תפריט סגור

הובלות קטנות בשדרות

הפורטל של MoversTLV הוא פורטל אינטרנטי חינמי המאפשר לכם למצוא את חברת ההובלות המעניקה שירות של הובלות קטנות בשדרות המתאימה ביותר עבורכם. מלאו את הפרטים שלכם באתר ותקבלו עד כארבע אפשרויות להובלות קטנות בשדרות בפרט ובכל אזור הדרום בכלל. הפורטל זמין לשימוש עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות קטנות בשדרות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בשדרות

מחירון הובלות קטנות בשדרות

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למי מתאים שירות של הובלה קטנה בשדרות?

אם אתם סטודנטים חדשים במכללה האקדמית ספיר או אם אתם זוג צעיר העובר לעיר או אם אתם סתם צריכים להעביר פריט אחד או שניים בעזרתו של איש מקצוע הרי שהובלה קטנה בשדרות היא כנראה השירות הנכון לכם. הובלה קטנה בשדרות הוא שירות המאפשר לכם תהליך מהיר, נוח וחסכוני.

מה תוכלו לקבל ממוביל עם שירות של הובלות קטנות בשדרות?

  1. העברה של דירה הנעה בין חדר אחד לשישה
  2. העברה של בית עסק קטן או חדר במשרד
  3. העברה של חפץ לקומה גבוהה ע"י שימוש במנוף הרמה
  4. הובלה של רהיט או מכשיר חשמל עדינים מפסנתר ועד למכונת כביסה ומקררים
  5. סיוע בפירוק והרכבה של מיטות, ארונות, שולחנות וכדומה

להובלות קטנות בשדרות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

איך תדעו האם הובלה קטנה בשדרות יכולה להתאים עבורכם?

  • בדקו כמה פריטים אתם צריכים להעביר: כל עוד מדובר בפריט אחד או שניים הובלה קטנה יכולה להתאים לכם. שימו לב שכל תוספת להובלה מייקרת את המחיר.
  • חישבו האם החפץ אותו תרצו להעביר גדול או קטן והאם מדובר ברהיט עדין כמו פסנתר או כלי נגינה אחר: הובלה קטנה בשדרות נכנסת במקום בו אתם לא יכולים להעביר את הציוד שלכם בכוחות עצמכם וצריכים יד מיומנת ומקצועית שתסייע לכם לשמור על הציוד שלכם בצורה הטובה ביותר. למשל במקרה של הובלת ארון או הובלת מכשיר חשמלי כגון מדיח כלים מומלץ להיעזר במוביל מקצועי.

איך תדעו לבחור בשירות הובלות קטנות בשדרות המתאימה עבורכם?

  1. המלצות. ככל שמדובר בחברה וותיקה המעניקה שירות של הובלות קטנות בשדרות כך יש לה יותר המלצות. קריאה מוקדמת של אלו יכולה לעזור לכם לצפות את סוג השירות אותו אתם עתידים לקבל.
  2. השוואת מחירים. גם אם אתם צריכים להוביל את הפריט דחוף להיום שווה להשקיע זמן בהשוואת מחירים מדוקדקת שתעזור לכם לחסוך הרבה כסף יקר.

למה הובלות קטנות בשדרות היא הפתרון המושלם עבורכם?

אם אתם סטודנטים או זוג צעיר שלא רוצים להוציא כסף מיותר על הובלה גדולה במיוחד ועדיין לשמור על הציוד שלכם באופן שלא יפגע בו הרי שהפתרון של הובלה קטנה הדורשת מינימום התעסקות ומאמץ יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם להעברה עם מינימום מאמץ מצדכם, הנעשית במהירות ובמקצועיות מרבית.
אנו בפורטל מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם כבר עכשיו ולקבל עוד היום הצעות מחיר מעד כארבע חברות הובלה מהמקצועיות, המשתלמות והמומלצות ביותר המעניקות שירות של הובלות קטנות בשדרות בפרט ובמרחב הדרום בכלל. 

להובלות קטנות בשדרות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי שדרות

דילוג לתוכן