תפריט סגור

הובלות קטנות בקרית אתא

הפורטל של MoversTLV מאפשר לכם לקבל 4 הצעות מחיר לשירות הובלות קטנות בקרית אתא במחירים המשתלמים ביותר ובכך מאפשר לכם לחסוך בעלויות ההובלה. השימוש בפורטל חינמי וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. היכנסו כבר עכשיו וקבלו עוד היום עד 4 הצעות מחיר מהמקצוענים שלנו!

להובלות קטנות בקרית אתא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בקרית אתא

מחירון הובלות קטנות בקרית אתא

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בקרית אתא – בשביל מה?

הובלות קטנות בקרית אתא כשמן כן הן. מדובר על שירות המאפשר הובלה קטנה של פריט אחד או שניים. לרוב השירות יתאים לזוגות צעירים או סטודנטים להם אין הרבה רכוש וזקוקים לסיוע בהעברה של כמה פריטים בודדים כמו למשל הובלת מזרון של מיטה או טלויזיה. מטרת השירות היא לאפשר לכם לחסוך בעלויות הכרוכות במעבר ע"י הובלה של ציוד מועט מחד ולהיעזר באנשי מקצוע אמינים ומיומנים מאידך. השירות מתאים לאנשים צעירים לרוב אבל ממש לא רק. אם נהרס לכם מכשיר חשמל כלשהו או שבחרתם לקנות רהיט יד שניה, הרי ששירות של הובלות קטנות בקריית אתא יכול להיות שימושי עבורכם.

להובלות קטנות בקרית אתא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

4 סיבות לשימוש בהובלה קטנה בקרית אתא

  1. אם אתם מעבירים רהיט עדין או מכשיר חשמל. ישנה אפשרות של שימוש בחברים או בני משפחה בשביל שירות מסוג הובלות קטנות בקרית אתא. אלא שפעמים רבות כאשר מדובר בציוד עדין ויקר כמו למשל הובלה של מכשירי חשמל שווה להשקיע כמה שקלים עבור שירות מקצועי, מלקיחת הסיכון כי הרהיט או מכשיר החשמל היקרים שלכם יהרסו במהלך ההעברה.
  2. אם אתם לחוצים בזמן. הובלה המבוצעת ע"י אנשי מקצוע היא תמיד מהירה ויעילה מעבודה של מי שלא מיומן. במידה ואתם לחוצים בזמן או סתם רוצים להישאר עם ראש נטול דאגות, הובלה קטנה בקרית אתא יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם.
  3. אם אתם גרים בקומה גבוהה וצריכים להיעזר במנוף הרמה. שירותי הובלות מנוף נועדו למי שיש לו רהיט שאי אפשר לפרק והוא צריך לעבור בשלמות ובבטחה עם מינימום זעזועים למעונו החדש. פסנתר הוא דוגמא מצוינת לרהיט אותו אסור לפרק ועדיך שלא לטלטל אותו יתר על המידה. שימוש במנוף הרמה יכול לעקוף את הכשלים הצפויים במעבר ידני פשוט של רהיטים מסוג זה.
  4. בשביל לחסוך. במידה ואתם לא רוצים לקחת הובלה יקרה לכבוד המעבר ולהוציא כסף מיותר, עשו רשימה של הציוד עבורו אתם צריכים שירות הובלה. אם מדובר בפריט אחד או שניים, הובלה קטנה בקרית אתא יכולה להיות הדבר הנכון עבורכם.

2 המלצות למציאת ההובלה הקטנה בקרית אתא הטובה עבורכם

  1. קראו המלצות. לכל חברה וותיקה ומוכרת בשוק יש המלצות מלקוחות עבר. שווה לקרוא את ההמלצות בשביל לקבל תמונה מהימנה אודות שירות ההובלות הקטנות אותו אתם עתידים לקבל.
  2. אל תחסכו בפרטים. שתפו את המוביל שלכם במירב הפרטים הרלוונטיים להעברה. מהקומה בה אתם גרים ועד לגודלו של הפריט ומשקלו. ככל שתרבו בפרטים ותערכו תיאום ציפיות כך יקטנו האי הבנות וכל התהליך יעבור בנעימים.

אנחנו בפורטל MoversTLV מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל שיחה מנציג שירות תוך כ-10 דקות בלבד להשוואת מחירים בין חברות ההובלה המעניקות שירות של הובלות קטנות בקרית אתא.

להובלות קטנות בקרית אתא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קרית אתא

  • הובלות בקרית אתא
  • הובלת דירה בקרית אתא
  • הובלות מנוף בקרית אתא
  • קרטונים למעבר דירה בקרית אתא
  • הובלות משרדים בקרית אתא
  • הובלות לסטודנטים בקרית אתא
דילוג לתוכן