תפריט סגור

הובלות קטנות בפתח תקווה

היכנסו לפורטל ההובלות MoversTLV עוד היום וקבלו 4 הצעות מחיר משתלמות מחברות הובלה שונות שמספקות שירות הובלות קטנות בפתח תקווה. הפורטל זמין עבורכם 24 שעות ביממה – פשוט משווים וחוסכים! אם אתם עדין לא יודעים מה מסתתר מאחורי המושג ״הובלות קטנות״ במעבר דירה. במאמר הבא נסביר בקצרה באיזה מקרים כדאי לעשות הובלות קטנות בפתח תקווה, ואיך להתכונן לכך בצורה הטובה ביותר.

להובלות קטנות בפתח תקווה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בפתח תקווה

מחירון הובלות קטנות בפתח תקווה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בפתח תקווה: מה הכוונה?

כששומעים את המילה ״הובלות קטנות״ לא כולם יודעים באופן אוטומטי על מה מדובר בדיוק. המושג הובלות קטנות יכול לבלבל ולכן נעשה לכם קצת סדר בדברים. הכוונה בהובלות קטנות בפתח תקווה היא שהשירות מיועד להובלה מהירה יחסית של פריטים בודדים בלבד, לעומת הובלה גדולה הדורשת כוח אדם גדול, הובלה של משרד, הובלה עם מנוף ועוד. בהובלה קטנה בפתח תקווה רוצים להדגיש שיש יכולת להעביר פריטים או רהיטים כשההובלה נעשית עם צוות מצומצם במיוחד, וגם עם רכב טנדר קטן יחסית.

בדרך כלל מרבית הדיירים בוחרים להעביר את הפריטים האלו:

  • ארונות גדולים
  • שידות גדולות שלא ניתן לסחוב בקלות
  • הובלה של מוצרי חשמל כמו: מקרר, מכונת כביסה ואפילו מיקרוגל
  • ספות, כורסאות ומיטות
  • מיטות
  • חפצים בודדים כמו: פסנתר, תמונות גדולות ועוד
  • הובלה של כמה קופסאות בודדות

מי שלא בטוח אם הובלות קטנות בפתח תקווה הן הפתרון האידיאלי בשבילו, יכול להתייעץ עם החברה ולקבל מידע נוסף לגבי ההובלה הצפויה וגם על העלויות. יש לזכור שכל תוספת בדרישות תעלה יותר. לדוגמה, אם מבקשים לשלב גם אריזה, פירוק והרכבת ציוד (בדרך כלל ארונות) ועוד.

איך מתכוננים להובלה קטנה בפתח תקווה?

אם החלטתם שהובלות קטנות בפתח תקווה היא בדיוק מה שאתם צריכים, עכשיו צריך לבחור בחברת ההובלות המתאימה. אנחנו ממליצים בראש ובראשונה לעשות השוואת מחירים חינמית אצלנו באתר, על מנת למצוא את המחיר האטרקטיבי והמשתלם ביותר. אנחנו מספקים ללקוחותינו עד 4 הצעות מחיר זולות, ומשלבים בתוצאות החיפוש אך ורק את החברות המומלצות ביותר, לשביעות הרצון של קהל לקוחותינו. בנוסף, מומלץ להכין את הדירה לקראת המעבר, כך שלצוות ההובלות יהיה נוח לבצע את ההעברה. וכמובן, לא לשכוח להסדיר את נושא החניה, על מנת שחברת ההובלות לא תחפש חניה בנרות, מה שעלול לעלות עוד כסף.

לא לשכוח: ביטוח תכולה ובדיקת החוזה

אחד הדברים החשובים ביותר לפני ביצוע הובלה קטנה, הוא וידוא ובדיקת החוזה מול חברת ההובלות. ברמת העיקרון יש לבדוק מה קורה במקרה של נזק לתכולה, כמו שבר לריהוט הנגרם במהלך ההובלה ליעד החדש. חברת הובלה שמכבדת את עצמה צריכה להראות בחוזה את סכום הפיצויים הדרוש. ביטוח תכולה הוא חיוני ביותר, וזה אחד היתרונות העיקריים בעבודה מול חברת הובלות, שכן, כשמובילים ציוד באופן עצמאי ואחד מהדברים נהרס, אין ביטוח, וצריך לרכוש את הציוד מחדש. מעבר לכך, יש לבדוק את כל התנאים בחוזה עצמו, על מנת שלא יהיו הפתעות במהלך ההובלה ואחריה.

עוברים בראש שקט עם השוואת מחירים אצלנו בפורטל MoversTLV ונהנים מהמחירים הזולים ביותר בשוק! היכנסו כבר עכשיו ועוד היום תקבלו מספר הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

להובלות קטנות בפתח תקווה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי פתח תקווה

דילוג לתוכן