תפריט סגור

הובלות קטנות בנתניה

פורטל ההובלות של MoversTLV מאפשר לכם לקבל עד 4 הצעות מחיר להובלות קטנות בנתניה מהחברות המקצועיות והאמינות ביותר. הפורטל זמין עבורכם 24 שעות ביממה וכל שעליכם לעשות הוא להיכנס כבר עכשיו לפורטל ועוד היום יהיו בידכם הצעות מחיר משתלמות. ישנן חברות רבות המציעות לקהל הרחב שירותי הובלות קטנות בנתניה, להם יתרונות משמעותיים בהשוואה להובלת דירה לבד עם הרכב הפרטי. אבל מה הם החפצים שניתן להעביר בהובלות אלו? כל הפרטים במאמר הבא.

להובלות קטנות בנתניה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בנתניה

מחירון הובלות קטנות בנתניה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מהם היתרונות הגדולים בשירותי הובלות קטנות בנתניה?

שירותי הובלות קטנות בנתניה מאפשרים הובלת דירות מהירה ויעילה, המתאימה לכל אחד, גם אם מדובר בהעברה של דירה קטנה, או אם יש מעט ציוד יחסית שצריך להעביר לכתובת החדשה. גם מי שעובר דירה, אך לא מעוניין להוציא הרבה כסף, יכול להשתמש בשירותי הובלה קטנה בנתניה, עקב המחירים הנוחים והזולים. בין היתרונות הבולטים:

  • חיסכון בכסף – אם עוברים דירה באופן עצמאי, צריך לרכוש קרטונים למעבר דירה, ולהשכיר או להשיג מכונית גדולה בה ניתן להכניס ציוד גדול. בעבודה עם חברת הובלות חוסכים את ההוצאות האלה מכיוון שחברת ההובלות דואגת גם לקרטונים וגם לציוד נלווה.
  • חיסכון בזמן – צוות מקצועי ומיומן אחראי על אריזת הדירה והציוד, כולל העמסה ופריקה שלו. כך ניתן לנצל את הזמן לדברים החשובים באמת, מבלי להתעסק באריזה אין סופית.
  • גמישות – אחד היתרונות הברורים של הובלה קטנה בנתניה, היא האפשרות להחליט מתי ההובלה תתקיים, כשניתן לתאם גם הובלה מהירה תוך 24 שעות בלבד ואפילו בלילה.

להובלות קטנות בנתניה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בנתניה: איזה חפצים ניתן להעביר?

אמנם המינוח ״הובלות קטנות״ נשמע קצת מבלבל, ואולי לא מובן בדיוק על איזה חפצים מדובר ועד איזה גודל. אבל הובלות קטנות בנתניה יכולות לכלול גם חפצים גדולים במיוחד כמו מקררים, שולחן סנוקר שצריך להוביל, חדרי שינה, מיטות וארונות, וגם חפצים בודדים, ומדובר על שירות שגם אותו חברות ההובלה ישמחו לספק ללקוחותיהם.

חפצים נוספים המתאימים להובלה קטנה בנתניה:

  • שידות, שולחנות, כיסאות
  • טוסטר, מיקרוגל, מיקסר, טלוויזיה, מחשב
  • שטיחים, מכונות כביסה, הובלת כלי נגינה עדינים, ארוניות, בגדים
  • אגרטלים, מנורות, או אביזרים שונים לעיצוב הבית

טיפים לבחירת חברה להובלות קטנות בנתניה

ניתן למצוא היום הרבה חברות בשוק המציעות שירותי הובלות קטנות ולכן ההחלטה באיזו חברה לבחור עבור ההובלה הקטנה שלכם היא לא פשוטה כלל. הדרך הטובה ביותר להחליט היא כמובן לפי המלצות של גולשים שהשתמשו בשירות בעבר, או לערוך השוואת מחירים חינמית בפורטל שלנו. זוהי הדרך הבטוחה ביותר לבחור חברה אמינה, שתספק לכם את השירות הטוב ביותר.

איך להתכונן לקראת המעבר?

גם אם בחרתם כבר חברת הובלות, זה לא אומר שניתן "לשים רגל על רגל״. גם אתם צריכים להתכונן בהתאם למעבר, ולדאוג שהדירה תהייה מוכנה. לדוגמה: יש לוודא שביום המעבר יש מספיק חניה לצוות ההובלה כדי שלא יתבזבז זמן יקר על חיפוש חניה. בנוסף, מומלץ ליידע את הדיירים בבניין על ההובלה הצפויה כדי שלא יהיו אי הבנות עקב הרעש הצפוי במדרגות הבניין.

בפורטל MoversTLV תוכלו לקבל עד ארבע הצעות מחיר אטרקטיביות של חברות הובלה המעניקות שירותי הובלות קטנות בנתניה! כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם.

להובלות קטנות בנתניה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נתניה

דילוג לתוכן