תפריט סגור

הובלות קטנות בדרום

מעוניינים בשירותי הובלות קטנות בדרום? לא בטוחים איזה רהיטים נהוג להעביר? במאמר הבא נספר לכם מיהו קהל היעד להובלות מסוג זה ואיך מתכוננים להובלה בצורה הנכונה! אם אתם רוצים פרטים נוספים על מובילים הזמינים לביצוע הובלות קטנות בדרום ועל מחירי ההובלות, תוכלו למצוא הכל אצלנו בפורטל MoversTLV, הפורטל חינמי וזמין 24/7.

להובלות קטנות בדרום על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בדרום

מחירון הובלות קטנות בדרום

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בדרום: מיהו קהל היעד העיקרי לשירות זה?

עוברים לדירה חדשה בדרום אבל אין לכם הרבה זמן או כוח להתעסק עם המעבר? לפעמים, במיוחד סטודנטים הלומדים באחת האוניברסיטאות או המכללות הרבות באזור הדרום, כמו אוניברסיטת בן גוריון או מכללת ספיר, רוצים להעביר את תכולת הדירה שלהם. לא תמיד יש ברשותם את הרכב המתאים להעברת ציוד גדול כמו מקרר, מיטה או ארון, ומכיוון שברוב המקרים הרהיטים והציוד נמצאים במצב טוב, מעדיפים לקחת אותם גם לדירה הבאה. בדיוק למקרים כאלו, אבל גם למקרים בהם יש מעט ציוד שיש להעביר או הובלה של פריטים בודדים בלבד, יכולים להשתמש בשירותי הובלות קטנות בדרום בכל הערים, המושבים והקיבוצים באזור הדרום.

הובלות קטנות בדרום: איזה רהיטים מעבירים בדרך כלל?

שירותי הובלות קטנות בדרום מתאימים להעברה של פריטים בודדים ולרוב הובלות צסוג זה אורכות זמן קצר בלבד. מכיוון שקרטונים ניתנים להעברה במכונית פרטית, אפילו בכמה נגלות, כדאי להשתמש בשירות כאשר זקוקים להעברה של ציוד מורכב ומסובך יותר להובלה. מן הסתם, מדובר על החפצים הכי כבדים בדירה:

  • מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים ועוד
  • ארונות גדולים, שידות
  • ספות, כורסאות, שולחנות וכיסאות
  • פסנתרים רגילים, פסנתרי כנף

ההובלה משתלמת בדרך כלל והיא יחסית זולה לעומת הובלות רגילות, מכיוון שהיא מתנהלת באופן מהיר יותר. הובלה קטנה יכולה לחסוך ללקוחות הרבה לחץ ומסייעת להם למצוא פתרונות מבלי לשבור את הראש על איך הם יובילו את מכונת הכביסה, כיצד יסחבו אותה מהקומה החמישית לרכב, מי יוכל לסייע להם במשימה ועוד.

איך מתכוננים לפני הובלה קטנה בדרום?

מי שהחליט להזמין שירותי הובלות קטנות בדרום, רצוי שיתכונן לכך גם בהתאם. אז מה צריך להכין לקראת הובלה קטנה? צריך בראש ובראשונה להחליט איך אורזים את הציוד. אם אורזים לבד יש לוודא שרוכשים את הציוד הנלווה לאריזה, לדוגמה: ניילון בועות לשמירה על החפץ, על מנת שחברת ההובלות לא תצטרך להתעכב יתר על המידה אם מסתבר שהחפץ לא נארז כראוי. בנוסף, יש לוודא שלחברת ההובלות יש מספיק חניה ביום ההובלה, שלא ייאלצו לבזבז זמן מיותר על חיפוש אינסופי של חניה, מה שעלול לעלות עוד כסף.

אל תשכחו את ביטוח התכולה

מצאתם את חברת ההובלות המועדפת עליכם בדרום? כל הכבוד! עכשיו נשאר עוד לבדוק את חוזה ההובלות מולה, ולוודא שיש לכם ביטוח תכולה לציוד, לכל מקרה שלא יהיה. במקרה שנגרם נזק לציוד, אם החברה מאחרת או מבטלת את ההובלה, אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו פיצוי הולם.

לא בוחרים חברה להובלות קטנות בדרום מבלי לערות השוואת מחירים חינמית ומהירה אצלנו בפורטל! השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

להובלות קטנות בדרום על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הדרום

דילוג לתוכן