תפריט סגור

הובלות קטנות בראש העין

הפורטל של MoversTLV הוא פורטל חינמי המאפשר לכם לבחור שירות הובלות קטנות בראש העין מתוך היצע של ארבע חברות הובלה מהטובות והמקצועיות שיש בשוק. אנחנו בפורטל הובלות תל אביב מאמינים כי לא צריכה להיות סתירה בין קבלת שירות טוב ומקצועי מחד והצעת מחיר הוגנת ומשתלמת מאידך. היכנסו לפורטל וקבלו עוד היום עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

להובלות קטנות בראש העין על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בראש העין

מחירון הובלות קטנות בראש העין

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

ראש העין כמו כל אזור המרכז בשנים האחרונות עוברת תהליך של צמיחה והתחדשות. אם באוכלוסייה ואם בבתי עסק ומפעלים. מתוך כך גדל גם שוק ההובלות בארץ ומאפשר לכם לקבל שירות טוב, אמין ומקצועי במחירים שווים לכל כיס. הובלות קטנות בראש העין הוא שירות המאפשר לכם לחסוך כסף מחד, משום שלא מדובר בהובלה של ציוד רב, אלא רק בהובלה של הפריטים להם שירות של הובלה קטנה נחוץ ביותר כמו למשל הובלה של מספר ארגזים או הובלת רהיטים בודדים, וקבלה של שירות טוב, אמין ומקצועי מאידך.

מה כולל שירות של הובלות קטנות בראש העין

  1. העברה של דירה הנעה בין חדר אחד לשישה
  2. העברה של משרד קטן או בית עסק
  3. העברה של חפץ לקומה גבוהה ע"י שימוש שמנוף הרמה
  4. הובלה קטנה בראש העין של רהיט בודד כמו ספריה או מכשיר חשמל עדינים מפסנתר ועד למכונת כביסה ומקררים
  5. סיוע בפירוק והרכבה של מיטות, ארונות, שולחנות וכדו'

להובלות קטנות בראש העין על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

למה להיעזר בחברה מקצועית כשצריך שירות של הובלות קטנות בראש העין?

הובלה קטנה כשמה כן היא. מדובר על הובלה של חפץ יחיד או כמה רהיטים בודדים מנקודה לנקודה. אם אתם זוג צעיר או סטודנטים המחליטים על מעבר לראש העין הרי שאתם מכירים את הקשיים הרבים העומדים לפניכם עם תחילתו של תהליך המעבר. פתאום אתם נדרשים לשלם המון כסף לשכר דירה, הלחץ בו אתם נתונים בעבודה או בלימודים והמהירות בה דברים צריכים להיעשות יכולים לשגע כל אחד. היתרון היתרון הגדול בהובלה שהיא קטנה הוא ההתעסקות המועטה. הדירה אליה אתם עוברים קטנה, יש לכם מעט ציוד, אין סיבה שתוציאו כסף על שירות הובלות קטנות בראש העין שאתם לא באמת צריכים. אלא אם יש צורך להוביל מדיח כלים, מקרר או מכשיר חשמל יקר אחר, מיטה או איזה ארון גדול. ולמה שלא תיקחו את החפץ בעצמכם אתם שואלים? אחרי שנים רבות של ניסיון אנחנו בMoversTLV יכולים להעיד כי אין חכם כבעל ניסיון. שילמתם על החפצים שלכם כסף רב אתם לא רוצים לפגום בציוד שלכם בגלל שהארון לא עובר דרך הדלת. הרבה פעמים יד מקצועית ומיומנת יכולה לשמור לכם על הציוד היקר שלכם ולמנוע מכם עוגמת נפש כאשר הפריט עליו שילמתם כסף רב נהרס.

שני טיפים שיעזרו לכם לבחור בהובלה קטנה בראש העין המושלמת עבורכם:

  1. המלצות. ככל שמדובר בחברה וותיקה יותר כך יש לה יותר המלצות. קריאה מוקדמת של אלו יכולה לעזור לכם לצפות את סוג השירות אותו אתם עתידים לקבל.
  2. השוואת מחירים. גם אם אתם צריכים להעביר את הפריט מעכשיו לעכשיו שווה להשקיע זמן בהשוואת מחירים מדוקדקת שתעזור לכם לחסוך הרבה כסף יקר.

אנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל עד כ-10 דקות שיחה מנציג שירות שיעזור לכם בבחירת חברת ההובלות המושלמת עבורכם לשירות הובלות קטנות בראש העין. 

להובלות קטנות בראש העין על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ראש העין

דילוג לתוכן