תפריט סגור

הובלות קטנות בראשון לציון

הפורטל החינמי של MoversTLV מאפשר לכם לקבל הצעות מבין ארבע חברות הובלה המעניקות שירות של הובלות קטנות בראשון לציון. היכנסו עוד היום לפורטל MoversTLV וקבלו עד 4 הצעות מחיר משתלמות! אנו דוגלים בעבודה עם אנשי המקצוע הטובים והמיומנים בראשון לציון בפרט ובאזור המרכז בכלל.

להובלות קטנות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בראשון לציון

מחירון הובלות קטנות בראשון לציון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

שירות הובלות קטנות בראשון לציון, למי זה נועד?

הובלה קטנה כשמה כן היא. מדובר בהעברה של פריט אחד או שניים מנקודה א' ל-ב'. שירות הובלות קטנות בראשון לציון נועד בעיקר עבור זוגות צעירים וסטודנטים העוברים דירה ללא הרבה ציוד וצריכים עזרה נקודתית תוך הוצאה כספית מינימלית.

מהם השירותים אותם ניתן לקבל בהובלה קטנה בראשון לציון

  1. הובלה של דירה מחדר אחד ועד שישה
  2. הובלה של משרדים או בתי עסק
  3. סיוע בפירוק והרכבה של ארונות, מיטות, כיסאות וכיוצא באלו
  4. הובלה של חפץ עדין הדורש יד מיומנת כמו פסנתר או מכשיר חשמל
  5. הובלה לגובה עד קומה 15 בעזרת שימוש במנוף הרמה

מה היתרונות בבחירת הובלה קטנה בראשון לציון?

אם אתם זוג צעיר או סטודנטים העוברים למרכז בכלל ולראשון לציון בפרט הרי שהמעבר עצמו הוא כבר נושא מורכב. הסתגלות למקום חדש, האתגרים הכלכליים הצפים תמיד בעת מעבר הם קשיים העומדים בפני עצמם. תוסיפו לזה את תהליך המעבר עצמו וייצור הפינה הפרטית שלכם והרי שכבר מדובר בסיטואציה לא קלה בכלל. בדרך כלל אנשים צעירים ישתדלו להעביר את כל הציוד הנדרש בעזרת חברים ובני משפחה. אלא שהם לא לוקחים בחשבון אתגרים שונים העלולים לצוץ בתהליך ההעברה. לא פעם יד לא מיומנת עלולה לפגוע בציוד שלכם ולמנוע הרבה תקלות לא צפויות העלולות להתעורר בתוך תהליך ההעברה גם אם מדובר רק בהובלה של מקפיא או ארון גדול. לכן, יש לשקול לקחת חברת הובלות המעניקה שירות מקצועי של הובלות קטנות בראשון לציון ובכך להגדיל את הסיכויים למעבר בטוח ומוצלח.

להובלות קטנות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

3 טיפים שיעזרו לכם לעבור את ההובלה הקטנה בראשון לציון בהצלחה

  1. אל תחסכו בפרטים: על אף שמדובר רק בהובלה קטנה, ככל שתמסרו יותר פרטים לבעל המקצוע שלכם כך גדל הסיכוי שהוא יוכל לתת עבורכם את המענה הנדרש. הקפידו להגיד מה גודלו של הפריט, באיזו קומה הוא נמצא וכו'
  2. הכינו את הקרקע מראש: קיימת האפשרות של היעזרות בשירותים של פירוק והרכבה של הרהיט שברשותכם. אם אתם רוצים לחסוך בעלות ההובלה אולי אתם יכולים להיעזר בחבר או בן משפחה ולהיעזר רק בהובלה עצמה. במקרה כזה שווה לפרק את הרהיט מראש כדי שלא תבזבזו זמן מיותר.
  3. האם הפריט אותו אתם מעבירים יקר? אם כן שווה לדאוג לביטוח מתאים. לחברות גדולות בשוק יש לרוב ביטוח משלהם. בדיקה מוקדמת יכולה לחסוך לכם הרבה כסף יקר ערך גם כשמדובר רק בהובלה של מייבש כביסה.
  4. בקשו להיות ראשונים: בחירה מוקדמת בחברת הובלות יכולה לדאוג כי אתם תהיו הלקוחות הראשונים בבוקר דבר שימנע עיכובים שונים העלולים להיגרם ע"י אנשים אחרים, גם כשמדובר בהובלה קטנה בראשון לציון.

אנחנו בMoversTLV מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום כדי לקבל תוך כ-10 דקות בלבד שיחה מנציג השירות שלנו ובה המלצה על נותני שירות מעולים להובלות קטנות בראשון לציון במחירים שווים לכל כיס.

להובלות קטנות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ראשון לציון

דילוג לתוכן