תפריט סגור

הובלות קטנות בנס ציונה

מי שעומד לעבור לדירה חדשה יכול ליהנות משירותי הובלות קטנות בנס ציונה, במיוחד אם הוא מעוניין להעביר פריטים בודדים בלבד. עם השוואת מחירים חינמית אצלנו בפורטל MoversTLV ניתן ליהנות גם ממחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד – היכנסו, השוו וחסכו!

להובלות קטנות בנס ציונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בנס ציונה

מחירון הובלות קטנות בנס ציונה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למי כדאי לעשות הובלות קטנות בנס ציונה?

שירותי הובלות קטנות בנס ציונה מספקות ללקוחות הובלה של פריטים בודדים, לא משנה באיזה גודל, ומספקות כך שירות מהיר, זול ונוח ללקוחות רבים, שלא בהכרח זקוקים להובלה של דירה גדולה עם כל האופציות הרחבות שאותן מציעות החברות השונות. את היתרון הגדול ימצאו סטודנטים, זוגות צעירים, רווקים או כל מי שגר בדירת חדר, או מי שאין לו ציוד רב בדירה וזקוק לפתרון זול ומהיר. אבל גם מי שמעוניין להעביר פריטים בודדים בלבד, אותם אין אפשרות להוביל עם מכונית פרטית, ימצא יתרונות ריבם בשירות.

בין הפריטים שאנשים רבים בוחרים להעביר ניתן למצוא:

  • הובלה של ארונות, שידות גדולות שלא ניתן לסחוב בקלות
  • מוצרי חשמל כמו כיריים, מכונת כביסה, מייבש, מדיח
  • ספות, כורסאות, מערכות סלוניות גדולות
  • מיטות גדולות במיוחד
  • חפצים בודדים כמו: פסנתר, תמונות גדולות, קרטונים

בעזרת השירות של הובלות קטנות ניתן לחסוך כסף רב בצורה משמעותית, מה שמהווה יתרון לאנשים להם אין הרבה זמן פנוי והם נמצאים בלחץ להספיק הכול.

איך כדאי לארוז את הציוד לקראת ההובלה?

ברמת העיקרון, חשוב לדעת שחברות המציעות שירותי הובלות קטנות בנס ציונה מציעות גם שירותי אריזת חפצי בדירה בקרטונים, אספקת קרטונים פירוק והרכבת ציוד ועוד. אבל לפעמים מעדיפים לעשות זאת לבד. במקרים כאלה, חשוב בכל זאת להקפיד על אריזה נכונה על מנת להקל על צוות ההובלות ולא להסתכן בעיכובים העלולים לעלות עוד. לכן, יש לרכוש קרטונים איכותיים במיוחד, המותאמים לציוד אותו רוצים להעביר (יש קרטונים עם הפרדה המותאמים לאריזה של כוסות או ציוד מטבח, קרטונים לספרים ועוד) ציוד נלווה לאריזה כמו נייר בועות ומסקינגטייפ. בנוסף, אם מתכננים להעביר ספה, כורסה, מכונת כביסה או אפילו מיקרוגל, יש לעטוף גם אותם בניילון נצמד על מנת למנוע שריטות או סדקים.

מהן העלויות הצפויות להובלה קטנה בנס ציונה?

כל הובלה קטנה בנס ציונה צריכה התאמה ייחודית של העלויות. זאת מכיוון שכל מקרה לגופו. העלויות של ההובלות הקטנות משתנות בהתאם למיקום הדירה, לכמות החפצים וסוג החפצים שיש להוביל, לכוח האדם הדרוש, אם יש מעלית בבניין או אם ההובלה תתבצע בחדר המדרגות ועוד. לכן יש להקפיד על בדיקה עם חברת ההובלות לגבי כל הנתונים. ניתן כמובן לחסוך את העלות במידה ואורזים את הציוד לבד, לדוגמה. עם זאת, לפעמים משתלם להזמין את חברת ההובלות לאריזה או פירוק ציוד על מנת שההליך יתבצע באופן המקצועי ביותר.

אצלנו תוכלו ליהנות מהשוואת מחירים חינמית ולקבל עד 4 הצעות מחירים זולות במיוחד! השאירו את הפרטים שלכם ותוך 10 דקות תוכלו לקבל 4 הצעות מחיר של חברות הובלה מומלצות כך שתוכלו לבצע השוואה ולבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם. 

להובלות קטנות בנס ציונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נס ציונה

דילוג לתוכן