תפריט סגור

הובלות קטנות בעפולה

פורטל ההובלות של MoversTLV מאפשר לכם לקבל עד 4 הצעות מחיר לשירות הובלות קטנות בעפולה מהמקצוענים שלנו עוד היום. הפורטל זמין עבורכם 24/7. הכנסו כבר עכשיו וקבלו הצעות מחיר משתלמות במיוחד. לשירותי הובלות קטנות בעפולה יש יתרונות רבים, המקלים על מעבר הדירה באופן משמעותי. במאמר הבא נספר לכם איזה ריהוט ניתן להעביר, ואיך כדאי להתכונן לקראת מעבר הדירה הצפוי.

להובלות קטנות בעפולה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בעפולה

מחירון הובלות קטנות בעפולה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בעפולה: באיזה מקרים זה משתלם?

מי שמתכנן לעבור לדירה חדשה בעפולה או מחוצה לה, זקוק ברוב המקרים לשירותי הובלה שיקלו על התהליך כולו ויזרזו את המעבר ככל האפשר. מכיוון שיש כל כך הרבה סידורים והתארגנויות שונות בבית או בדירה לקראת המעבר הצפוי, אין ספק ששירותי הובלות קטנות בעפולה הם פתרון מצוין ליחידים, לזוגות או למשפחות.

שירותי הובלות קטנות בעפולה מיועדות להעברת פריטים כמו:

  • ריהוט סלוני: שידה, ארונית, ספה, כורסת ישיבה, טלוויזיה
  • אביזרי מטבח: הובלה של כל סוגי מקררים, כלי מטבח, שולחן מטבח
  • חדר שינה: שטיחים, שידות אישיות, בגדים, ארונות ספרים
  • פריטים בודדים: ערסלים, מחשבים, מסכי מחשב, מדפים, מכונות כביסה, הובלה של מכונות צילום ביתיות ומשרדיות, אביזרי נוי ועוד

שווה לדעת: מעבר לשירות הובלה קטנה בעפולה, ישנם שירותים נוספים מעבר להובלת הציוד כמו: שירותי אריזת דירה, הובלות בעזרת מנוף (למי שגר בקומה גבוהה במיוחד) ועוד.

להובלות קטנות בעפולה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

איך מתכננים את מעבר הדירה בצורה האידיאלית?

כל מעבר דירה או בית, לא משנה באיזה גודל דורשת התארגנות מתאימה ותכנון נכון על מנת לעמוד בלוח הזמנים הצפוף, וכדי לא ללכת לאיבוד וזה נכון גם לגבי הובלה קטנה. הדבר הראשון שיש לעשות לפני שמתחילים הוא לבחור בחברת הובלות המתמחה בהובלות קטנות בעפולה. על מנת להיות על הצד הבטוח, מומלץ בראש ובראשונה לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות (אצלנו ניתן לעשות זאת לא עלות ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר!), לקרוא המלצות של גולשים שהתנסו בשירות בעבר, ולברר את לוח הזמנים הצפוי להובלה הקטנה בעפולה, כדי לוודא שפינוי הדירה יתקיים בזמן שנקבע עם השוכר, למניעת אי הבנות.

טיפים לאריזה נכונה לקראת המעבר הצפוי

אחד הדברים שלוקחים הכי הרבה זמן בהובלת דירה, הם אריזת החפצים. כדי שהתהליך ייעשה נכון, יש להקפיד על מספר פעולות, שיהפכו את ההובלה לפשוטה ונוחה יותר לכם או לצוות ההובלות:

  1. יש לרכוש מספיק קרטונים לאריזה בגדלים המתאימים לחפצים בדירהרכישת קרטונים למעבר דירה איכותיים יסייעו להעברה נוחה, שכן הם עשויים ממספר שכבות השומרות על יציבות הקרטון.
  2. רכישת מוצרים נלווים לאריזה – סלוטייפ להדבקת הקרטונים להידוק הסגירה הוא הכרחי, טושים לסימון על הקרטונים לשמירה על סדר, ניילון בועות לעטיפה של חפצים שבירים, או ניירות אריזה לשמירה על הציוד משריטות, הינם חיוניים במיוחד למעבר חלק.
  3. יש לעשות רשימה של מספר הקרטונים לאריזה שיש לרכוש ובאיזה גדלים – יש קרטונים גדולים, בינוניים וקטנים, המיועדים לאריזה של חפצים רבים ומגוונים כמו ספרים, כוסות, כלי מטבח, או ״פיציפקעס״ קטנים.

מחפשים חברות מומלצות בלבד להובלה קטנה בעפולה? השאירו את הפרטים שלכם ותקבלו הצעות מחיר מחברות ההובלה המומלצות והמקצועיות בתחום. 

להובלות קטנות בעפולה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי עפולה

דילוג לתוכן