תפריט סגור

הובלות קטנות ברמת גן

פורטל MoversTLV מאפשר לכם להזין את הפרטים שלכם ולקבל תוך כ- 10 דקות עד כארבע הצעות מחברות הובלה המומלצות באזור המרכז בכלל וברמת גן בפרט להן מגוון שירותים שונים ביניהם שירותים של הובלות קטנות ברמת גן. השימוש בפורטל חינמי ועומד לשירותכם עשרים וארבע שעות ביממה, היכנסו כבר עכשיו וקבלו עד 4 הצעות משתלמות במיוחד!

להובלות קטנות ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות ברמת גן

מחירון הובלות קטנות ברמת גן

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה שירות של הובלות קטנות ברמת גן כולל למעשה

  • פירוק, הובלה והרכבה של בית עסק קטן או חדר במשרד
  • פירוק, הובלת החפצים ואחסון במרכז ובכל חלקי הארץ
  • הובלה של חפץ עדין הדורשת תשומת לב מיוחדת כמו מכשיר חשמל או פסנתר
  • סיוע בפירוק והרכבה של ארונות, מיטות, כיסאות וכיוצא באלו
  • הובלה לגובה עד קומה 15 בעזרת שימוש במנוף הרמה

מה זה בעצם הובלות קטנות ברמת גן?

הובלה קטנה ברמת גן כשמה כן היא. מדובר על הובלה של חפץ יחיד או כמה רהיטים בודדים מנקודה לנקודה. אם אתם זוג צעיר או סטודנטים המחליטים על מעבר לרמת גן הרי שאתם מכירים עד הקשיים הרבים העומדים לפניכם עם תחילתו של תהליך המעבר. פתאום אתם נדרשים לשלם המון כסף לשכר דירה, הלחץ בו אתם נתונים בעבודה או בלימודים והמהירות בה דברים צריכים להיעשות יכולים לשגע כל אחד. היתרון בשירות הובלות קטנות ברמת גן היא ההתעסקות המועטה. הדירה אליה אתם עוברים קטנה, יש לכם מעט ציוד, אין סיבה שתוציאו כסף על שירות הובלה שאתם לא באמת צריכים. אלא אם מדובר בהובלה של מכשיר חשמל יקר כמו הובלת מקפיא או מקרר, מיטה או איזה ארון גדול. ולמה שלא תיקחו את החפץ בעצמכם אתם שואלים? אחרי שנים רבות של ניסיון אנחנו ב MoversTLV יכולים להעיד כי אין חכם כבעל ניסיון. שילמתם על החפצים שלכם כסף רב אתם לא רוצים לפגום בציוד שלכם בגלל שהארון לא עובר דרך הדלת. פעמים רבות היעזרות ביד מיומנת ומקצועית יכולה להוביל לשלמות הציוד שלכם ובעיקר לתהליך מהיר, קל ופשוט. בנינו, שקט, זה הדבר הכי משמעותי עבורכם כרגע בשביל התחלה חלקה ונעימה במעונכם החדש.

להובלות קטנות ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

3 טיפים שיעזרו לכם בזמן ההובלה הקטנה ברמת גן

  1. השתדלו לקבוע את ההעברה לשעות הבוקר: פעמים רבות כאשר אתם מחפשים שירות של הובלות קטנות ברמת גן אתם נמצאים כבר בתוך תהליך המעבר, דבר הגורם להרבה לחץ. נסו לקבוע את ההובלה מראש ובשעות הבוקר. ככל שההובלה תתרחש מוקדם יותר ביום ככה תצטרכו לסבול פחות מעיכובים העלולים להיגרם מעיכוב אצל לקוחות אחרים שהיו לפניכם.
  2. אל תחסכו בפרטים: גם כשמדובר בהובלה קטנה של חפצים בודדים חשוב שתשתפו את המוביל שלכם בקומה, בגודלו של החפץ ובכל פרט רלוונטי. זה ימנע הרבה אי הבנות ויוביל לעבודה נעימה ומקצועית.
  3. הכינו את המרחב לבואו של הרהיט: אין דבר שיכול לעכב יותר מרהיט שעדיין לא פורק או מחדר אותו יש לסדר מחדש למען הרהיט שלכם. השתדלו לעשות כמה שיותר עבודה בכוחות עצמכם. יחסוך הרבה זמן למוביל שלכם ובעיקר – לכם.

אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו תוך כ-10 דקות בלבד בה יציע לכם חברת הובלה מתאימה המעניקה שירות הובלות קטנות ברמת גן.

להובלות קטנות ברמת גן על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רמת גן:

דילוג לתוכן