תפריט סגור

הובלות קטנות בחדרה

MoversTLV הוא פורטל המעניק שירות חינמי להשוואת מחירים בין מובילים בתחום השירות לו אתם זקוקים. כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם ללא התחייבות וללא עלות ולקבל בתמורה ארבע המלצות לחברות הובלה מהטובות, המקצועיות והאמינות ביותר בשוק הישראלי להובלות קטנות בחדרה. הפורטל זמין ופתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות קטנות בחדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בחדרה

מחירון הובלות קטנות בחדרה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

האם שירות הובלה קטנה בחדרה יכולה להתאים עבורכם?

  • בדקו כמה פריטים אתם צריכים להעביר: כל עוד מדובר בפריט אחד או שניים, שירות של הובלות קטנות בחדרה יכולה להתאים לכם. שימו לב שכל תוספת שהיא מייקרת את עלות ההובלה.
  • חישבו האם החפץ אותו תרצו להעביר גדול או קטן והאם מדובר ברהיט עדין כמו כלי נגינה: הובלה קטנה נכנסת במקום בו אתם לא יכולים להעביר את הציוד שלכם בכוחות עצמכם וצריכים יד מיומנת ומקצועית שתסייע לכם לשמור על הציוד שלכם בצורה הטובה ביותר. הובלה זהירה של אורגן או כלי נגינה אחרים דורשת מיומנות ולכן כדאי להיעזר במובילים מקצועיים.
  • עשו בירור האם הפריט אותו תרצו להעביר צריך להגיע לקומה גבוהה ע"י שימוש במנוף הרמה. פעמים רבות, כשאנו מדברים על הובלות לבתי עסק או הובלת משרדים נדרשת מיומנות והעברה של פריט עדין למקום גבוה במיוחד. במידה ומדובר בפריט אחד או שניים חבל להוציא כסף רב עבור מטלה קטנה יחסית. השתמשו בשירותים של הובלות קטנות בחדרה וכך תוכלו לחסוך כסף לבית העסק שלכם מחד ולהעביר את הציוד בדרך המקצועית ביותר כדי שלא ייפגע מאידך.

להובלות קטנות בחדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מה שירות של הובלות קטנות בחדרה יכול לספק עבורכם

  1. סיוע בפירוק והרכבה של ארונות, מיטות, שולחנות, הובלה של מזנון טלוויזיה וכיוצא באלו
  2. הובלה של פריט אחד עד שניים מנקודה לנקודה בתוך העיר חדרה ומחוצה לה
  3. הרמה של הפריט לקומה גבוהה ע"י שימוש במנוף הרמה
  4. הובלה קטנה בחדרה של פריט עדין כמו פסנתר או מכשיר חשמל אחר

למה לבחור בחברת הובלה מקצועית עבור שירות הובלות קטנות בחדרה

אתם מכירים את זה. אתם סטודנטים או זוג צעיר העובר למקום חדש. תקופת מעבר היא תקופה המלווה לא פעם במתח ולחץ נפשי גדולים. אתם נדרשים לשלם תוך זמן קצר כסף רב ולעמוד בלחץ גדול של לוחות זמנים הקשורים לפתיחת שנת הלימודים החדשה ולעבודה בה בחרתם לעבוד. אתם אמנם יכולים להשתמש בסיוע של חבר או בן משפחה להעברת הציוד שלכם למעונכם החדש אלא שלא לקחתם בחשבון את ההעברה של פריטים הגדולים כמו מיטה, ארון או מכשיר חשמל. התוצאה הסופית היא לא פעם בזבוז זמן ופגימה במוצר שקניתם בכסף יקר. אנחנו בMoversTLV יודעים לומר, לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום כי לא פעם יד מקצועית ומיומנת יכולה לפתור לכם את הבעיה של הובלה קטנה במינימום מאמץ מצדכם, במהירות המרבית ובשמירה של הפריט היקר שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם כבר עכשיו ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו עוד היום עם ארבע אפשרויות לחברות הובלה טובות, מקצועיות, ואמינות המעניקות שירות הובלות קטנות בחדרה.

להובלות קטנות בחדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חדרה

דילוג לתוכן