תפריט סגור

הובלות קטנות בירושלים

פורטל MoversTLV הוא פורטל הובלות חינמי הזמין עשרים וארבע שעות ביממה. הפורטל מאפשר לכם לקבל עד ארבע הצעות מחיר מהמובילים המומלצים והמיומנים להם שירות של הובלות קטנות בירושלים. היכנסו לפורטל וקבלו עוד היום עד 4 הצעות מחיר מהמקצוענים שלנו!

להובלות קטנות בירושלים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בירושלים

מחירון הובלות קטנות בירושלים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

שלוש סיבות לשימוש בשירות של הובלות קטנות בירושלים

  1. אתם צריכים להוביל פריט אחד או שניים. שירות של הובלה קטנה בירושלים נועד לאפשר הובלה של מעט ציוד מנקודה לנקודה במקום להשתמש בשירותים של הובלות רגילות. למשל הובלה של קרטונים או הובלת הליכון כושר או מכונת כביסה. שירות מסוג זה מתאים בעיקר לסטודנטים וזוגות צעירים להם יש מעט ציוד באופן יחסי.
  2. אתם צריכים סיוע בהובלה של חפץ עדין או שביר. רבים נעזרים בחברים ומשפחה בזמן המעבר. הדבר יכול להיות יעיל וחסכוני אלא אם מדובר בציוד הדורש רמה אחרת של מיומנות. אם מדובר כלי נגינה עדין כמו פסנתר או הובלת ארון בגדים גדול שלא עובר בקיר, שירות של הובלות קטנות בירושלים ע"י אנשי מקצוע ישמור לכם על החפץ וימנע פגיעה בציוד שנקנה בכסף רב.
  3. לחץ של זמן. נהרס לכם מכשיר חשמל נחוץ או שאתם עמוסים בלימודים ועבודה. שימוש באנשי מקצוע ייעל עבורכם את התהליך של ההובלה הקטנה ויאפשר לכם להחליף ולהעביר את מה שצריך תוך זמן קצר.

להובלות קטנות בירושלים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

5 דרכים להפוך את המעבר למהיר ויעיל

  1. פנו מקום. לא פעם אתם רוצים להעביר מכשיר חדש למטבח, או רהיט לסלון. דאגו שיהיה מקום להעביר דרכו את החפץ בו בחרתם וחישבו היכן תרצו שיניח את הפריט שלכם.
  2. דאגו לפרק את מה שצריך. גם כשמדובר בהובלה קטנה בירושלים אין מתסכל מלגלות בזמן ההעברה כי הייתם יכולים לייעל את התהליך ע"י עבודה מוקדמת. אם יש לכם רהיט עץ כמו ספריה שצריך להוביל ויש לפרק אותה לפני ההעברה שווה לדאוג לפירוק שלה מראש.
  3. וודאו כי חברת ההובלות קטנות בירושלים בה בחרתם מכירה את האזור בו מתבצע תהליך ההעברה. אין מתסכל מלגלות כי המובילים בהם בחרתם הגיעו לכתובת הלא נכונה. שווה להשקיע זמן מראש במניעת תקלה מסוג זה.
  4. בקשו מהמובילים שלכם להיות הלקוחות הראשונים של היום. בצורה כזו לא תתעכבו עקב לקוחות קודמים באותו יום.
  5. שאלו האם יש למוביל ביטוח. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע בבטחה למעונכם החדש. ובכל זאת, למען הסר ספק, שווה לוודא עם חברת ההובלות קטנות בירושלים בה בחרתם כי יש להם ביטוח מתאים עבור השירות.

השירותים אותם יכולה לספק חברה להובלות קטנות בירושלים

אנחנו מזמינים אתכם להזין את פרטיכם עוד היום ולקבל שיחה מנציגי השירות שלנו תוך כ- 10 דקות בלבד ולקבל הצעות מחיר לחברות המעניקות שירות של הובלות קטנות בירושלים.

להובלות קטנות בירושלים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ירושלים

דילוג לתוכן