תפריט סגור

הובלות קטנות בגבעת שמואל

לא תמיד כולם זקוקים להובלה גדולה ומקיפה, וחוששים להזמין שירותי הובלה מחשש שמדובר על הובלה קטנה מדי שתעלה יותר מדי כסף. אך זוהי טעות, שכן חברות ההובלה הרבות מספקות שירותי הובלות קטנות בגבעת שמואל גם לפריטים בודדים, ובמחירים נוחים לכל כיס. אצלנו בפורטל MoversTLV תוכלו למצוא מובילים מקצועיים ולקבל הצעות מחיר משתלמות במיוחד. הפורטל חינמי וזמין עבורכם 24 שעות ביממה. אז למה אתם מחכים, הכנסו ועוד היום תקבלו עד 4 הצעות מחיר!

להובלות קטנות בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בגבעת שמואל

מחירון הובלות קטנות בגבעת שמואל

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בגבעת שמואל: מתי זה משתלם?

מי שמתכנן לעבור לדירה חדשה בגבעת שמואל, ישמח לשמוע שגם אם אין לו הרבה ציוד להעביר, הוא יכול ליהנות משירות מהיר וזול במיוחד, גם אם מדובר על הובלה של לפריטים בודדים בלבד לכתובת החדשה. לפעמים רוצים להעביר ריהוט סלוני כמו ספה, או כורסה, או אולי רק מקרר או מכונת כביסה בשילוב של עוד כמה פריטים בודדים קרטונים נפרדים. מכיוון שחלק מהציוד (עקב הגודל והכובד) לא ניתן להובלה ברכב הפרטי הקטן יש צורך למצוא פתרון אחר שיענה על הצרכים האלו. הובלה קטנה מתבצעת תוך שעות בודדות, (תלוי כמובן, מהו המרחק מהדירה שמפנים לדירה החדשה) והיא יכולה לעזור לכל מי שאין לו פתרון אחר להובלה שכזו. במיוחד סטודנטים יוכלו למצוא בשירות הזה פתרון אידיאלי למצוקתם.

איך בוחרים בחברה המתאימה להובלות קטנות בגבעת שמואל?

אחד הדברים שהרבה אנשים מחפשים בהובלות קטנות בגבעת שמואל, היא חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בהובלות קטנות. יש הרבה חברות בשוק המספקות את השירות הזה ולכן הבחירה היא איננה פשוטה כלל. על מנת לבחור בחברה המתאימה יש לערוך בראש ובראשונה השוואת מחירים בין חברות הובלה השונות. אנחנו מזמינים אתכם לבצע השוואת מחירים אצלנו בפורטל. ההשוואה הינה ללא עלות, בה מתקבלים עד 4 הצעות מחיר זולות מהן ניתן לבחור. מכיוון שאנחנו בוחרים את החברות המקצועיות ביותר בארץ, הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים שמדובר על חברות אמינות ומקצועיות בלבד!

איך להתארגן בהתאם לקראת המעבר?

על מנת שהמעבר יעבור בצורה הכי חלקה שאפשר, יש כמובן לוודא שכל הציוד להובלה קיים. מהו הציוד שצריך לרכוש?

  1. רכישת קרטונים להובלה: קרטונים להובלת דירה הם הא׳-ב׳ של כל מעבר דירה. יש לרכוש אך ורק קרטונים איכותיים, העשויים ממספר שכבות עבות, ושומרות על הציוד בצורה הטובה ביותר. והיתרון? ניתן לשמור אותם גם להובלות עתידיות!
  2. מוצרים נלווים לאריזה: מוצרים נלווים לאריזה הם חיוניים ביותר, ושומרים בצורה מיטבית על הציוד. ניילון בועות (״פצפץ״) הוא חיוני לכל הציוד השביר וגם לצורך הובלת מוצרי החשמל, ניילון נצמד להגנה על הספות והכורסאות.
  3. סוגי קרטונים: יש הרבה סוגי קרטונים, ולכן יש לרכוש את הקרטונים המתאימים ביותר לחפצים. לדוגמה, יש קרטונים להובלה המותאמים ספציפית להובלת ספרים (יכולים להכיל כמות גדולה), וקרטונים המתאימים להובלה של ציוד מטבח, המשלבים בתוכם חוצץ מיוחד למניעת תזוזה.

בואו לערוך השוואת מחירים מהירה וחינמית אצלנו בפורטל למציאת המחירים המשתלמים ביותר!

להובלות קטנות בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גבעת שמואל

דילוג לתוכן