תפריט סגור

הובלות קטנות בזכרון יעקב

פורטל MoversTLV נותן לכם את המפתח למציאת חברת ההובלות המושלמת עבורכם ע"י בחירה מבין ארבע חברות הובלה להן שירות הובלות קטנות בזכרון יעקב, מהמשתלמות והמומלצות בזכרון יעקב בפרט ובאזור הצפון בכלל. נכנסים לפורטל, ממלאים פרטים ומקבלים עוד היום עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

להובלות קטנות בזכרון יעקב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בזכרון יעקב

מחירון הובלות קטנות בזכרון יעקב

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלה קטנה: אז מה זה אומר בעצם

הובלה קטנה כשמה כן היא. זו הובלה המיועדת לפריט אחד או שניים ונעשית תוך זמן קצר מועד יחסית. השירות נולד בתחילה עבור זוגות צעירים וסטודנטים להם מעט ציוד באופן יחסי. הובלות קטנות בזכרון יעקב מאפשר להם להיעזר בשירות של אנשי מקצוע מנוסים בלי לשלם סכומים גבוהים.

האם שירות של הובלה קטנה בזכרון יעקב יכול להתאים לכם?

פעמים רבות אנשים צעירים נוטים לוותר על שירות של אנשי מקצוע בזמן מעבר, כמו שירות הובלה קטנה בזכרון יעקב, ולסמוך על חברים ובני משפחה. המניעים לבחירה זו הם לרוב שיקולים כלכליים וחוסר רצון להתעסק בנושאים שהם לכאורה 'מורכבים' יותר. אלא שבחירה מסוג זה לא לוקחת בחשבון את כאב הראש, כאב הגב, הפגיעה בחפצים עדינים עקב העברה חובבנית ועוד. לא רק זה אלא שלעיתים אם מדובר בהובלת סחורה, אתם נדרשים לעמוד בלו"ז הדורש מכם זמינות מיידית. אצלנו בפורטל מאמינים כי עבור שירות טוב ומנוסה שווה להשקיע סכום כסף לא גבוה שיבטיח לכם ראש שקט ושמירה מקסימלית על הציוד היקר שלכם.

להובלות קטנות בזכרון יעקב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מה ניתן לקבל משירות של הובלות קטנות בזכרון יעקב

  • העברה של פריט אחד או שניים מנקודה לנקודה
  • פירוק והרכבה של מיטות, ארונות, שולחנות וכיוצא באלו
  • אחסון של פריטים שונים במידת הצורך עד לתום תהליך המעבר
  • הובלה לגובה ע"י שימוש במנוף הרמה מיועד עבור רהיטים גדולים כמו: מערכות ישיבה שצריך להוביל והן אינן ניתנות לפירוק ועוד
  • העברה של פריטים עדינים הדורשים יד מקצועית כמו הובלה של מכונות יקרות וכיוצא באלו

שתי המלצות לבחירת השירות הטוב ביותר עבורכם

  1. תכנון מקדים. שנים רבות בתחום מראות כי כאשר מדובר בהעברה של כאשר מדובר בהובלה קטנה אנשים נוטים לזלזל בחשיבות התכנון המקדים מתוך מחשבה כי מדובר בהעברה קטנה ולכן אין בזה צורך. אלא שתכנון מקדים מאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות בה אתם רוצים לבחור ולא בבחירה הנעשית מתוך אילוצי הזמן. תכנון מקדים מאפשר לכם לחסוך כסף ובעיקר משאיר אתכם עם ראש שקט ומונע מכם את הצורך מונע מכם את הצורך בהובלה דחופה.
  2. המלצות. לכל חברה וותיקה שמכבדת את עצמה יש תיק המלצות של לקוחות עבר. מה שמאפשר לכם לקבל את התמונה המהימנה ביותר עבור השירות אותו אתם עתידים לקבל, גם כשמדובר בהובלה קטנה בזכרון יעקב.

אנחנו בMoversTLV מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם בפורטל ההובלות שלנו עוד היום ולקבל ארבע הצעות מחיר להובלות קטנות בזכרון יעקב מנציג שירות העתיד לחזור אליכם תוך כ-10 דקות בלבד. השירות זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות קטנות בזכרון יעקב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי זכרון יעקב

דילוג לתוכן