תפריט סגור

הובלות קטנות בחולון

הגיע הזמן לעבור דירה אבל אין לכם טיפת זמן להתעסק עם המעבר? בעזרת שירותי הובלות קטנות בחולון תוכלו להעביר ציוד כבד במיוחד, במחירים זולים ואטרקטיביים! במאמר הבא נפרט את כל היתרונות הבולטים של השירות. אם אתם רוצים לחסוך זמן בחיפוש אחר מוביל מקצועי, בפורטל שלנו MoversTLV תוכלו להתרשם ממובילים מקצועיים ותוכלו גם לקבל מהם הצעות מחיר משתלמות עוד היום! השאירו פרטים ועוד היום יהיו בידכים הצעות המחיר. 

להובלות קטנות בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בחולון

מחירון הובלות קטנות בחולון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מחפשים פתרון להובלה קטנה בחולון?

הגיע הזמן לפנות את הדירה הישנה בחולון ולעבור לכתובת חדשה? אם אתם סטודנטים, זוגות צעירים, או אם אין לכם הרבה ציוד להעביר מהדירה, יכול להיות שהובלות קטנות בחולון הם הפיתרון האידיאלי למעבר הדירה שלכם. מה זה שירות הובלות קטנות אתם שואלים? השירות מיועד לאנשים הזקוקים להעברה של חפצים בודדים בלבד, או פירוק והרכבה מחדש שלהם. בדרך כלל המעבר רלוונטי כשלא ניתן להעביר ברכב הפרטי ציוד כמו מקררים, מכונות כביסה ומייבשים, ארונות גדולים, שידות רחבות, חדרי שינה, שולחנות או כיסאות. אך גם קרטונים גדולים עם ציוד כללי או בגדים יכולים להתאים להובלה קטנה בחולון.

מדוע כדאי לבחור בהובלה קטנה בחולון?

יש סיבות רבות מדוע כדאי לבחור בשירות הובלות קטנות בחולון. להלן מספר סיבות עיקריות:

  1. הנוחות: לא צריך יותר לכתוב פוסטים מתחננים בפייסבוק, או לעשות חיפוש בין החברים על מנת לבדוק מי יכול לעזור לכם לסחוב את המקרר, או לברר למי יש טנדר גדול שיכול לסייע בהובלה. עם הובלות קטנות בחולון הצוות המקצועי דואג לכל הדברים האלה, ביום ההובלה הרצוי.
  2. המחיר: מחירי הובלות קטנות בחולון הם זולים ונוחים לכל כיס. במיוחד סטודנטים יכולים ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד והנחות משתלמות. שווה לבדוק!
  3. הביטוח: לכל חברת הובלות שמכבדת את עצמה יש ביטוח תכולה. כך, אם קורה חס וחלילה נזק לציוד, תקבלו על כך פיצוי. אם הובלתם את מכונת הכביסה החדשה שלכם והיא נפלה במדרגות, סביר להניח שהיא נפגעה ותצטרכו לקנות חדשה. כך נמנעים מסיכונים מיותרים!
  4. שירותים נלווים: מי שזקוק לפירוק של ארון בגדים גדול יכול להנות משירות נלווה (בתשלום נוסף כמובן) של פירוק והרכבה מחדש של ציוד. בנוסף, ניתן לבקש אספקת קרטונים להובלה או שירות אריזה מקצועי, הרלוונטי במקרים בהם רוצים לחסוך בזמן או אם יש אביזרים עדינים הדורשים אריזה מקצועית.
  5. חיסכון בזמן: לא צריך לשבור את הראש איך להעביר את החפצים, ובעזרת השירות ניתן לחסוך הרבה זמן פנוי ויקר.

איך יודעים באיזו חברת הובלות לבחור?

הדרך הטובה ביותר לבחור בחברה הובלות היא בעזרת השוואת מחירים חינמית אצלנו בפורטל. אנחנו בוחרים לקהל הלקוחות שלנו את החברות המקצועיות והאמינות ביותר שיש, כך שאין סיכון להיתקל בחברה לא אמינה עם צוות לא מנוסה או מקצועי. בהשוואת המחירים תקבלו עד 4 הצעות מחיר שונות וזולות המספקות שירותי הובלות קטנות בחולון.

זקוקים לעזרה? הצוות המסור שלנו זמין למענכם בכל עת. השאירו פרטים או צרו עימנו קשר ונשמח לתת לכם מענה בכל שאלה!

להובלות קטנות בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חולון

דילוג לתוכן