תפריט סגור

הובלות קטנות בשרון

באזור השרון ניתן למצוא חברות המציעות שירותי הובלות קטנות. על מנת לבחור בחברה הנכונה המציעה שירות הובלות קטנות בשרון מומלץ לערוך השוואת מחירים חינמית וליהנות מתוצאות חיפוש של החברות המצטיינות ביותר. תוכלו לעשות זאת אצלנו בפורטל MoversTLV שם תוכלו למצוא מובילים מקצועיים ולקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד. הפורטל חינמי וזמין  24 שעות ביממה. הכנסו כבר עכשיו ועוד היום יהיו לכם הצעות מחיר! מה עוד כדאי לדעת על השירות? הכל במאמר הבא:

להובלות קטנות בשרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בשרון

מחירון הובלות קטנות בשרון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בשרון: מיהו קהל היעד ומה השירות כולל?

כל מעבר דירה דורש התארגנות מלאה של הדייר, וטומנת בחובה הרבה התעסקות ולחץ הנלווה לתקופת המעבר. על מנת לחסוך כסף, לא תמיד מעוניינים הדיירים לערב חברת הובלות, מה שהופך את המעבר לקשה עוד יותר. עם זאת, בעזרת שירות הובלות קטנות בשרון ניתן ליהנות מהובלה של חפצים בודדים בלבד, וכל זאת במחירים נוחים, זולים ושווים לכל כיס!

שירות הובלות קטנות כולל:

  • הובלה של פריטים בודדים, בדרך כלל: מקררים, פסנתרים, מכונות כביסה, ארונות, שולחנות, כיסאות הובלה של ספות וכורסאות, מראות ועוד, לפי בקשת וצרכי הלקוח.
  • פירוק והרכבה של ציוד, שלא ניתן להעביר דרך המעלית או חדר המדרגות, בדרך כלל ארונות גדולים.
  • אריזה של ציוד, כולל אספקת קרטונים וציוד נוסף להובלה, כמו ניילון בועות המגן על הציוד השביר, ניירות אריזה מיוחדים למניעת שריטות.

קהל היעד הוא בדרך כלל אנשים להם אין הרבה ציוד בדירה, או אנשים שמעוניינים להעביר את מרבית הציוד בעצמם ברכב, ולהשאיר את החפצים הגדולים לחברת שמספקת שירותי הובלות קטנות בשרון שתעשה זאת בשבילם.

מהם היתרונות הבולטים בשירות הובלות קטנות בשרון?

יש שלל סיבות טובות לבחירה בשירות הובלות קטנות בשרון שלא כדאי לפספס:

  1. מהירות השירות: לעיתים קרובות צריך לפנות את הדירה במהירות, תוך כמה שבועות, מה שהופך את המעבר למלחיץ במיוחד. בעזרת השירות ניתן לבחור את התאריך המיועד ולהיות בטוחים שאכן ההובלה תתבצע בזמן. בסנוף, ישנן חברות שמציעות שירותי אריזת דירה מה שיכול לחסוך לכם המון זמן!
  2. מחירים אטרקטיביים וזולים: המחירים להובלות קטנות בשרון הם זולים במיוחד, ולכן אין כאן סיכון כלכלי או הוצאה גדולה המכבידה על הכיס יותר מדיי. להיפך, ניתן לחסוך כסף שהיה מתבזבז על השכרת טנדר, ועל ימי חופש למען פינוי הדירה בזמן. במיוחד סטודנטים יכולים ליהנות ממחירים נוחים והטבות רבות!
  3. יש ביטוח תכולה: בעזרת ביטוח תכולה תוכלו להבטיח שבמקרה של נזק לציוד יתקבל פיצוי!

מה יש לעשות לפני ההובלה?

על מנת להיות בטוחים שחברת ההובלות היא טובה ומומלצת, תוכלו לערוך השוואה בפורטל שלנו בין חברות ההובלה השונות המספקות שירותי הובלות קטנות באזור השרון. ההשוואה היא בחינם, ומתקבלות עד 4 תוצאות חיפוש שונות וזולות במיוחד, שנבדקו בקפידה על ידי הצוות המיומן שלנו. לאחר הבחירה של החברה, יש לבדוק את חוזה העבודה מולה, ולוודא שהתנאים והמחירים תואמים את מה שסוכם. יש לוודא שביטוח התכולה אכן קיים, ולבדוק את סכום הפיצוי המקסימלי שיתקבל במקרה של נזק.

השוואת מחירים היא צעד משתלם היכול לחסוך כסף רב באופן משמעותי! השאירו פרטים ונשמח לייעץ לכם טלפונית או באתר שלנו!

להובלות קטנות בשרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי השרון

דילוג לתוכן