תפריט סגור

הובלות קטנות בלוד

עוברים לדירה חדשה בלוד? זה הזמן לעשות השוואה בין חברות ההובלה הרבות, המציעות שירותי הובלות קטנות בלוד, גם אם מדובר על פריטים בודדים בלבד שיש להעביר. בפורטל MoversTLV תוכלו לקבל עד 4 הצעות מחיר להובלה קטנה בלוד. היכנסו לפורטל ועוד היום יהיו לכם 4 הצעות מחיר רלוונטיות מהמקצוענים שלנו. רוצים לדעת באיזה מקרים שירות הובלות קטנות בלוד הזה משתלם במיוחד? פרטים במאמר הבא

להובלות קטנות בלוד על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בלוד

מחירון הובלות קטנות בלוד

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בלוד: מתי זה משתלם?

מי שעובר לדירה חדשה, צריך להתחיל בתכנון הובלת הדירה שלו בדרך כלל במהירות, על מנת שהשוכר יוכל למצוא כמה שיותר דיירים חדשים. מסיבה זו, הובלת דירה היא בדרך כלל נורא מלחיצה, ודורשת הרבה זמן פנוי. העבודה היא רבה: צריך לארוז את כל הציוד בקרטונים, מומלץ לרכוש קרטונים למעבר דירה איכותיים במיוחד, לזרוק את מה שאין בו יותר שימוש, ולעטוף בנייר בועות את כל החפצים השבירים, כמו חפצים חשמליים העלולים להישבר בדרך (מכונת כביסה, מקרר, מיקרוגל, טוסטר, מיקסר). במקרים כאלו, ובמיוחד כשאין כמעט פנאי, זה הזמן לבדוק את השירות המצוין של הובלות קטנות בלוד. השירות משתלם כלכלית כמעט תמיד וגם סטודנטים, זוגות צעירים או רווקים יכולים ליהנות ממנו, שכן המחירים להובלות קטנות בלוד אינם יקרים כלל.

להובלות קטנות בלוד על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בלוד: מה זה כולל?

הרבה אנשים חושבים שהזמנת חברת הובלות למעבר הדירה שלהם הוא מיותר. ברוב המקרים מדובר בטעות, שכן לרוב האנשים יש רכב פרטי קטן, מה שאומר שצריך לנסוע הלוך וחזור מספר פעמים על מנת להעמיס את כל הציוד. ומה בנוגע להובלה גדולה יותר כמו הובלה של חדר ילדים שלם? חפצים אלה לא נכנסים בדרך כלל במכונית הפרטית ולכן צריך להשכיר טנדר גדול במיוחד. את כל הכאב ראש הזה ניתן לחסוך, עם הזמנת הובלה קטנה בלוד. השירות כולל, במידה הצורך, ולפי בקשת הלקוח:

  • אריזה, פירוק והרכבה של ציוד כמו ארונות
  • העמסה
  • הובלה ופריקה

כמו כן, יש לקחת בחשבון שחברות המעניקות שירות הובלה קטנה בלוד דואגות גם לכל הציוד הנלווה כמו קרטונים וציוד נוסף לאריזה במידה ומבקשים שירותי אריזה, מה שיכול לחסוך לא מעט כסף וזמן יקר.

טיפים לאריזת הציוד בבית לפני ההובלה

אריזת החפצים בצורה הנכונה היא קריטית לשמירה עליהם. מכיוון שבזמן ההובלה, גם כשמדובר בהובלה קטנה, חפצים רבים עלולים (חס וחלילה) להישבר כתוצאה מנפילה או רעידות במהלך הנסיעה ליד החדש של המגורים, יש לשים לב במיוחד איך עוטפים אותם בצורה כזו שהם לא ייהרסו. אם החלטתם שאתם רוצים לארוז את החפצים לבד, יש לרכוש גם ציוד נלווה שישמור על הציוד:

  1. רכישת קרטונים איכותיים בלבד: מי שרוצה להיות בטוח שהקרטונים לא יתפרקו במהלך ההובלה, רצוי שלא ייקח סיכונים מיותרים וירכוש את הקרטונים הטובים ביותר, המגיעים במגוון מידות: גדולים, קטנים, בינוניים או קטנים.
  2. רכישת ציוד נלווה לקרטונים כמו ניילון בועות, סלוטייפ עם ידית להידוק הקרטונים
  3. נייר עטיפה למוצרים שבירים

מעוניינים בשירות הובלות קטנות בלוד? בפורטל MoversTLV תוכלו למלא את הפרטים שלכם ולקבל הצעות מחיר מחברות ההובלה המומלצות בתחום עוד היום. השירות ניתן במהירות ללא עלות. 

להובלות קטנות בלוד על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי לוד

דילוג לתוכן