תפריט סגור

הובלות קטנות בקריות

פורטל MoversTLV מעניק שירות חינמי המאפשר לכם לקבל עד כארבע הצעות מחיר להובלות קטנות בקריות במחירים משתלמים תוך מתן שירות מקצועי ואמין. הפורטל זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. היכנסו וקבלו עוד היום הצעות משתלמות מהמקצוענים שלנו! 

להובלות קטנות בקריות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בקריות

מחירון הובלות קטנות בקריות

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה ניתן לקבל משירות של הובלה קטנה בקריות?

  • סיוע בפירוק והרכבה של ארונות, מיטות, שולחנות וכיוצא באלו
  • הובלות קטנות בקריות של פריט אחד עד שניים מנקודה לנקודה בתוך העיר ומחוצה לה, כמו: הובלה של מיקרוגל, מכונת כביסה וכו'
  • הרמה של הפריט לקומה גבוהה ע"י שימוש במנוף הרמה
  • הובלה של פריט עדין כמו פסנתר או כלי נגינה אחר

למי מיועד שירות של הובלות קטנות בקריות?

הובלות קטנות מיועדות לרוב לאנשים צעירים או סטודנטים להם מעט ציוד והם צריכים סיוע רק בפריטים גדולים. השירות מנוצל לרוב על ידי צעירים אבל לא מיועד רק להם. אם נהרס מכשיר חשמל ויש צורך להחליף אותו עוד היום או אם יש פריט חדש אותו תרצו להעביר אליכם הביתה הרי ששירות של הובלות קטנות בקריות יכול להיות רלוונטי עבורכם.

להובלות קטנות בקריות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שלוש דרכים שיאפשרו לכם למצוא הובלה קטנה בקריות שתהיה מקצועית ומשתלמת:

  1. קראו המלצות – ככל שהחברה בה בחרתם וותיקה ומנוסה יותר בשוק כך כמות ההמלצות שיש עליה גדולה יותר. קריאה מוקדמת של המלצות על החברה יכולה לסייע לכם בקבלת תמונה עדכנית עבור השירות להובלות קטנות בקריות אותו אתם עתידים לקבל.
  2. השוו מחירים – כל חברה העוסקת בהובלות קטנות בקריות מציעה שירותים אחרים כמו שירותי הובלה של רהיטים או הובלות לסטודנטים וכן, מתמחרת את השירותים שלה בצורה אחרת. בירור מקדים יאפשר לכם למצוא את החבילה המשתלמת עבורכם.
  3. בררו האם לחברה בה בחרתם קיים ביטוח רלוונטי עבור ההעברה – אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע בבטחה אל מעונכם החדש. אלא שכל מיני דברים יכולים להתרחש אפילו כאשר מובילים רק מספר קרטונים ולא על הכל יש לנו שליטה. לחברות הובלה אמינות יש ביטוח רלוונטי שיכול לחסות על נזקים העלולים להיגרם כתוצאה מהתהליך. לא שווה להפסיד כסף על ציוד יקר כי שכחתם לבדוק את הפרט הזה.

שלוש המלצות להובלה קטנה בקריות יעילה ומהירה

  1. אל תחסכו בפרטים. למרות שמדובר בהובלה קטנה של מספר פריטים שתפו את המוביל שלכם להובלות קטנות בגדרה במספר הקומה של הדירה שלכם, גודל הפריט, משקל וכו'. ככל שתמסרו יותר פרטים כך גדל הסיכוי כי לא תפלו לאי הבנות מעיקות.
  2. פרקו את הרהיט מראש אם יש בזה צורך. אין דבר מתסכל מלגלות כי הייתם יכולים לקצר את התהליך על ידי קיום כמה פעולות פשוטות. קחו את הזמן לפרק את הרהיט שלכם ולאפשר להובלה הקטנה בגדרה בה בחרתם לפעול ביעילות.
  3. ארגנו את המרחב. ארגנו את המרחב אליו עתיד הפריט להגיע בצורה שתקל על העבודה. הכינו מראש מקום עבורו בחלל והנחו את המוביל שלכם להגיע בדיוק לנקודה הרלוונטית.

אנחנו בפורטל מזמינים אתכם ליהנות משירות השוואת המחירים שלנו בין מובילים מומלצים להובלות קטנות בקריות עוד היום. השאירו פרטים או צרו קשר ונציגינו ייתן לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו עד לבחירת המוביל המתאים ביותר עבורכם.

להובלות קטנות בקריות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הקריות

דילוג לתוכן