תפריט סגור

הובלות קטנות בנהריה

שימוש בשירותי הובלות קטנות בנהריה מהווה פתרון מושלם לכל מי שצריך להעביר מעט ציוד או ציוד כבד במיוחד. המחירים הזולים והאטרקטיביים הופכים את השירות לכדאי ומשתלם במיוחד לאנשים רבים בנהריה. תוכלו לחסוך זמן על חיפוש מוביל מקצועי אצלנו בפורטל MoversTLV. תוכלו לקבל עד 4 הצעות מחיר מהמובילים שלנו, להשוות ולחסוך עד 40% ממחיר ההובלה. הפורטל חינמי וזמין עבורכם 24 שעות ביממה! בנוסף, אספנו לכם כמה מהיתרונות הבולטים בהובלות קטנות בנהריה:

להובלות קטנות בנהריה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בנהריה

מחירון הובלות קטנות בנהריה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בנהריה: הפתרון להובלה מהירה ויעילה!

כשרוצים לעבור דירה בנהריה, בודקים קודם כל את האופן בו ניתן להעביר את כל הציוד. אין ספק שמעבר דירה הוא עסק מלחיץ, מכיוון שבדרך כלל חייבים לפנות את הדירה עד תאריך מסוים, וצריך לעשות זאת אחרי העבודה, ושאר העיסוקים המלחיצים ביומיום. לכן חייבים למצוא את הפתרון הטוב ביותר על מנת לחסוך כמה שיותר זמן יקר. בדיוק במקרים אלו שווה לבדוק את שירותי הובלות קטנות בנהריה. שירותי הובלות קטנות בנהריה הם פתרון מושלם לכל מי שמעוניין להעביר פריטים בודדים מהדירה על ידי צוות מיומן ומסור. בדרך כלל משתלם להעביר ציוד גדול במיוחד, אותו לא ניתן להעביר ברכב הפרטי. כמו:

  1. מוצרי חשמל: מקררים, מכונות כביסה
  2. רהיטים סלוניים: ספות, שולחנות וכיסאות
  3. ציוד כללי כמו: אביזרי קישוט, בגדים
  4. ארונות גדולים וספריות

מהם היתרונות הבולטים בהובלות קטנות בנהריה?

יש יתרונות רבים למי שבוחר בשירותי הובלות קטנות בנהריה והבחירה משתלמת בסופו של דבר. דבר ראשון, חייבים לזכור שלא ניתן להוביל חפצים גדולים כמו מקררים ברכבים פרטיים. מעבר לכך, הם כבדים נורא, ואם אין מעלית בבניין חייבים לסחוב אותם במדרגות. לא לכולם יש חברים חסונים שיכולים או רוצים לעשות זאת ולכן עם חברת ההובלות ניתן במחירים זולים למצוא מענה לבעיה. במיוחד סטודנטים יכולים ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד בהובלות קטנות בנהריה. בנוסף, חברת ההובלות יכולה, במידת הצורך גם לעזור באריזת הדירה ואף לפרק ארונות גדולים ולהרכיבם מחדש בדירה החדשה. שירות זה הוא רלוונטי במידה ואין אפשרות להוביל את הציוד כמו שהוא במעלית או בחדר המדרגות.

הובלה קטנה בנהריה: כמה זה עולה?

מכיוון שכל הובלה קטנה בנהריה היא אינדיבידואלי, לא ניתן לציין סכומים מדויקים. יש לזכור שהמחיר של הובלות קטנות משתנה גם בהתאם לתנאים השונים של הלקוח. לאחר השוואת המחירים הראשונית, אותה ניתן לבצע אצלנו באתר בחינם ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות, מומלץ ליצור קשר עם חברת ההובלות שנבחרה ולברר באופן פרטני את המחיר. לדוגמה, אם יש מעלית בדירה יכול להיות שזה יוריד את המחיר.

לא לוותר על ביטוח תכולה לפני ההובלה

חייבים לבדוק, לפני ביצוע ההובלה שחברת ההובלות מחזיקה בביטוח תכולה, למקרה של חס וחלילה פגיעה בציוד. במקרה זה מגיע פיצוי ללקוח. התנאים צריכים להיות רשומים בחוזה העבודה מול חברת ההובלות ויש לבדוק את החוזה לפני תחילת העבודה.

יש לכם שאלות בנוגע להובלות קטנות בנהריה? השאירו פרטים נשמח להנחות אתכם ולעזור לכם למצוא את השירות המתאים לכם!

להובלות קטנות בנהריה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נהריה

דילוג לתוכן