תפריט סגור

הובלות קטנות בטבריה

MovesTLV הוא פורטל חינמי אינטרנטי המאפשר לכם לבחור ביעילות בחברת ההובלות לה שירות של הובלות קטנות בטבריה. אצלנו בMoversTLV מאמינים כי אין סתירה בין חברת הובלות טובה ומקצועית למחירים הוגנים ומשתלמים. השירות שלנו חינמי וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. הכנסו כבר עכשיו ותוכלו לחסוך עד 40% ממחיר ההובלה!

להובלות קטנות בטבריה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בטבריה

מחירון הובלות קטנות בטבריה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלה קטנה בטבריה, למי מיועד השירות?

שירות של הובלות קטנות בטבריה נולד מתוך הצורך של זוגות צעירים וסטודנטים להעביר פריט אחד או שניים במעט מאמץ ובמחיר משתלם. אמנם ניתן להיעזר בתהליך בחברים ובני משפחה. אלא שהובלה לא מקצועית עלולה לפגום בציוד עליו שילמתם כסף רב כמו חפצים מזכוכית, כלים או טלוויזיות ולקחת זמן רב בשל כשלים לא צפויים העומדים לפתחם של אלו שלא מיומנים בעבודה מסוג זה. אם אתם עוברים דירה לטבריה וסביבתה ומחפשים להעביר פריט אחד או שניים בעזרת אנשי מקצוע הרי ששירות של הובלות קטנות בטבריה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם.

הובלה קטנה בטבריה, מה השירות כולל?

  1. הובלה של פריט אחד או שניים מנקודה אחת לאחרת
  2. הובלה של פריטים עדינים אותם אסור לטלטל ודורשים יד מקצועית ומיומנת כמו אורגן, מכשירי חשמל נוספים וכיוצא באלו
  3. הובלה מהיום למחר במידת הצורך
  4. סיוע בפירוק והרכבה של רהיטים שונים
  5. הרמה של פריטים ע"י מנוף הרמה עד קומה 15

אספנו עבורכם 4 המלצות לבחירה מקצועית וקלה של חברה המתמחה בהובלות קטנות בטבריה:

  1. חישבו מה אתם מחפשים. זה אמנם נשמע טריוויאלי אבל האמת היא שאין זה כך. בדק בית מקדים ומדוקדק יעזור לכם למקד את החיפוש שלכם. אנחנו ממליצים על כתיבת רשימה של כל הפריטים אותם תרצו להעביר, לאן אתם רוצים להעביר את הפריטים והאם אחד מהם או יותר דורש יחס מיוחד ורגיש יותר. כל אלו יעזרו לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים מחברת ההובלה בה תבחרו.
  2. אל תחסכו בפרטים. ספרו למוביל בו בחרתם כל פרט שיכול להיות רלוונטי. ממספר הקומה שלכם ועד גודלו של הפריט ומשקלו. כל פיסת מידע עלולה להיות קריטית. תיאום ציפיות מקדים מונע אי הבנות לאורך הדרך וייתן לכם בהירות לגבי צורת העבודה.
  3. קראו המלצות. לקוחות עבר שעשו את הדרך הזו לפניכם יכולים לתת לכם את התמונה המלאה והטובה ביותר על שירות ההובלות הקטנות אותו אתם עתידים לקבל.
  4. היו בטוחים כי לחברה בה בחרתם יש ביטוח מתאים. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע אל יעדו החדש בבטחה. אבל לכל מקרה טוב להיות מכוסים. מלבד זאת, ביטוח מתאים משמש לא פעם כאינדיקטור לחברת הובלות ותיקה ומקצועית המכבדת את עצמה.

אנחנו בMoversTLV מאחלים לכם מעבר טוב ונעים ויישוב מוצלח. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם כבר עכשיו ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו עוד היום!

להובלות קטנות בטבריה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי טבריה

  • הובלות בטבריה
  • הובלות מנוף בטבריה
  • הובלות דירה בטבריה
  • קרטונים למעבר דירה בטבריה
  • הובלות משרדים בטבריה
  • הובלות לסטודנטים בטבריה
דילוג לתוכן