תפריט סגור

הובלות קטנות בצפון

הפורטל של MoversTLV מאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות הטובה והמשתלמת ביותר לה שירות של הובלות קטנות בצפון. השירות שלנו חינמי וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. השימוש בפורטל יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר הכנסו כבר עכשיו ותתחילו לחסוך!

להובלות קטנות בצפון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בצפון

מחירון הובלות קטנות בצפון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בצפון, מאיפה להתחיל?

לקוחות רבים יכולים להעיד על עצמם כי כאשר הם ניגשים לתהליך מעבר המילה עצמה עלולה לעורר בהם כאב ראש. בוודאי אם אתם  זוגות צעירים או סטודנטים העוברים דירה כדי להתקרב למקום הלימודים החדש או למקום העבודה, מעבר הוא תהליך מורכב המושפע מגורמים ולחצים שונים הקשורים בהיבטים הכלכליים של המעבר ושיקולים של לוחות זמנים מלאים. אנשים צעירים לרוב נוטים לוותר על שימוש בחברת הובלות עבור שירות של הובלה קטנה ומעדיפים להיעזר בחברים ובני משפחה. התהליך נשמע להם ארוך, מסובך וכזה שהם יכולים לעשות בעצמם. אלא ששימוש בחברת הובלות לה שירותים של הובלות קטנות בצפון יכול להיות לכם לעזר רב. כאן ריכזנו כמה מההסברים לטענה זו.

4 סיבות מדוע שווה לבחור בשירות הובלות קטנות בצפון:

  1. זמן. אם אתם סטודנטים טריים או עובדים חדשים במקום עבודה זה או אחר אתם בוודאי מושפעים מהצורך לעמוד בלוח זמנים ובציפיות רבות. מוביל טוב ומקצועי יעביר לכם את מה שאתם צריכים ללא צורך במאמץ מצדכם דבר שישאיר אתכם עם ראש שקט לאורך כל התהליך.
  2. מחיר. לרגעים זה נשמע לא הגיוני. הרי לכאורה העברה עצמאית של חפץ זה או אחר צריכה להיות משתלמת יותר. אלא ששילמתם על הציוד שלכם כסף יקר. הובלה של טלוויזיה או של מערכת ישיבה בצורה לא נכונה עלולה להיות קריטית ולפגוע בציוד שלכם. מובילים אחראיים ומנוסים ידאגו לציוד שלכם ויטפלו בו על הצד הטוב ביותר.
  3. ביטוח. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע אל יעדו החדש בבטחה. אלא שלעיתים דברים לא צפויים עלולים להתרחש. בחירה בחברת הובלות המצוידת בביטוח יכולה להבטיח כי בכל מקרה תהיו בטוחים.
  4. שמירה על הגוף. העברה של פריט זה או אחר מצריכה מאמץ גופני מצד המובילים. שימוש לא נכון בגוף יכול להוביל לחבלות שונות ולפגיעה בכלי החשוב ביותר שלנו , הגוף. מובילים מקצועיים יודעים איך להשתמש בגוף בצורה נכונה כך שהציוד יעבור באופן בטוח מחד ובלי לפגוע בגוף מאידך.

מה השירותים הנכללים בשירות של הובלות קטנות בצפון?

  1. העברה של ציוד מנקודה אחת לאחרת
  2. סיוע בפירוק והרכבה של רהיטים שונים כגון ארונות, מיטות, שולחנות וכדו'
  3. הובלה של פריטים עדינים הדורשים יד מיומנת. השירות נועד בעיקר עבור כלי נגינה כמו פסנתרים ומכשירי חשמל
  4. הובלה לקומות גבוהות עם מנוף הרמה. מיועד בעיקר עבור חפצים שרצוי שלא לטלטל אותם ואינם ניתנים לפירוק

אנחנו ב – MoversTLV מאחלים לכם מעבר נעים ויישוב מוצלח. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם בפורטל כבר עכשיו ולקבל שיחה מנציג שירות עוד היום!

להובלות קטנות בצפון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הצפון

דילוג לתוכן