תפריט סגור

הובלות קטנות בכפר יונה

למי שאין הרבה ציוד להעביר מהדירה שלו, לא תמיד לוקח בחשבון את האפשרות להשתמש בשירותי הובלות קטנות בכפר יונה. עם זאת, מדובר בשירות פופולרי החוסך זמן רב. פורטל MoversTlv זמין עבורכם 24/7 ומאפשר לכם לקבל הצעות מחיר ולהשוות בין חברות הובלה שונות. היכנסו כבר עכשיו לפורטל וקבלו 4 הצעות מחיר משתלמות! פשוט משווים וחוסכים! רוצים לדעת עוד על הובלות עם מנוף בכפר יונה? כל הפרטים מחכים לכם במאמר הבא!

להובלות קטנות בכפר יונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בכפר יונה

מחירון הובלות קטנות בכפר יונה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בכפר יונה: מתי השירות משתלם?

מצאתם דירה חדשה בכפר יונה? נהדר. עכשיו צריך להתחיל לתכנן את המעבר בצורה הכי יעילה שיש. הובלת ציוד לדירה החדשה, בין אם מדובר בקופסאות או בהובלה של ריהוט, לוקחת זמן רב, ויש להתארגן כמו שצריך על מנת שלא יהיו עיכובים מיותרים, במיוחד כשיש תאריך מדויק לפינוי הדירה. לאנשים שאין להם אין הרבה ציוד בדירה, יש פתרון מושלם לכך: הובלות קטנות בכפר יונה. באמצעות השירות ניתן להוביל חפצים בודדים או חלק מהציוד שאותו לא ניתן להעביר ברכב הפרטי. השירות יכול להתאים לסטודנטים, לזוגות צעירים, לרווקים או למי שגר בדירת חדר. הובלה קטנה בכפר יונה היא פתרון זול ומהיר, ויכולה לחסוך זמן רב בהובלת הדירה.

מהם היתרונות המשמעותיים בהובלה קטנה בכפר יונה?

להובלה קטנה בכפר יונה יש יתרונות רבים, ולכן לא כדאי לוותר על השירות. להלן מספר סיבות עיקריות:

  1. חיסכון משמעותי בזמן: במקום לסחוב את המקרר הגדול או הכיריים או לחפש מישהו שיביא טנדר, פשוט נותנים לחברת ההובלות לבצע את העבודה.
  2. חיסכון כלכלי: ניתן לחסוך כסף על השכרת רכב הובלות לפריט בודד, ובמיוחד סטודנטים יכולים ליהנות ממחירים נוחים ואטרקטיביים ביותר.
  3. ביטוח תכולה: לכל חברת הובלות יש ביטוח תכולה, כך שבמקרה של נזק ניתן לקבל פיצוי. במידה ומעבירים את הציוד לבד, לוקחים סיכון גדול שהציוד יכול להישבר ואז צריך לקנות חדש
  4. שירותי אריזה: כחלק משירותי הובלות קטנות בכפר יונה ניתן לבקש גם שירותי אריזה, הנעשים על ידי צוות מקצועי ומיומן. הדבר רלוונטי במיוחד למי שיש לו פריטים שבירים או קצר בזמן. במקביל ניתן לבקש אספקת קרטונים במידה ורוצים לארוז לבד.

איזה ציוד מומלץ להעביר בעזרת השירות?

ברמת העיקרון, שירותי הובלות קטנות מיועדות לציוד שלא ניתן להעביר לבד, כך שמומלץ לבקש להעביר את הציוד הגדול ביותר בבית, כמו: ספות, כורסאות, מיטות, ארונות (ניתן לבקש פירוק והרכבה בבית החדש), או קרטונים בודדים, שידות וויטרינות. הדבר רלוונטי במיוחד למי שאין לו מעלית בדירה, ומעוניין לחסוך לעצמו את הטרחה הגדולה הכרוכה בהובלה.

מה עוד כדאי לדעת?

על מנת לבחור בחברה המקצועית ביותר להובלות קטנות בכפר יונה, יש לערוך השוואת מחירים בין החברות המציעות שירות. אצלנו בפורטל תוכלו לערוך השוואת מחירים חינמית לחלוטין, ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות מחברות מקצועיות בלבד, שהצוות שלנו בדק את רמת השירות שלהם. כך אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר על חברה אמינה!

אם יש לכם שאלות לגבי השירות שלנו, אנחנו זמינים למענכם בכל עת בטלפון או באתר גולשים או מתקשרים ומרוויחים!

להובלות קטנות בכפר יונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי כפר יונה

דילוג לתוכן