תפריט סגור

הובלות קטנות בקריית אונו

MoversTLV הוא שירות המעניק לכם את הכלים לבחירה קלה ויעילה בחברת ההובלות המושלמת עבורכם שמבצעת הובלות קטנות בקריית אונו. אצלנו ב – MoversTLV מאמינים כי אין סתירה בין קבלה של שירות טוב ומקצועי למחירים משתלמים ושווים לכל כיס. השירות חינמי ופתוח וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. שימוש בפורטל יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר, הכנסו כבר עכשיו ותתחילו לחסוך!

להובלות קטנות בקריית אונו על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בקריית אונו

מחירון הובלות קטנות בקריית אונו

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בקריית אונו, מדוע שווה לבחור בשירות מסוג זה?

כאשר מדובר בהובלה קטנה, רבים חושבים כי שימוש בחברה מקצועית עלול לא להשתלם עבורם. שירותי הובלה נשמעים כמו דבר מסורבל ויקר. אלא ששירות של הובלות קטנות בקריית אונו יכול להיות חבל הצלה ממש למי שזמנו קצר או שברשותו פריטים יקרים עליהם הוא רוצה לשמור. פעמים רבות כאשר נעזרים במובילים חובבים כמו בני משפחה וחברים לא לוקחים בחשבון את כל הסיכונים הכרוכים בכך כמו פגיעה בגוף או פגיעה בציוד עליו שילמתם כסף רב. מובילים מקצועיים ומיומנים יעשו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר וישאירו אתכם עם ראש שקט.

הובלה קטנה בקריית אונו, מה השירות כולל?

  • הובלה של פריט אחד או שניים מנקודה אחת לאחרת.
  • הובלה של פריטים עדינים כמו פסנתרים, תנורים, מכשירי חשמל נוספים וכיוצא באלו.
  • אותם אסור לטלטל ודורשים יד מקצועית ומיומנת
  • הובלה מהיום למחר במידת הצורך.
  • סיוע בפירוק והרכבה של רהיטים שונים.
  • הרמה של פריטים כאלו ואחרים ע"י מנוף הרמה עד קומה 15.

3 טיפים שיהפכו את תהליך ההובלה לפשוט ויעיל:

  1. קראו המלצות. לכל חברה וותיקה שמכבדת את עצמה יש תיק המלצות של לקוחות עבר. קריאה מוקדמת של המלצות תאפשר לכם לקבל את התמונה העדכנית ביותר עבור השירות אותו אתם עתידים לקבל.
  2. קחו זמן לתכנון. ניסיון העבר מגלה כי לקוחות רבים הבוחרים בשירות של הובלות קטנות בקריית אונו בוחרים לדחות את הדברים עד לרגע האחרון. נדמה שמכיוון שמדובר בהובלה של פריט אחד או שניים לא צריך להשקיע זמן מחשבה על הצורה בה נעשים הדברים. אלא שתכנון מוקדם מאפשר לכם לבחור במובילים העדיפים עליכם, להשוות מחירים ובכלל להגיע רגועים לתהליך.
  3. השוו מחירים. זה נשמע מובן מאליו. אלא שלכל שירות של הובלות קטנות בקריית אונו יש תמחור שונה עבור עבודות שונות. לעיתים ניתן לקבל יותר עבור הוספה של כמה שקלים. השקיעו זמן בלהבין מה תוכלו לקבל ובאיזה מחיר בשביל שתקבלו את השירות המשתלם ביותר עבורכם.
  4. אל תחסכו בפרטים. ספרו למוביל בו בחרתם את כל מה שיכול להיות רלוונטי מגודל הפריט ועד מספר הקומה ממנה אתם מובילים את החפץ. תיאום ציפיות מוקדם יכול למנוע אי הבנות בהמשך הדרך.

אנחנו בMoversTLV מאחלים לכם מעבר נעים ויישוב טוב. אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם עוד היום בכדי לקבל שיחה מנציג שירות בתוך עשר עד חמש עשרה דקות בלבד!

להובלות קטנות בקריית אונו על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית אונו

דילוג לתוכן