תפריט סגור

הובלות קטנות בשוהם

הובלות קטנות זה שירות מצוין בו ניתן להעביר פריטים בודדים בלבד וליהנות ממחירים אטרקטיביים. בפורטל ההובלות MoversTLV תוכלו למצוא מגוון מובילים מקצועיים שהמציעים שירותי הובלות קטנות בשוהם. הפורטל זמין 24/7 ומאפשר לכם לקבל מספר הצעות מחיר להובלות – נכנסים, משווים וחוסכים. בנוסף, במאמר הבא נסביר לעומק איזה ציוד ניתן ומומלץ להעביר, ואיך מוצאים את חברת ההובלות המומלצת ביותר.

להובלות קטנות בשוהם על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בשוהם

מחירון הובלות קטנות בשוהם

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה שירות הובלות קטנות בשוהם כולל?

כשעוברים לדירה חדשה בעיר שוהם, הדבר הראשון שחושבים עליו הוא אופן העברת הציוד, בצורה הכי מהירה והכי יעילה. אין ספק שהובלת דירה היא משימה מורכבת, הדורשת הרבה זמן והרבה התארגנות, כמו רכישת קרטונים להובלה, סדר וארגון של כל החפצים בדירה, בדיקה בין החברים מי יכול לסייע בהובלה ועוד. לפעמים, כשאין הרבה ציוד בדירה, כדאי מאוד לבדוק את האופציה של הובלה קטנה בשוהם. השירות הזה מותאם במיוחד למי שאין ברשותו הרבה ציוד, גר בדירה קטנה או מעוניין להוביל פריטים בודדים בלבד, שלא ייכנסו ברכב הפרטי. שירות הובלות קטנות בשוהם הוא אטרקטיבי במיוחד בתור הובלה לסטודנטים, להם אין בדרך כלל הרבה חפצים, כשהם גם יכולים ליהנות ממחירים זולים במיוחד עקב הטבות והנחות.

איזה פריטים מעבירים בדרך כלל בהובלות קטנות?

מכיוון שהובלות קטנות מיועדות להעברת פריטים בודדים בלבד, יש לבחור בקפידה את הציוד אותו לא יכולים בשום פנים ואופן להעביר בדרך אחרת, על מנת לשמור על המחיר הזול. מן הסתם מדובר על החפצים הכי גדולים בבית, לדוגמה:

  • מקררים
  • מכונות כביסה
  • מראות
  • מיטה
  • ארון, שידה ויטרינה
  • ציוד כללי כמו קרטונים, שקיות בגדים

כחלק מהשירות של הובלה קטנה בשוהם, ניתן  לבקש גם פירוק והרכבה של הציוד בדירה החדשה. בדרך כלל זה רלוונטי כשיש ארון גדול שרוצים להעביר אך לא ניתן לעשות זאת או לסחוב את הארון במצבו השלם.

טיפים לאריזה מושלמת לפני מעבר הדירה

מי שמעוניין לארוז בעצמו את מרבית החפצים, צריך בכל זאת להתכונן לכך כראוי. על מנת לעשות זאת יש לרכוש קרטונים איכותיים בלבד, העשויים ממספר שכבות על מנת שהם יוכלו לעמוד בעומס של ציוד רב, כמו ספרים, כלים וחפצים שבירים. על כל קרטון מצוין מהו המשקל המקסימלי שהוא יכול לסחוב, ויש לבדוק זאת. מעבר לכך, לא כדאי לוותר על הציוד הנלווה לאריזה, כמו ניילון בועות, או ניילון נצמד להגנה על ספות או כורסאות מפני אבק ולכלוך העלול להידבק בהם במהלך המעבר.

הובלות קטנות בשוהם: מה עוד כדאי לדעת?

אחד הדברים החשובים שיש לזכור לפני הזמנת הובלה קטנה, הוא לבדוק היטב את חוזה העבודה מול חברת ההובלות. יש לוודא שאכן מצוין בחוזה מה קורה אם אחד מהחפצים נהרס או נשבר במהלך ההובלה. בנוסף, על מנת להיות על הצד הבטוח ולהיות בטוחים שבוחרים בחברה הטובה והמומלצת ביותר להובלות קטנות בשוהם, יש לערוך השוואת מחיר ללא עלות אצלנו בפורטל ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות.

מחפשים חברה להובלות קטנות בשוהם? אנחנו עובדים אך ורק עם החברות המומלצות בכל הארץ! היכנסו עוד היום לפורטל, השוו מחירים וחסכו!

להובלות קטנות בשוהם על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי שוהם

דילוג לתוכן