תפריט סגור

הובלות קטנות בהרצליה

הפורטל של MoversTLV הוא פורטל אינטרנטי חינמי המאפשר לכם למצוא את ההובלה הקטנה המושלמת עבורכם. הפורטל זמין לשימוש עשרים וארבע שעות ביממה. היכנסו, מלאו את הפרטים שלכם וקבלו עד כארבע אפשרויות להובלות קטנות בהרצליה בפרט ובכל אזור השרון הדרומי בכלל. 

להובלות קטנות בהרצליה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בהרצליה

מחירון הובלות קטנות בהרצליה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

אם אתם סטודנטים חדשים במכללת הבינתחומי בהרצליה או אם אתם זוג צעיר שמעביר את חפציו ליחידת דיור בעיר או אם אתם סתם צריכים להעביר פריט אחד או שניים בעזרתו של איש מקצוע הרי שהובלה קטנה בהרצליה היא כנראה השירות הנכון לכם. הובלות קטנות בהרצליה הוא שירות המאפשר לכם תהליך מהיר, נוח וחסכוני.

איך תדעו אם שירות של הובלות קטנות בהרצליה מתאים עבורכם?

  • עשו רשימה של החפצים אותם תרצו להעביר. וודאו כי לא מדובר בהעברה של כמה חפצים בודדים
  • בדקו, האם הרהיט שברשותכם צריך העברה עדינה? האם מדובר בהובלת תנור יוקרתי או מקרר לא סטנדרטי אשר זקוקים להעברה ביד מקצועית ומיומנת?
  • שאלו את עצמכם האם אתם עוברים לדירה הנמצאת בבניין גבוה הדורש שימוש במנוף

להובלות קטנות בהרצליה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

למה שירות הובלות קטנות בהרצליה היא הפתרון המושלם עבורכם

הובלה קטנה כשמה כן היא. מדובר על הובלה של חפץ יחיד או רהיטים בודדים מנקודה לנקודה. אם אתם זוג צעיר או סטודנטים המחליטים על מעבר להרצליה הרי שאתם מכירים את הקשיים הרבים העומדים לפניכם עם תחילתו של תהליך המעבר. פתאום אתם נדרשים לשלם המון כסף לשכר דירה, הלחץ בו אתם נתונים בעבודה או בלימודים והמהירות בה דברים צריכים להיעשות יכולים לשגע כל אחד. היתרון בהובלה קטנה היא ההתעסקות המועטה. הדירה אליה אתם עוברים קטנה, יש לכם מעט ציוד ואתם זקוקים להובלה של כמה קופסאות או רהיטים, אין סיבה שתוציאו כסף על שירות הובלה שאתם לא באמת צריכים. אלא אם מדובר במכשיר חשמל יקר כמו מכונת כביסה או מקרר, מיטה או איזה ארון גדול. ולמה שלא תיקחו את החפץ בעצמכם אתם שואלים? אחרי שנים רבות של ניסיון אנחנו בMoversTLV יכולים להעיד כי אין חכם כבעל ניסיון. שילמתם על החפצים שלכם כסף רב אתם לא רוצים לפגום בציוד שלכם בגלל שהארון לא עובר דרך הדלת. הרבה פעמים יד מקצועית ומיומנת יכולה לשמור לכם על הציוד היקר שלכם ולמנוע מכם התעסקות מיותרת. לכן אנו ממליצים להשתמש בשירות הובלות קטנות בהרצליה מקצועי ומעבר מוצלח.

שתי המלצות שיכולות להקל עליכם את תהליך ההובלה

  1. אל תחסכו בפרטים: על אף שמדובר בהובלה קטנה של חפצים, ספרו למוביל שלכם אל מיקום הדירה שלכם, הקומה, גודל הפריט וכו'. ככל שיהיו יותר פרטים כך תיאום הציפיות יהיה מדויק יותר ופעולת העברה תיעשה בקלות וביעילות.
  2. הכינו את מה שצריך: אם צריך לארגן את החדר בצורה מסוימת לבואו של הפריט, אם צריך לפרק או להרכיב, כל דבר שתכינו מראש יקצר את תהליך ההובלה

מלאו את פרטיכם עוד היום וקבלו שיחה מנציג שירות תוך כ-10 דקות בלבד בה יעניק לכם מידע על חברות הובלה המעניקות שירות של הובלות קטנות בהרצליה. שירות זה ניתן ללא עלות וללא התחייבות.

להובלות קטנות בהרצליה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הרצליה

דילוג לתוכן