תפריט סגור

הובלות קטנות במעלה אדומים

לשירותי הובלות קטנות במעלה אדומים יש יתרונות רבים כמו חיסכון בזמן, ביטוח תכולה, ואפילו חיסכון כלכלי. אז איך בוחרים בחברה המקצועית ביותר להובלות קטנות? ראשית, אנחנו מזמינים אותכם להיכנס לפורטל MoversTLV שם תוכלו למצאו מגוון מובילים מקצועיים וכן לקבל עוד היום מספר הצעות מחיר משתלמות במיוחד. בנוסף, ריכזנו עבורכם כמה טיפים לבחירת חברת הובלות קטנות? כל הפרטים בהמשך

להובלות קטנות במעלה אדומים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות במעלה אדומים

מחירון הובלות קטנות במעלה אדומים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות במעלה אדומים: למי זה מיועד?

הובלות קטנות במעלה אדומים הם שירות אותו מספקות חברות ההובלה הרבות ברחבי הארץ. השירות מיועד לאנשים שמתכננים לעבור לדירה חדשה אבל אין ברשותם הרבה ציוד שעליהם להעביר, אך הם בכל זאת זקוקים לפתרון להעברת הציוד הדרוש (כולל אנשים המתגוררים בדירת חדר). מעבר לכך, השירות של הובלות קטנות במעלה אדומים מעניין למי שזקוק להובלה של חפצים בודדים בלבד, פירוק והרכבה של ארון או שידה, או למשל, מי שמעוניין בשירותי אריזת קרטונים וציוד על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

הפריטים שאותם מעבירים בדרך כלל הם:

  • מיטות זוגיות רחבות במיוחד
  • חדרי ילדים
  • ארונות מטבח, ארונות בגדים (ניתן גם לפרק ולהרכיב מחדש בכתובת החדשה)
  • קרטונים עם ספרים
  • ציוד כללי כמו תמונות, כלי מטבח ועוד
  • הובלת מכונות כביסה, מדיח, מקרר, מיקרוגל ומוצרי חשמל נוספים

מהם היתרונות העיקריים של הובלות קטנות?

יש יתרונות רבים בשימוש בשירות הובלות קטנות במעלה אדומים. להלן חלק מהיתרונות הבולטים:

  1. חיסכון משמעותי בזמן: בעזרת השירות ניתן לחסוך זמן רב, שהיה מתבזבז על התארגנות של הציוד, תכנון איך להוביל את הציוד, בקשות מחברים שיעזרו ועוד. עם שירותי הובלות קטנות במעלה אדומים יכולים להיות רגועים במיוחד מבלי "לשגע" את כל החברים או ההורים שיעזרו לסחוב את הציוד הכבד.
  2. חיסכון כלכלי: לפעמים יש צורך להשכיר רכב במיוחד בשביל ההובלה, אם לא מוצאים מישהו שיכול לסייע. עם הובלה קטנה במעלה אדומים ניתן ליהנות ממחירים נוחים לכל כיס ולא לשבור את הראש איך להתארגן להובלה.
  3. נהנים מביטוח תכולה: במקרה ונגרם נזק לציוד במהלך ההובלה הקטנה, יתקבל פיצוי מהביטוח של חברת ההובלה, כך שאין לקיחת סיכון כלשהוא. יש לציין כי בהעברה עצמאית, במידה וקורה משהו לציוד, לא מתקבל פיצוי מהביטוח, ויש לרכוש את הציוד מחדש.

הובלות קטנות במעלה אדומים: איך בוחרים חברה מומלצת?

אין ספק שהשוק מוצף בהרבה הצעות ובחברות המציעות את שירותיהן להובלות קטנות במעלה אדומים. לכן חייבים להשוות מחירים בין כולן, על מנת למצוא את ההצעה האטרקטיבית ביותר שיש. אצלנו בפורטל תוכלו להשוות בקלות ובמהירות מחירים ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות. היתרון הגדול של עריכת השוואה דרך הפורטל שלנו הוא שהצוות שלנו הצוות מפרסם אך ורק חברות מומלצות, שהוכיחו את מקצועיותן בעבר. כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות!

יש לכם שאלות בקשר להובלות קטנות במעלה אדומים? הצוות שלנו ישמח לעזור לכם בכל התלבטות או שאלה התקשרו או היכנסו לפורטל MoversTLV

להובלות קטנות במעלה אדומים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי מעלה אדומים

  • הובלות במעלה אדומים
  • הובלת דירה במעלה אדומים
  • הובלות משרדים במעלה אדומים
  • קרטונים למעבר דירה במעלה אדומים
  • הובלות מנוף במעלה אדומים
  • הובלות לסטודנטים במעלה אדומים
דילוג לתוכן