תפריט סגור

הובלות קטנות ברחובות

פורטל ההובלות של MoversTLV מאפשר לכם לבחור הובלה מקצועית, אמינה וזולה המותאמת להובלות קטנות ברחובות עשרים וארבע שעות ביממה. אצלנו כאן בפורטל דוגלים בעבודה עם צוותי ההובלות הטובים והמומלצים ביותר ברחובות בפרט ובכל הארץ. פנו אל המקצוענים שלנו עוד היום וקבלו 4 הצעות מחיר משתלמות! פשוט משווים וחוסכים!

להובלות קטנות ברחובות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות ברחובות

מחירון הובלות קטנות ברחובות

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מתי נשתמש בהובלה קטנה?

'הובלה קטנה' היא שם כללי המתייחס להובלה של פריט אחד או שניים אשר אינם דורשים אריזה ואחסון. השימוש בהובלה קטנה ברחובות נועד לחסוך לכם כסף מחד, ולתת לכם שקט נפשי וביטחון כי הציוד שלכם יגיע אל יעדו החדש בשלום מאידך. לכל חברת הובלות גדולה יש את האפשרות לספק גם שירות של הובלות קטנות ברחובות או בכל עיר אחרת.

איך תדעו האם אתם צריכים הובלות קטנות ברחובות?

  • עשו רשימה של החפצים אותם תרצו להעביר. וודאו כי לא מדובר ביותר מכמה חפצים בודדים.
  • בדקו, האם הרהיט שברשותכם צריך העברה עדינה? האם מדובר בחפץ יקר כמו שולחן סנוקר שצריך להוביל או מקרר אשר זקוקים להעברה ביד מקצועית ומיומנת?
  • שאלו את עצמכם האם אתם עוברים לדירה הנמצאת בבניין גבוה הדורש שימוש במנוף

אם עניתם על אחד הסעיפים הללו בחיוב כנראה שהובלה קטנה היא הדבר הנכון עבורכם.

מי יכול לספק לכם שירות של הובלות קטנות ברחובות?

  1. מוביל עצמאי: כל אדם בעל רכב גדול כדוגמת טנדר להובלות המוכן להעביר את הציוד שלכם מנקודה אחת לשנייה בחינם או תמורת תשלום סמלי. לעיתים קרובות, מדובר יהיה במי שאין לו ניסיון והוא רוצה להרוויח עוד הכנסה קטנה מהצד.
  2. חברת הובלות: לכל חברת הובלות מקצועית יש בד"כ שירות של הובלות קטנות ברחובות או הובלה קטנה במקום אחר וכד’, ומדובר ברכבים יעודים עבור חפצים בודדים ובאנשי צוות מקצועיים היודעים להעביר רהיטים בעלי ערך בין אתרים שונים.

שירותי הובלה קטנה ברחובות ב MoversTLV

בין אם אתם סטודנטים הבאים ללמוד בעיר רחובות ומחפשים הובלה לסטודנטים ובין אם אתם משפחה צעירה או זוג טרי העוברים לגור בעיר הצמודה למרכז, הרי שמעבר דירה היא עסק לא פשוט. אם נוסיף לכל ההתחלות החדשות גם את העלויות המתלוות תמיד למעבר למקום חדש כגון שכר דירה, חשמל, מים, אינטרנט, גז וכו' נגלה כי אין שום סיבה להוציא סכום כסף גדול גם על שירותי הובלה שאתם לא צריכים בהכרח.
בכל זאת, כמו שאתם לא רוצים להוציא כסף מיותר הרי שאתם גם רוצים לשמור על הציוד היקר שלכם ולהעביר אותו בלי הרבה מאמץ. אתם יכולים לבקש עזרה מחבר או להיעזר בשירות של אדם פרטי ולא מנוסה המחפש הכנסה נוספת מהצד, אבל חשוב לדעת כי העברה מהסוג הזה לא מבטחת את הציוד שלכם, לא שומרת עליו וכרוחה בהרבה טרחה וכאב ראש. הרבה פעמים שווה להשקיע במציאת שירות הובלות קטנות טוב, אמין ומקצועי שיעביר לכם את הפריטים היקרים שלכם בשלום. למעשה, הובלות קטנות ברחובות על ידי חברה מומלצת והוגנת היא בהחלט השירות שתצטרכו, אם את עוברים לרחובות או לאזור.

אצלנו בMoversTLV דואגים לכם לשירות מקצועי ואמין ע"י ספקי ההובלות הטובים ברחובות וסביבתה אשר נבחרו בקפידה בעזרת הצוות שלנו. חיפוש שירות הובלות קטנות ברחובות מעולם לא היה קל יותר! התקשרו עוד היום והצעות המחיר יגיעו אליכם במהרה!

שירותים נוספים לתושבי רחובות

להובלות קטנות ברחובות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

 

דילוג לתוכן