תפריט סגור

הובלות קטנות ביקנעם

לא כל מי שעובר דירה בטוח ששירות הובלות קטנות ביקנעם משתלם כלכלית, במיוחד כשמדובר על העברת פריטים בודדים. אבל ההפך הוא הנכון. אם אתם רוצים לברר על מובילים מקצועיים ואף לקבל הצעות מחיר, בפורטל שלנו MoversTLV תוכלו למצוא הכל. הפורטל חינמי וזמין 24/7. אז מתי מעבר דירה משתלם בעזרת הובלה קטנה? הפרטים במאמר שלפניכם.

להובלות קטנות ביקנעם על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות ביקנעם

מחירון הובלות קטנות ביקנעם

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

כל מה שרציתם לדעת לגבי הובלות קטנות ביקנעם

אין ספק שהובלת דירה היא סיפור שרבים רק מחכים לסיים אותו כמה שיותר מהר. אריזת קרטונים להובלה, דאגה לרכב גדול מספיק, פירוק ארונות כבדים…כל מעבר דירה דורש הרבה התארגנות וזמן פנוי, כשלפעמים עומדים בפני לחץ רב עקב תאריך פינוי דירה. אם מדובר על דירה קטנה בה אין הרבה חפצים, או אם לא רוצים להוציא כסף רב על הובלה, שווה לבדוק את האופציה הנקראת הובלות קטנות ביקנעם. השירות הזה, מאפשר גם לאנשים שלהם אין יכולת כלכלית גדולה לשלם על הובלה מלאה להוביל פריטים בודדים בלבד ברכב, ואפילו להיעזר בשירותי אריזה על ידי צוות מיומן ומקצועי.

הובלות קטנות ביקנעם: אילו פריטים ניתן להוביל?

ברמת העיקרון, אין הגדרות ברורות לפריטים שניתן להעביר בהובלות קטנות ביוקנעם, מכיוון שניתן להעביר כמעט הכל. עם זאת, מומלץ לבחור את הפריטים הגדולים במיוחד, אותם אין סיכוי להעביר ברכב הפרטי הקטן. מרבית הדיירים שעוברים דירה בוחרים להעביר את הפריטים הבאים:

  • ארונות ושידות גדולות
  • שטיחים גדולים וכבדים
  • מקררים, מכונות כביסה, הובלה של מדיחי כלים
  • שולחנות מטבח, כיסאות
  • פריטי נוי, אביזרים כללים או קרטונים עם בגדים

יש לקחת בחשבון שלפעמים יש צורך לפרק ארון. חברת ההובלות מספקת גם שירות כזה, אותו יש לבקש באופן ספציפי. חברת ההובלה תרכיב את הארון בדירה החדשה אליה עוברים, כך שאין סיבה לחשוש מעיכובים נוספים בעת המעבר.

טיפים לאריזה נבונה של הציוד לקראת ההובלה

למי שמעוניין לעשות את רוב המשימות הכרוכות בהובלת דירה בעצמו, ועל מנת שלא לעכב את חברות ההובלה בעת ביצוע ההובלה הקטנה, להלן מספר טיפים שיסייעו לכולם:

  1. מומלץ לרכוש קרטונים איכותיים בעלי מספר שכבות בלבד. כך תוכלו להיות בטוחים שהקרטונים לא יתפרקו בעת ההובלה, ויעמדו בעומס של התכולה ואולי אפילו ניתן יהיה להשתמש בהם שוב לייעודים שונים בבית.
  2. אחד הדברים ששוכחים בדרך כלל במעבר דירה, הם הפריטים הנלווים לארגזים. לדוגמה: ניילון בועות (זה שאוהבים ללחוץ עליו וידוע בכינויו פצפץ) המיועד לאריזה של מוצרים שבירים במיוחד, או אפילו לאריזה של מוצרי חשמל גדולים, למי שלא רוצה לקחת סיכונים מיותרים.
  3. רכישת ניילונים גדולים שקופים: הניילונים מיועדים לאריזה ועטיפה של חפצים כמו ספות, כורסאות או מזרונים, שלא רוצים שיתלכלכו במהלך המעבר.
  4. טוש לסימון: אמנם זה נשמע בנאלי במיוחד, אבל על סדר כדאי לשמור. בעזרת טוש יש לסמן את כל הקרטונים לזיהוי מושלם.

מחפשים חברה להובלות קטנות ביקנעם? בואו להשוות מחירים בפורטל שלנו, בחינם!

להובלות קטנות ביקנעם על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי יקנעם

  • הובלות ביקנעם
  • הובלת משרדים ביקנעם
  • הובלות מנוף ביקנעם
  • קרטונים למעבר דירה ביקנעם
  • הובלות דירה ביקנעם
  • הובלות לסטודנטים ביקנעם
דילוג לתוכן