תפריט סגור

הובלות קטנות ברמת השרון

הפורטל שלנו נותן לכם את הכלים למצוא את חברות הובלות קטנות ברמת השרון שנחשבות להכי טובות והמשתלמת באזור השרון והמרכז. השירות קל לשימוש וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. אצלנו ב-MoversTLV דוגלים בעבודה עם חברות ההובלה הטובות בשוק הישראלי. השירות חינמי ושימוש בו יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר.

להובלות קטנות ברמת השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות ברמת השרון

מחירון הובלות קטנות ברמת השרון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות ברמת השרון מה ניתן לקבל מסוג השירות הזה

  • סיוע בפירוק והרכבה של פריטים אלו ואחרים בהתאם לצורך
  • הובלה מהיום למחר
  • הובלה של ציוד לקומות גבוהות ע"י שימוש במנוף הרמה מקצועי
  • הובלה של פריטים עדינים כמו פסנתר ומוצרי חשמל
  • הובלות חומרי בנין והובלת ציוד מכני עבור קבלנים 

מה היתרונות של שימוש בחברה מקצועית להובלות קטנות ברמת השרון?

לא פעם נדמה כי אין סיבה להיעזר בחברת הובלות מקצועית עבור שירות של הובלות קטנות. הרי מדובר בפריט אחד או שניים, בטוח למשהו יש רכב גדול מספיק וכמה חברים יוכלו להעביר את הציוד מנקודה אחת לאחרת. אלא שזה אמנם נראה פשוט אבל העברה גם של פריט אחד זה תהליך לא פשוט בכלל בטח לא אם מדובר ברהיט גדול או חפץ רגיש ושביר. אתם לא רוצים להתחיל בהעברה של ארון ולגלות שהוא לא עובר בדלת ואתם לא רוצים לגלות שבגלל טלטולים מיותרים מייבש הכביסה למשל, עליו שילמתם לא מעט כסף, נהרס. שירות של הובלות קטנות ברמת השרון יכולה לחסוך מכם את התקלות הללו ולעשות עבורכם עבודה טובה, מקצועית בזריזות. מה שישאיר אתכם עם ראש שקט.

4 דברים לזכור כאשר אתם מזמינים הובלה קטנה ברמת השרון

  1. מסרו את כל הפרטים. גם אם מדובר בהובלה קטנה ברמת השרון, מסרו לבעל המקצוע את מספר הקומה, גודל הפריט, משקלו וכל מידע רלוונטי שיעזור לו לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.
  2. הכינו מראש. אין דבר מתסכל מלגלות כי העברה זו או אחרת מתעכבת בגלל שלא פירקתם את הרהיט הרלוונטי או כי לא הזזתם את הספה שמפריעה לארון. ככל שיותר דברים יהיו מוכנים מראש כך ההעברה תהיה חלקה ומהירה יותר.
  3. אל תוותרו על חוזה. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע אל יעדו החדש בשלום. אבל לכל מקרה שיבוא טוב להיות בטוחים ולחתום על חוזה הובלות מול המובילים. יתרה מכך, הניסיון מוכיח כי לרוב ביטוח הוא אינדיקציה לחברת הובלות וותיקה ואחראית.
  4. התייעצו. אל תתביישו להתקשר לנציג השירות של החברה ולשאול אותו מה דרך ההובלה הטובה ביותר עבורכם. הבינו מראש האם השירות יכול לכלול מנוף הרמה, למרות שחשבתם שמדובר בהובלה קטנה ברמת השרון בלבד. בנוסף, אולי יש ברשותכם רהיטים שדורשים פירוק מקדים, אולי יש שעה ביום בה ההעברה יכולה להתבצע ביתר קלות בגלל פקקים, שווה להיוועץ באיש מקצוע כדי שתקבלו את שירות ההובלות הקטנות ברמת השרון הטוב ביותר האפשרי.

אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בפורטל עוד היום ולקבל שיחה מנציג שירות במהרה

להובלות קטנות ברמת השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רמת השרון

דילוג לתוכן