תפריט סגור

הובלות קטנות בגדרה

פורטל MoversTLV הוא חינמי ומאפשר לכם לקבל הצעות מחיר של כארבע חברות הובלה בעלות שירותים של הובלות קטנות בגדרה תוך כ-10 דקות בלבד מרגע מילוי הפרטים. הפורטל זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה והשירות ניתן ללא עלות היכנסו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

להובלות קטנות בגדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בגדרה

מחירון הובלות קטנות בגדרה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה זו הובלה קטנה בגדרה?

הובלה קטנה בגדרה היא למעשה הובלה של פריט אחד או שניים מנקודה אחת לשנייה. שירות מסוג זה יכול להתאים לסטודנטים ואנשים צעירים להם מעט רכוש, או למי שצריך הובלה של פריט אחד מהיום למחר. שירות של הובלות קטנות בגדרה יכול להיעשות או ע"י אנשים פרטיים להן רכב גדול והם מחפשים הכנסה נוספת מהצד או ע"י חברת הובלות מיומנת ומנוסה לה קיים שירות נוסף של הובלות קטנות.

ארבע סיבות לשימוש בשירותים של הובלות קטנות בגדרה

  1. חיסכון בזמן. מוביל אחראי ומנוסה יעביר לכם את הציוד במיומנות ובמהירות ללא התעסקות מיותרת מצדכם בין אם מדובר בהובלת ציוד של סטודנטים או הובלה קטנה אחרת. מה שמאפשר לכם לישון בראש שקט.
  2. שמירה על הציוד. מוביל מקצועי יידע איך להעביר את הציוד היקר שלכם עליו שילמתם כסף רב בבטחה. אין מתסכל יותר מרהיט יקר הנפגע במהלך המעבר בגלל חוסר תשומת לב הנגרם ממחסור במיומנות, אפילו אם מדובר רק בהובלה של טלוויזיה או מוצרי חשמל אחרים.
  3. מקצועיות. אתם בוודאי שמעתם סיפורים רבים מסוג זה, אלו שבחרו להיעזר בחברים וגילו להפתעתם שהארון לא עובר בדלת. שירות מקצועי יידע איך להעביר את הציוד שלכם בדרך היעילה ביותר.
  4. ביטוח. אתם לא יכולים לדעת מה יקרה לדברים ששילמתם עליהם הרבה כסף בזמן המעבר. שימוש בחברת הובלות מקצועית ואמינה תבטיח כי גם במקרה של פגיעה בציוד, תזכו לקבל את מה שמגיע לכם בזכות.

להובלות קטנות בגדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

5 הדברים שיהפכו את התהליך לפשוט, קל ומהיר

  1. אל תחסכו בפרטים. שתפו את המוביל שלכם להובלות קטנות בגדרה במספר הקומה של הדירה שלכם, גודל הפריט, משקל וכו. ככל שתמסרו יותר פרטים כך גדל הסיכוי כי לא תפלו לאי הבנות מעיקות.
  2. פרקו את הרהיט מראש אם יש בזה צורך. אין דבר מתסכל מלגלות כי הייתם יכולים לקצר את התהליך על ידי קיום כמה פעולות פשוטות. קחו את הזמן לפרק את הרהיט שלכם ולאפשר להובלה הקטנה בגדרה בה בחרתם לפעול ביעילות.
  3. ארגנו את המרחב. ארגנו את המרחב אליו עתיד הפריט להגיע בצורה שתקל על העבודה. הכינו מראש מקום עבורו בחלל והנחו את המוביל שלכם להגיע בדיוק לנקודה הרלוונטית.
  4. נסו לקבוע את שעת ההובלה לשעות הבוקר. אם תהיו הלקוחות הראשונים של היום לא יהיו עיכובים בשל עבודה של המוביל עם לקוחות קודמים. מה שיבטיח עמידה מקסימלית בלוח הזמנים.
  5. אל תוותרו על קריאת המלצות. גם אם אתם לחוצים בזמן. קריאה של המלצות מלקוחות עבר תיתן לכם תמונה לשירות אותו אתם עתידים לקבל.

אנחנו מזמינים אתכם להזין את פרטיכם עוד היום ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו עם ההמלצות הטובות והמשתלמות להובלות קטנות בגדרה והסביבה.

להובלות קטנות בגדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גדרה

דילוג לתוכן