תפריט סגור

הובלות קטנות ברעננה

כשעוברים לדירה חדשה ברעננה, מומלץ לבדוק את השירותים שחברות ההובלה מציעות, גם למי שמעוניין להעביר פריטים בודדים בלבד. מה שירות הובלות קטנות ברעננה כולל ולמי הוא מיועד? פרטים במאמר הבא! אם אתם רוצים לחסוך זמן בחיפוש אחר מוביל מקצועי אצלנו בפורטל MoversTLV תוכלו להתרשם מהמובילים המקצועיים שלנו וגם לקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד. הפורטל זמין 24 שעות ביממה והשירות בו חינמי!

להובלות קטנות ברעננה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות ברעננה

מחירון הובלות קטנות ברעננה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות ברעננה: כשרוצים לחסוך בזמן

מעבר דירה הוא תהליך ארוך ולא פשוט במיוחד. להיפך, צריך להתכונן לכך מראש, לקנות קרטונים, לארוז את כל הציוד בבית ולראות איך מעבירים את כל הציוד שנאגר במהלך השנים באופן היעיל והמהיר ביותר לכתובת החדשה. אבל לא תמיד צריך לשבור את הראש ולהילחץ יותר מדיי. בעזרת שירות הובלות קטנות ברעננה ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות, מבלי לשבור את הראש. והדובדבן שבקצפת, מדובר בהובלה אותה ניתן למצוא במחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד.

אז מהו הציוד והחפצים שמעבירים בדרך כלל עם הובלות קטנה ברעננה?

מי שרוצה לעשות את רוב ההובלה של הדירה בכוחות עצמו, יכול עדיין להזמין הובלה קטנה ברעננה על מנת להעביר את הפריטים הבודדים בלבד. חלק מהשירותים שמציעות חברות ההובלה הם גם שירותי אריזת קרטונים ואספקת קרטונים להובלה. באופן זה ניתן ליהנות ממעבר מהיר ובטוח יותר, מכיוון שהצוות המיומן של חברות ההובלה מביא עמו את כל הציוד הדרוש להובלה.

איך נקבע מחיר של הובלות קטנות ברעננה?

לכל הובלה קטנה ברעננה יש מחיר ספציפי, שהוא נגזרת מהתנאים של הלקוח, לדוגמה:

  1. מיקום הדירה
  2. מספר החפצים להובלה
  3. אופן האריזה
  4. אם יש מעלית בבניין או לא

מי שמעוניין לדעת את המחיר שתעלה לו הובלה קטנה, יכול להתייעץ עם חברת ההובלות בטלפון על מנת לקבל אינפורמציה קונקרטית יותר. בכל מקרה, מומלץ לערוך השוואת מחירים מהירה אצלנו בפורטל ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות, אך ורק מחברות מומלצות שנבחרו בקפידה על ידי הצוות. כך ניתן לצאת מנקודת הנחה שמדובר על חברה אמינה עם מוניטין גבוה.

מה עוד כדאי לדעת לפני ההובלה?

כל הובלת ציוד טומנת בחובה גם סיכון מסוים, וזה יכול לקרות גם לחברת ההובלות המצטיינת ביותר. אין מה לעשות, טעויות יכולות לקרות. אבל מה שחשוב הוא במקרים כאלו, הוא הפיצוי המתקבל. לכן, יש לוודא מראש מול חברת ההובלות אם ברשותה ביטוח תכולה, המכסה אתכם במידה וקורה משהו לציוד. בנוסף, מומלץ לוודא שביום ההובלה יש מספיק חניה מחוץ לבניין, כדי שצוות ההובלה לא יבזבז זמן יקר על חיפוש חניה, ועל מנת שההובלה תתבצע כמה שיותר חלק. בחלק מהמקרים מומלץ גם לעדכן את השכנים ושאר הדיירים בבניין על ההובלה המתוכננת, על מנת שלא יופתעו מן הרעש במסדרון המשותף.

לא בוחרים חברה להובלות קטנות ברעננה לפני שעושים השוואת מחירים מהירה! שאלות? השאירו פרטים ונשמח לעזור!

להובלות קטנות ברעננה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רעננה

דילוג לתוכן