תפריט סגור

הובלות קטנות בנתיבות

פורטל MoversTLV מעניק שירות חינמי להשוואת מחירים בין חברות הובלות ויכול לחסוך לכם עד כ-40% מעלויות המעבר. הפורטל מעניק לכם את האפשרות לבחור מתוך ארבע חברות הובלה העוסקות בהובלות קטנות בנתיבות מהמקצועיות והמשתלמות בשוק. היכנסו עוד היום לפורטל, קבלו הצעות מחיר משתלמות, השוו וחסכו!

להובלות קטנות בנתיבות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בנתיבות

מחירון הובלות קטנות בנתיבות

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למי נועד השירות של הובלות קטנות בנתיבות

הובלה קטנה בנתיבות כשמה כן היא. זו הובלה המיועדת לפריט אחד או שניים ונעשית תוך זמן קצר מועד יחסית. השירות נולד בתחילה עבור זוגות צעירים וכהובלה לסטודנטים להם מעט ציוד באופן יחסי ומעט כסף ביחס לאנשים מבוגרים יותר ומבוססים יותר כלכלית. שירות של הובלות קטנות בנתיבות מאפשר להם להיעזר בשירות של אנשי מקצוע מנוסים בלי לשלם סכומים גבוהים ללא סיבה.

מה תוכלו לקבל ע"י שימוש בשירותים של הובלות קטנות בנתיבות

  1. פירוק והרכבה של רהיטים שונים כמו מיטות, שולחנות, ארונות וכיוצא באלו
  2. העברה של פריטים בודדים מנקודה אחת לאחרת
  3. הובלה של ריהוט עדין הדורש הימנעות מרבית מטלטולים מיותרים, כמו פסנתר או כלי נגינה אחרים הדורשים תשומת לב מיוחדת
  4. הובלה לקומה גבוהה בעזרת שימוש במנוף הרמה

להובלות קטנות בנתיבות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

3 יתרונות של שימוש בשירותי הובלה קטנה בנתיבות

  1. חיסכון בזמן. לא פעם תהליך המעבר נעשה בתוך פרק זמן בו אתם מתחילים עבודה חדשה או לימודים הדורשים מכם זמינות גבוהה במיוחד כשמדובר בהובלות סטודנטים. שירות של הובלות קטנות בנתיבות נעשה ע"י אנשי מקצועה שיבטיחו לכם העברה מהירה ללא התערבות מיותרת מצדכם.
  2. שמירה על הגוף. הובלה זה אקט פיזי הדורש שמירה מוגברת על הגוף. מטבע הדברים איש מקצוע יודע איך לשמור על הגוף שלו ומכיר את רף הסיבולת בו הוא יכול לעמוד. הובלה הנעשית בעזרת חברים ומשפחה לא כוללת את האתגרים הפיזיים העומדים בפני המעבירים היכולה להסב הרבה נזק מיותר לגוף.
  3. שמירה על הציוד עליו שילמתם בכסף רב. הציוד שלכם יקר ושלמתם עליו הרבה כסף. שווה להשקיע כמה שקלים כרגע כדי שזה ימנע מכם להפסיד כסף רב ע"י פגיעה מיותרת בציוד שלכם כתוצאה מהעברה לא מיומנת.

איך תבחרו בחברה הטובה עבורכם להובלות קטנות בנתיבות

  • שאלו את נציגי החברה האם יש להם ביטוח. ביטוח הוא אחד מסימני ההיכר לחברה מקצועית ואמינה וגם אם מדובר רק בהובלה של חדר שינה. אנחנו מקווים כי לא תזדקקו לכך אבל אם כן תזדקקו לביטוח עבור הציוד שלכם היו בטוחים כי אתם מכוסים מכל הבחינות.
  • קראו המלצות. לקוחות עבר ידעו לתת לכם את המידע העדכני ביותר עבור שירות ההובלה הקטנה אותו אתם עתידים לקבל ויוכלו להבטיח לכם כי השירות אותו אתם מזמינים יהיה טוב ואיכותי.

מחפשים חברה להובלות קטנות בנתיבות? אנחנו מזמינים אתכם להתנסות עוד היום בשירות החינמי שלנו הזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. מלאו את הפרטים שלכם ונציג שירות מטעמנו יחזור אליכם תוך כ-10 דקות בלבד. 

להובלות קטנות בנתיבות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נתיבות

  • הובלות בנתיבות
  • הובלת דירה בנתיבות
  • הובלות מנוף בנתיבות
  • קרטונים למעבר דירה בנתיבות
  • הובלות משרדים בנתיבות
  • הובלות לסטודנטים בנתיבות
דילוג לתוכן