תפריט סגור

הובלות קטנות בהוד השרון

מחפשים פתרון להובלות קטנות בהוד השרון? בואו להשוות מחירים בין חברות ההובלה השונות וליהנות ממחירים נוחים וזולים במיוחד בפורטל MoversTLV הזמין עבורכם 24/7. הכנסו כבר עכשיו ועוד היום תקבלו מספר הצעות מחיר משתלמות מהמובילים המקצועיים שלנו. בנוסף, ריכזהו עבורכם במאמר הבא את כל הפרטים בנוגע להובלות קטנות.

להובלות קטנות בהוד השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בהוד השרון

מחירון הובלות קטנות בהוד השרון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה צריך לדעת על הובלות קטנות בהוד השרון?

הובלות קטנות בהוד השרון הן הפתרון המושלם למי שמחפש הובלה מהירה ופשוטה, בדרך כלל לפריטים בודדים בלבד. שירות הובלות קטנות מאפשר לאנשים העוברים לדירה חדשה להתמקד במעבר הדירה על קרטונים שהם יכולים להעביר ברכב הפרטי, ועם זאת מאפשר להם לבחור בהובלה של מקרר למשל או של פריטים כבדים ומסורבלים נוספים, מבלי להוציא הרבה כסף על הובלה רגילה. הובלה קטנה בהוד השרון משתלמת במיוחד, אם מעוניינים להוביל:

  • ספות, כורסאות, שולחן סלוני
  • מקרר, מכונת כביבה, מדיח
  • קרטונים בודדים
  • ארונות ושידות
  • מראות ועוד

כחלק אינטגרלי מהשירות של ההובלה הקטנה בהוד השרון ניתן גם לבקש מחברת ההובלות לפרק ולהרכיב ארונות או ריהוט אחר מחדש בכתובת החדשה.

עלויות של הובלה קטנה בהוד השרון

אמנם הובלה קטנה בהוד השרון נעשית באופן מהיר יחסית, תוך מספר שעות, אבל מחירה תלויה בגורמים שונים, והם אלה שיקבעו את מחירה הסופי בהחלט. לדוגמה, אם יש צורך בשירות נוסף של חברת ההובלות כמו:

  • אריזת חפצים או אספקת קרטונים למעבר דירה
  • פירוק והרכבה של ארון בדירה החדשה
  • צורך בכוח אדם גדול יותר
  • המרחק בין הדירה שעוזבים לדירה החדשה
  • ועוד

באופן כללי, המחירים הם נוחים לכל כיס, ובמיוחד סטודנטים יכולים ליהנות ממבצעים והטבות מיוחדות. לכן שווה תמיד לעדכן מראש את חברת ההובלות על הסטטוס העכשווי לקבלת הטבות.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים הובלה קטנה בהוד השרון?

מי שמחליט להיעזר בשירות ההובלות הקטנות בהוד השרון, יכול לערוך השוואה בין החברות השונות המציעות את השירות הזה. אצלנו בפורטל ניתן לעשות זאת בחינם ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות מחברות מומלצות בלבד. לאחר הבחירה בחברה המועדפת, יש לברר מהם תנאי החוזה להובלה הקטנה ולוודא שיש ביטוח תכולה על מנת שבמקרה ויקרה משהו לציוד בשוגג, יתקבל פיצוי הולם. הביטוח של התכולה הוא אחד מהיתרונות הרבים של הובלות קטנות בהוד השרון, שכן, בהובלה עצמית אם משהו חס וחלילה נופל, אין החזר.

טיפים לאריזה של ציוד

אם בוחרים לארוז לבד את כל הציוד בדירה, יש להקפיד על מספר נקודות חשובות. ראשית, מומלץ להזמין קרטונים איכותיים בלבד. קרטונים איכותיים עשויים ממספר שכבות, ולכן יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן ממושך יותר מבלי להיקרע במהלך ההובלה גם אם הם מלאים בכלים או חפצים כבדים. רכישת ניילון בועות לאריזה של חפצים שבירים במיוחד וגם ניילון לעיטוף (מתאים בדרך כלל לספות או כורסאות) כולל מסקינגטייפ עם ידית ישלימו את האביזרים הנלווים הדרושים לאריזה נכונה ולייעול התהליך.

לא בוחרים בחברה להובלות קטנות בהוד השרון מבלי לערוך השוואת מחירים חינמית אצלנו בפורטל MoversTLV! השאירו את הפרטים שלכם ותוך 10 דקות תוכלו לקבל 4 הצעות מחיר של חברות הובלה מומלצות כך שתוכלו לבצע השוואה ולבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם. 

להובלות קטנות בהוד השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בהוד השרון

דילוג לתוכן