תפריט סגור

הובלות קטנות בתל אביב

כשרוצים לעבור לדירה חדשה בתל אביב, ניתן להיעזר בשירותי הובלות קטנות בתל אביב. שירות זה מיועד למי שברשותו מעט ציוד, או למי שלא שזקוק להובלה של פריטים בודדים כמו מקרר, שולחן וכדומה. בפורטל שלנו MoversTLV תוכלו למצוא מובילים מקצועיים שמציעים את השירות הזה ואף לקבל מהם הצעות מחיר משתלמות במיוחד עוד היום! השירות חינמי וזמין עבורכם 24/7. השאירו פרטים ועוד היום תקבלו הצעות מחיר!

להובלות קטנות בתל אביב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות בתל אביב

מחירון הובלות קטנות בתל אביב

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות קטנות בתל אביב: באיזה מקרים ולמי זה מומלץ?

עוברים לדירה חדשה בתל אביב? גם אם אין לכם הרבה ציוד, ולא חשבתם להשתמש בשירותי הובלה למעבר הדירה הצפוי, לא כדאי לפספס את השירותים הזולים במיוחד שמציעות חברות להובלות קטנות בתל אביב. לפעמים, מעבר דירה יכול לקחת זמן רב מהמתוכנן, לעלות לא מעט כסף, ואף עלול לגרום לעיכובים מיותרים העלולים לגרום ללחץ מיותר. במיוחד כשצריך למצוא דרך להוביל חפצים גדולים כמו מקררים, מיטות או ארונות, שברוב המקרים צריך לפרק אותם ולהרכיב מחדש כדי שייכנסו ברכב הפרטי הקטן. בעזרת שירות הובלות קטנות בתל אביב ניתן להימנע מהרבה בעיות כאלו ולמצוא פתרון זול, המשתלם כלכלית באופן משמעותי, ומאפשר מעבר דירה מהיר ונוח.

הובלות קטנות בתל אביב: גם לפריטים בודדים בלבד

שירות הובלות קטנות בתל אביב מתאים במיוחד למי שמעוניין להעביר פריטים בודדים וגדולים, אותם לא ניתן להעביר ברכב פרטי, וזאת במהירות ובקלות מבלי לשבור את הראש יותר מדיי. בין הפריטים הפופולריים ביותר שניתן להעביר:

  • ארונות, שידות ומיטות
  • מערכות ישיבה
  • מקררים, מכונות כביסה או מדיחי כלים
  • ארונות שצריך לפרק ולהרכיב מחדש
  • קרטונים וארגזים
  • שולחנות מטבח, כיסאות
  • ועוד

איך יודעים באיזו חברת הובלות לבחור?

שוק ההובלות הינו תחרותי במיוחד, כך שההחלטה באיזה חברת הובלות שתבצע הובלות קטנות בתל אביב היא בהחלט בעייתית. במיוחד כשמדובר על הובלת חפצים יקרים ובעלי ערך רגשי, או על מוצרי חשמל שעלו הרבה כסף, ולא מעוניינים שהם ייהרסו במהלך ההובלה, לא כדאי לקחת סיכון מיותר.

הדרך הכי טובה למצוא את החברה המתאימה לביצוע הובלה קטנה היא דרך המלצות מחברים, אבל ניתן גם לערוך השוואת מחירים מהירה באינטרנט. אנחנו מציעים לקהל לקוחותינו השוואת מחירים ללא עלות, בה מקבלים עד 4 הצעות מחיר שונות וזולות מהחברות שהצוות שלנו בחר בקפידה.

מה כדאי לדעת לפני ההובלה?

לפני שסוגרים את העסקה הסופית עם חברת ההובלות, יש לזכור ולברר מול חברת ההובלות את כל השאלות הפתוחות. לדוגמה: מה קורה במידה ויש עיכובים עקב פקקים בכביש, מחסור בחניה או אילוצים שונים שלא באשמת החברה? מעבר לכך, יש לברר אם המחיר צפוי לעלות במידה ואין מעלית בדירה, אם חברת ההובלות צריכה לארוז את המוצר שוב וכדומה. בנוסף, חשוב מאוד לעבור על החוזה מול חברת ההובלות ולוודא שיש להם את כל האישורים המתאימים, וגם ביטוח תכולה למקרה שייגרם חס וחלילה נזק לציוד.

יש לכם שאלות? נשמח לסייע לכם ולספק לכם מידע נוסף באופן אישי. התקשרו אלינו או השאירו פרטים בכל עת!

להובלות קטנות בתל אביב על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי תל אביב

דילוג לתוכן