חיסכון משמעותי בזמן: במקום להתחיל לחפש פתרונות להובלה, כמו למשל בקשת עזרה מחברים ומשפחה וחיפוש רכב גדול מספיק להובלה, ניתן להזמין שירות הובלות קטנות שנותן מענה בדיוק לצורך הזה. ישנן גם חברות שמציעות שירותי הובלה בטנדר לפריטים בודדים במחירים נמוכים.
  2. שירותי אריזה: מי שלא מעוניין לקחת סיכון מיותר, יכול להשתמש בשירותי האריזה של חברת ההובלות וליהנות משירות מקצועי במיוחד לאריזת הציוד.
  3. מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד: הובלה קטנה בבני ברק לוקחת פחות משעתיים בדרך כלל, בהתאם למיקום הדירה וכמות החפצים כמובן, והינה משתלמת כלכלית במיוחד לסטודנטים היכולים ליהנות ממחירים אטרקטיביים ביותר.

טיפים לאריזה מושלמת של חפצים להובלה:

מי שמעדיף לארוז את החפצים לבד, צריך גם לארוז אותם באופן מושלם על מנת שלא יהיו עיכובים ביום ההובלה עקב מקרר או מכונת כביסה שלא נארזו נכון, או עקב ארגזים שאינם חזקים מספיק ועלולים להיקרע. במקרה זה יהיה צורך באריזה מחודשת וזה יכול להעלות את המחיר משמעותית. לכן יש להתארגן בהתאם ולרכוש ארגזים עמידים וחזקים במיוחד שיחזיקו את הכובד של הציוד וכן לרכוש ציוד נלווה לאריזה, כמו ניילון בועות המונע שריטות ומגן מפני שבר.

מחפשים חברה להובלות קטנות בבני ברק? בואו לערוך השוואת מחירים חינמית אצלנו, השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!

להובלות קטנות בבני ברק על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בני ברק

דילוג לתוכן