תפריט סגור

הובלות קטנות בקריית מלאכי

MoversTLV הינו פורטל הנותן לכם שירות של השוואת מחירים ואפשרות בחירה מבין ארבע חברות הובלה מקצועיות, משתלמות והמומלצות לשירות הובלות קטנות בקריית מלאכי ובאזור הדרום. הפורטל זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה ויכול לחסוך לכם עד כ-40% מעלויות המעבר. הכנסו עוד היום ותוכלו להנות מהצעות מחיר משתלמות מהמקצוענים שלנו!

להובלות קטנות בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בקריית מלאכי

מחירון הובלות קטנות בקריית מלאכי

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

איך תבחרו בחברת ההובלות המושלמת עבורכם?

  • תנו לחברת ההובלות את כל הפרטים הרלוונטיים. אנשים רבים נוטים לחשוב שמכיוון שמדובר בהובלה קטנה בקריית מלאכי אין צורך להרבות בפרטים. אלא שההפך הוא הנכון. ככל שתרבו בפרטים כך תוכלו לתאם ציפיות עם חברת ההובלות שלכם ולקבל את שירות ההובלות קטנות בקריית מלאכי הטוב ביותר.
  • שאלו האם החברה מכירה את האזור אליו אתם עוברים. היכרות עם נקודות הפריקה בעיר וידע מקדים על האזור יכול להוביל לעמידה מרבית בלוח הזמנים, במיוחד אם מדובר בהובלת מנוף למשל בה נדרש מספיק מקום למיקום המנוף.
  • הקפידו על תכנון מקדים. הניסיון מוכיח כי פעמים רבות בהן אנשים בוחרים להשתמש בהובלה קטנה בקריית מלאכי עושים זאת בתוך לחץ של זמן וברגע האחרון מכיוון שנדמה כי הובלה קטנה היא דבר של מה בכך. אלא שתכנון מוקדם מאפשר לכם לקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר ע"י חברת הובלות קטנות בקריית מלאכי בה בחרתם מתוך שיקולים כלכליים ומקצועיים ולא בתוך לחץ של זמן.
  • שאלו את נציגי החברה האם יש להם ביטוח. ביטוח הוא אחד מסימני ההיכר לחברה מקצועית ואמינה וחשוב לבדוק את הנושא גם אם מדובר רק בהובלה של קרטונים. אנחנו מקווים כי לא תזדקקו לכך אבל אם כן תזדקקו לביטוח עבור הציוד שלכם היו בטוחים כי אתם מכוסים מכל הבחינות.

להובלות קטנות בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מה תוכלו לקבל משירות של הובלה קטנה בקריית מלאכי?

  1. העברה של ציוד מנקודה אחת לאחרת
  2. סיוע בפירוק והרכבה של רהיטים שונים כגון ארונות, מיטות, שולחנות וכדו'
  3. הובלה של פריטים עדינים הדורשים יד מיומנת. השירות נועד בעיקר עבור כלי נגינה כמו פסנתרים ולצורך הובלת מכשירי חשמל
  4. הובלה של חפצים לקומות גבוהות ע"י שימוש במנוף הרמה. מיועד בעיקר עבור חפצים שרצוי שלא לטלטל אותם ואינם ניתנים לפירוק

איך אפשר לייעל את התהליך של הובלות קטנות בקריית מלאכי?

  • הכינו את הבית לקבלת הפריט. אתם רוצים שההעברה תתבצע בצורה החלקה ביותר תוך השארה של מינימום לכלוך ואי סדר. אם תכינו את הבית, תפנו מקום לפריט, תחשבו על הדרך דרכה  הפריט יעבור, הדבר יסייע למוביל שלכם לעבוד בצורה יעילה ולכם בשמירה על הסדר והניקיון של הבית.
  • השתדלו לקבוע את מועד ההובלה לשעות הבוקר. אם תהיו הלקוחות הראשונים של היום תוכלו להימנע מעיכובים העלולים להיווצר בגלל לקוחות קודמים.

אנחנו בMoversTLV מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולזכות בשיחה מנציג השירות שלנו תוך כ-10 דקות ממועד הזנת הפרטים. השירות מוגש עבורכם ללא עלות.

להובלות קטנות בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית מלאכי

דילוג לתוכן