תפריט סגור

הובלות קטנות בכפר סבא

הפורטל שלנו מעניק לכם שירות חינמי המאפשר לכם לחסוך עד כ-40% מעלויות המעבר ע"י השוואה בין ארבע הצעות מחיר של חברות הובלה להן שירות של הובלות קטנות בכפר סבא במחירים המשתלמים בשוק. הפורטל זמין לשימושכם עשרים וארבע שעות ביממה. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס כבר עכשיו לפורטל וכבר היום יהיו בידיכם הצעות מהמובילים המקצוענים שלנו!

להובלות קטנות בכפר סבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בכפר סבא

מחירון הובלות קטנות בכפר סבא

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלה קטנה בכפר סבא, מה זה אומר?

שירות של הובלות קטנות בכפר סבא נותן לכם את האפשרות להעביר מספר פריטים קטן ביד מקצועית ומיומנת ובעלות נמוכה. למשל הובלה של חדר שינה, קרטונים בודדים או מכונת כביסה. השירות נועד בעיקר לאנשים צעירים להם ציוד מועט אבל לא רק. השירות יכול להתאים לכל מי שצריך להעביר במהירות וביעילות פריט זה או אחר ביד מקצועית ומיומנת.

מה ניתן לקבל ע"י שימוש בשירות של הובלות קטנות בכפר סבא?

  • העברה של פריט אחד או שניים מנקודה לנקודה
  • פירוק והרכבה של מיטות, ארונות, שולחנות וכיוצא באלו
  • אחסון של רהיטים ופריטים שונים במידת הצורך עד סיום תהליך המעבר
  • הובלה של רהיטים לגובה עד קומה 15 ע"י שימוש במנוף הרמה
  • הובלה של פריטים עדינים הדורשים יד מקצועית כמו כלי נגינה, מכשירי חשמל

להובלות קטנות בכפר סבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שלושה טיפים לצלוח הובלה קטנה בכפר סבא ביעילות ובמהירות

  1. מסרו את כל הפרטים העולים בדעתכם. גם כשמדובר בהובלה קטנה, ככל שתרבו בפרטים כך המוביל שלכם יוכל להתאים את השירות בצורה המרבית עבורכם. ספרו על מספר הקומה, גודל הפריט משקלו וכיוצא באלו. תיאום ציפיות מקדים יכול לחסוך עוגמת נפש רבה בהמשך.
  2. וודאו כי המוביל בו בחרתם מכיר את האזור אליו אתם עוברים. אין יותר מתסכל מלגלות כי ההובלה בה בחרתם הגיעה לכתובת הלא נכונה. בירור מקדים של מסלול הנסיעה יכול לסייע בהימנעות מתקלות מסוג זה.
  3. הכינו את הקרקע. הכנה מוקדמת של הסלון או המטבח לבואו של החץ יכולה לסייע רבות בתהליך המעבר ובעיקר להשאיר לכם את המרחב נקי ומסודר.

שלוש דרכים לוודא כי בחרתם את חברת ההובלות המושלמת עבורכם

  1. המלצות. רבים אינם טועים. קריאה מוקדמת של המלצות על החברה תיתן לכם את התמונה המיטבית עבור השירות אותו אתם עתידים לקבל.
  2. תכנון. זה נכון שלא פעם שירות של הובלות קטנות בכפר סבא נדרשת ברגעים הכי לא צפויים. אלא שאם יש בידכם את האפשרות לתכנון מקדים הדבר יכול לאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות הטובה עבורכם לא מתוך שיקולי זמינות. בנוסף, כך תוכלו להימנע ממצב בו אתם זקוקים להובלה דחופה.
  3. ביטוח. אנחנו מאחלים לכם כי הציוד היקר שלכם יגיע ליעדו בשלום. ביטוח נועד לאפשר לכם שקט וביטחון כלכלי לכל מקרה. ביטוח הוא אחד מסימני ההיכר לחברה וותיקה ומקצועית ולא למשהו שרוצה לעשות עליכם כסף מהצד. כדאי לבדוק היטב את הסעיף הזה בחוזה ההובלות לפני שאתם חותמים עליו ולוודא מה הוא כולל.

כל שנותר לנו הוא לאחל לכם מעבר נעים ומוצלח ויישוב טוב. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל הצעות מחיר לחברות ההובלה המומלצות המעניקות שירות של הובלות קטנות בכפר סבא ובאזור השרון עוד היום.

להובלות קטנות בכפר סבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי כפר סבא

דילוג לתוכן